Hoe oud bij eerste keer blowen?

Andijvie

Newbie
14 jaar, kan me niet meer herinneren hoe het eigenlijk is gebeurd maar het voelde toen heel fijn en ik was lekker stoned. :stoned:

JackHerrer

Bewuste gebruiker
16 Eerste keer geblowd maar ik had veel te weinig om iets te voelen. Op mijn 18e verjaardag voor het eerst stoned :stoned:

xEmilyy

Experimenterende gebruiker
17. En ook meteen de laatste keer.

Het is net zoals met roken. Het ruikt zo ontzettend lekker, maar na twee trekjes krijg ik kokhalsneigingen van de smaak.

Ben totaal geen moeilijke eter, lust alleen koffie niet, dus ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik de smaak van sigaretten/joints niet trek ...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
xEmilyy zei:
17. En ook meteen de laatste keer.

Het is net zoals met roken. Het ruikt zo ontzettend lekker, maar na twee trekjes krijg ik kokhalsneigingen van de smaak.

Ben totaal geen moeilijke eter, lust alleen koffie niet, dus ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik de smaak van sigaretten/joints niet trek ...
Misschien eens puur proberen? Zelf word ik ook gauw misselijk van tabak. Met puur ben ik nog nooit misselijk geworden.

Ik was trouwens ook 17 denk ik. Niet dat ik toen wat binnenkreeg. :rolleyes: Het heeft toen nog jaren geduurd voordat ik ook echt wat high werd van een jointje. :P En daarna heeft het weer jaren geduurd voordat ik eens met puur begon en het ook echt leuk werd voor me.

Bovenaan