Hoe rook je salvia?

azgaza

Badass junkie
Je zit in het verkeerde subforum. Ik verplaats je topic even.
Verder is salvia een sterk werkend hallicunogeen middel, en het kan zijn bij Salvia dat je vergeet dat je onder invloed bent, dus een tripsitter is zeker wel aan te raden, want als je neit weet of je tript kan je dus in het echt behoorlijk ongunstige dingen doen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Een tip...gebruik heel eventjes google of nog gerichter, erowid.org, en er zal een wereld opengaan voor je, binnen 2 seconden heb je tientallen site's over het gebruik van salvia...verdiep je ook eerst over de drug zelf, en ga je daarna pas afvragen of je het nog wel wil of niet...

En je kan een "badtrip" krijgen ja, en een Tripsitter is erg verstandig zoals al genoemd...Heb je ook al enige ervaring met hallicunogene middelen, paddo's, lsd, , dmt?

htweeoo

Bewuste gebruiker
Inderdaad, als je niet eens weet of je er agressief van wordt.
Kan je beter nog niet gebruiken.

Voor ik me eerste keer X deed wist ik alles wat je kon bedenken.
Je wilt toch weten wat je in je lichaam hebt :rolleyes:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
15 toch.. Ik vind t verstandig om goed belezen te werk te gaan. Idd.. je wilt weten wat je in je lichaam hebt. Gaandeweg de draad een beetje kwijtraken en wegzakken in een verslaving (heb t nu niet over salvia) kan iedereen gebeuren, maar ook dat weet je als het goed is wanneer je er aan begint.

Hans

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
zal ik het gebruiken wanneer mijn ouders in een andere kamer zitten?

Gigantische afrader, niet alleen omdat ze toevallig binnen kunnen komen maar ook omdat je wel eens fout zou kunnen gaan omdat je zo para wordt.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Toen ik de eerste keer salvia rookte, was ik niet geïnformeerd. Had er nooit van gehoord. Mn "vrienden" drongen aan en zeiden dat het zoiets als wiet was, en dat ik de rook zo lang mogelijk moest inhouden...Ik deed echt moeite, plots begon mn zicht te vertroebelen en begon ik me heel onaangenaam te voelen. Ik ben van mijn leven nog nooit zo slecht geweest. Dacht dat ik aan het sterven was. Het ging geleidelijk aan beter maar heeft toch een 2-tal uur geduurd. Ze vonden het ook nog eens aanstellerij omdat ze beweerden dat salvia nooit zo lang kon werken. Tja, ik weet wel beter. Sindsdien andere vrienden en nooit nog ongeïnformeerd aan een drug begonnen. Dus ja, je kan wel behoorlijk bad gaan van salvia.

en zeker niet met een tripmiddel beginnen als je ouders in huis zijn.

Mayan

Bewuste gebruiker
Op zich vind ik salvia (de plant) een milde "drugs".

Maar je hebt tegenwoordig van die extracten waar je je zelfcontrole weliswaar kan verliezen. Jij verplaatst je in je trip, maar jouw lichaam verplaatst zich nog altijd in de nuchter wereld.

Daarom raden ze ook aan dat je een NUCHTER persoon bij je hebt.

Krachtiger dan paddo's? Ja en neen!
Ik vind de ervaring intenser, maar paddo's houden langer aan.

En hoe rook je het?
Best door een pijpje en dan zoveel mogelijk binnenhalen, en zo lang mogelijk inhouden.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik moet eigenlijk nog wel een storm aansteker kopen, zoiets:

maar waar koop ik dit? en is dit wel nodig of is het alleen voor de extracten?

Trouwens moet ik de bong zover vullen zodat de rook in het water komt?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je leest redelijk vaak op df dat mensen meerdere pogingen ondernemen voor het lukt om echt te trippen op salvia.

Ik heb 't 1 keer gebruikt, jaren geleden, en dat ging wel direct goed. Ik gebruikte toen een waterpijp(zo'n ding wat je op een flesje moet drukken) en na 2 hijsen (net zolang inhouden tot je niet meer kunt) was ik niet meer op deze wereld. Waar ik wel was, dat wist ik trouwens ook niet :rolleyes:

Veel mensen gebruiken zo'n pijpje, maar ik denk dus dat een waterpijp tot meer succes leidt, omdat het dan harder inslaat.

Salvia is raaaar spul. Als paddo's verboden worden, dan hoop ik niet dat er meer salvia verkocht gaat worden. Want dan gaan er echt (slechtvoorbereide) mensen uit ramen vallen.

Ik was ook zo onverstandig om het in m'n eentje te doen. Hoewel ik er wel iets over gelezen had, was ik me toen nog niet bewust van het mogelijke 'slaapwandel effect.' Godzijdank ben ik zelf languit op m'n bedje blijven liggen. Maar het idee dat je zomaar tegen een muur kunt oplopen omdat je denkt dat er een deur is. :openmouth:

pythregius

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
Ik moet eigenlijk nog wel een storm aansteker kopen, zoiets:

maar waar koop ik dit? en is dit wel nodig of is het alleen voor de extracten?

Trouwens moet ik de bong zover vullen zodat de rook in het water komt?

Ik zet het even voor je op een rijtje :wink:

Bong vullen met water zodat de rook in het water komt.

Je koopt om te roken salvia extract 5, 10 ,15 of 20x, Als je ervaren bent met tripmiddelen (dus geen xtc) en al zwaardere ervaringen hebt gehad waar je tegen kan achteraf dan zou ik voor de 20x gaan, als je onervaren bent zou je voor de 5x moeten gaan, zo kun je het even afwegen.

Torch/storm aansteker koop je bij een tabakszaak of sommige smartshops.

De salvia in de pijp stoppen, aansteker erin en roken maar, die eerst bong die jij liet ziet heeft als ik het niet verkeerd heeft een gat aan de zijkant, houd je duim erop totdat je genoeg ik je longen hebt haal je duim eraf en zuig de laatste rook eruit en zolang mogelijk inhouden.

Tripsitter is geen overbodige luxe.

Veel plezier en succes!

greetz

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Jah ik heb de droopy maar gehaald zonder gat, en voor storm aansteker heb ik een metaltorch gehaald (vet ding) en ik heb nog geen extracten gekocht alleen maar de bladeren. ben nu 35 euro verder. maar ik heb nu alles behalve een trip sitter. maar ik wist wel dat je moest gaan liggen.
vanaf nu af aan koop ik alleen maar salvia van hier
Zoals vaak kan je salvia goedkoper vinden op andere sites dan Azarius :

http://www.travellersgarden.nl/index.php?category=2

Hier kan je 150 gr bladeren krijgen voor 50 euro. Bij Azarius kost dit 75 euro.

Voor mensen die het groot zien, hier kan je een kilo kopen voor 275 euro (gratis verzending) :

http://www.de-sjamaan.nl/nl/0147_Salvia ... e_bladeren).html

Deze hebben ook de goedkoopste extracten.

Bart_

Experimenterende gebruiker
Gaat prima met een gewone aansteker, maar pas wel op
De laatste keer salvia kon ik mn eigen lichaam niet besturen

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ok ik heb mijn waterpijp binnengekregen en hij is best wel klein enzo en er zit een gat in. er zit geen gaasje op dus straks valt mijn salvia gewoon in het water. maar ik wil het wel met de stormaansteker proberen. moet alleen nog ff wachten totdat me moeder en zusje uit het huis zijn. maar ik kan al bijna niet meer wachten

Ok ik heb het geprobeerd toen ze naar de winkel waren en ik merkte niks ik had heel weinig gebruikt maar ik kon niet doorgaan met meer gebruiken want de deurbel ging. of ik heb gewoon niet door dat ik onder invloed ben.

Bovenaan