hoe oud was je?

Hoe oud was je toen je voor de eerte keer coke snoof?

• 14-15 jaar

Stemmen: 1 16,7%
  • 16-17 jaar

Stemmen: 2 33,3%
  • 18-19 jaar

Stemmen: 1 16,7%
  • 20 jaar of ouder

Stemmen: 0 0,0%
  • heb nog nooit gesnove

Stemmen: 2 33,3%
  • jonger dan 14

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

dfssdfde

Badass junkie
Dude64 zei:
Maar goed, wat ik maar zeggen wil is dat ik vind dat je met drugs om moet kunnen gaan en bij veel erg jonge gasten vraag ik me dus af of dat zo is.
Zelf gebruik ik van alles, maar alles slechts zo nu en dan (okay, een joint iets vaker). De kunst is ervoor te zorgen dat het geen gewoonte wordt, dus ook niet ELK weekend bij het stappen.

Ehh.......ben geen moraalridder hoor....cker niet :grin:

same, al ben ik maar 18 :P

anyway, snuiven 18, basen niet

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik was 20, vanuit de poll gezien nog best oud i.v.m. de meeste maar had het tot die tijd al druk genoeg om van de joint af te blijven dus is maar goed dat ik het zolaat pas ben tegengekomen.. :rolleyes:

Miriam

Bewuste gebruiker
tja eerste trekje van de pijp was op me 16de :flushed: Alleen toen was er niks aan,(ranzig en je hoest je t ongans) op me 18de via me toenmalige vriend een keer coke gedaan zo nu en dan. Tijdje gestopt toen het uit was.(was een werkeloze lui lul met mooie verhalen en snoof altijd meee van min geld) toen weer langaam begonen half jaar later tijdens t uitgaan en gebruikte het vaak int weekend.
Toen tijdens de verslavigs periode van me zus de pijp geprobeert weer. (Doordat ik in de sex, drugs, alcohol, uitgaan, jongens fase zat denk ik) heb ik het gedaan. *Tuurlijk was t lekker en wilje meer. *
rond die tijd was het ook dat ik via haar steeds vaker aan de pijp zat in t weekend. To t moment dat ik zag hoe erg ze er aan toe was door de base en alles kwijtraakte ben ik radiaal meteengestopt. Ben gaan werken als danseres in een club en leerde daar ook mijn huidigevriend kennen een security boy die fel tegen drugs is. Dus was weer clean en nu gebruik ik de coke en de base dus af en toe als ik moet werken.

TheChippy

Newbie
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.

Miriam

Bewuste gebruiker
TheChippy zei:
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.

spuiten moet je niet doen straks eindig je als die jongen in requim for a dream

Frisko

Badass junkie
TheChippy zei:

omg
waarom spot ik hier leugens??????????? :rolleyes: :rolleyes:

TheChippy

Newbie
Frisko zei:
TheChippy zei:

omg
waarom spot ik hier leugens??????????? :rolleyes: :rolleyes:
Ik weet niet wat jij meent te spotten?

PsycDen75

Newbie
Op 16 e eerste plof gerookt pillen geslikt pep/coke genakt ondertussen veel gebruikt al 16 jaar lang ook roids gespoten nooit bruin gebruikt
nog steeds wiet,pep en coke gebruiker
Ben er nie trots op maar klaag ook nie over
en zeker niet over stoppen en dat soort bullshit
moe je nie over lulluh maar doen !! :smoke:

Bovenaan