Hoe smart is smartdrugs?

Hoe smart is smartdrugs?

• Ik neem geen drugs, dus ook geen smartdrugs

Stemmen: 0 0,0%
  • Natuurlijk is altijd beter dan die chemische troep.

• Het maakt me geen zak uit, als ik maar uit mijn dak ga.

• Liever chemisch; makkelijker doseren en weinig of geen andere reststoffen.

• Totaal aantal stemmers
    0

Shroomie

Bewuste gebruiker
natuurlijk of chemisch vind ik beide goed, alleen dat er bij chemische altijd slechte stoffen tussen kunnen zitten, tenzij je laat testen ofzo

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Trust me, in Smart Artiekelen zijn ook echt niet altijd even goed voor. Stel je voor dat je de kruidenmixjes van de smartshop 6 maanden intensief zou roken (als sgakies). Dan zouden dus je longen echt finaal naar de klote zijn, permanente shade! Neem daarnaast bijvoorbeeld Ayahuasca of Iboga, de meeste gebruikers komen daar enorm van aan het kotsen. Dat is meestal de oorzaak omdat je lichaam gewoon merkt dat het "vergiftigd" wordt. Smart Producten zijn dus echt niet "zooi" vrij ofzo, er zitten ook echt dingen die niet goed voor je zijn, net als in tabak bijvoorbeeld. Anyway, ik heb liever smart drugs, dan weet IK (omdat ik zelf in een smart shop werk) tenminsten wat ik neem :wink:

Psilo

Bewuste gebruiker
Als je pillen laat testen weet je beter wat er wel en niet in zit.

De gemiddelde psilocybe-paddestoel bevat duizenden stoffen (het overgrote deel niet psychoactief uiteraard)

Maar ik heb hele spirituele ervaringen gehad met de psilocybe-paddestoel...maar ik zou het tegenwoordig wel in pil vorm willen hebben...Dat is beter doseren......

Voorbeeld.....geef mij maar 120 mg MDMA. En liever niet de keuze uit een denkbeeldige groep van planten waarbij je een verschillende dosering krijgt. Gewoon afgemeten..... mijn gevoel voor de schoonheid van alles wordt niet minder....... de schoonheid wordt alleen minder als je alles in een rationeel perpectief gaat stoppen.

Bal0n

Badass junkie
Waar is de optie: "ik zie geen verschil tussen smart- en chemische drugs?" Beide zijn niet anders dan een biochemische reactie :)

Psilo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Waar is de optie: "ik zie geen verschil tussen smart- en chemische drugs?" Beide zijn niet anders dan een biochemische reactie :)

Helemaal met je eens
Maar daar gaat het ook een beetje over. (misschien niet geheel duidelijk)

Ik heb keuze 4 gekozen omdat ik bijvoorbeeld mescaline in pilvorm zal prefereren boven die in de cactus i.v.m. doseringen en andere stoffen in de cactus etc...

een molekuul blijft een molekuul.....in een "smart"product of niet.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Maar, als jij synthetische mescaline hebt. of gewoon pure geextraheerde mescaline, zal dat wel een andere ervaring zijn dan als je echt een cactus pakt. Er zitten ook nog andere werkzame alkaloiden in namelijk. :wave:

persoonlijk...

zie ik beide wel zitten :grin:

Psilo

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Maar, als jij synthetische mescaline hebt. of gewoon pure geextraheerde mescaline, zal dat wel een andere ervaring zijn dan als je echt een cactus pakt. Er zitten ook nog andere werkzame alkaloiden in namelijk. :wave:

Dat zou kunnen, maar als ik een partij van 20 pillen heb (of iets willekeurig anders) zijn weinig ervaringen die je dan krijgt dezelfde als daarvoor.

Het is volgens mij heel goed mogelijk dat als je een denkbeeldig onderzoek zou doen dat je 20 cactussen zou nemen, er bij 10 alle werkzame stoffen uit zou halen en daar alleen mescaline in zou doen, dat je niet zou kunnen zeggen aan het eind op basis van je ervaring welke de echte en welke de laboratoriumcreatie was.

Maar goed, dat is speculatie.

Mac...

Badass junkie
een jaartje geleden had ik wat anders geantwoord, toen keek ik alleen naar mijn eigen leven (tjaja pepjunk hè) nu kijk ik ook naar het sociale aspect en vnid smartdrugs dus een goede zaak, omdat het gewoon net wat meer maatschappelijk is geaccepteerd..

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja ik merk ook wel dat dat scheelt. Een vriend van mij zit al geruime tijd behoorlijk heftig aan de pep, ik heb met hem paddestoelen gedaan en ga nu verder in de hallicunogene wereld (hopenlijk met Iboga). Ik hoop zijn focus van de speed naar de smart drugs te verplaatsen omdat deze toch net ff wat gezonder zijn.

Psilo

Bewuste gebruiker
Skyer zei:
Ik hoop zijn focus van de speed naar de smart drugs te verplaatsen omdat deze toch net ff wat gezonder zijn.

Deze manier van verwoorden zorgt voor verwarring bij gebruikers.
Smartproducten zijn NIET gezonder dan hun tegenpool in een pilletje. Speed met bepaalde hallucinogenen vergelijken is iets anders dan smartproducten en chemisch vervaardigde drugs met elkaar vergelijken.

Psilo

Bewuste gebruiker
Enigmatique zei:
Moeder natuur gaf ons de paddos..wie zijn wij dan om ze te negeren?

Moeder natuur gaf ons ook botulinium, als je daar te veel van binnen krijgt valt er niets meer te negeren :confused:

Enigmatique

Belezen gebruiker
Je moet ook geen 100 gram paddos eten hé ..:)
Je moet doseren en je verstand gebruiken ...moeder natuur gaf ons ook geen stenen om te eten,maar om huizen mee te bouwen ..:)
Je moet weten wat voor wat te gebruiken :)

Psilo

Bewuste gebruiker
Enigmatique zei:
Je moet ook geen 100 gram paddos eten hé ..:)
Je moet doseren en je verstand gebruiken ...moeder natuur gaf ons ook geen stenen om te eten,maar om huizen mee te bouwen ..:)
Je moet weten wat voor wat te gebruiken :)

En moeder natuur gaf ons ook Alexander Shulgin.

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik hou van Chemische middelen maar die gebruik ik nog zelden en wat smart drugs betreft...geen herbal eezz voor mij maar de kruidjes en paddestoeltjes horen bij mn vaste stash..

BillyBilo

Badass junkie
misschien de hallucinogenen maar daar houd het ook bij op, ik vind het over het algemeen maar rotzooi wat weinig effect op me heeft.

Psykaholik

Wijs gebruiker
voor te trippen heb ik toch liever de chemiche nest.
paddestoelen zijn vies terwijl je van lsd,2c-... enz. maar een minuscul beetje voor nodig hebt en je bent in hogere sferen.
eig liever als chemich die andere prul werkt toch niet tegoei.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
LSD werkt wel met een compleet andere stof dan paddestoelen. Die kun je in mijn mening niet met elkaar vergelijken. De ene hallicunogeen is de andere niet, vergis je daar niet in. Zelfs binnen de natuurlijke varianten zit er enorm verschil.

The Used

Bewuste gebruiker
Drugs is sowieso slecht... , alles is slecht te veel eten, te veel drinken, te veel lopen alles is slecht voor je , als jij maar weet te doseren zal je lichaam er wel over heen komen, als jij echter hero gaat spuiten of crack gaat roken , dan kan je dat niet meer doseren omdat je verslaaft bent... Ik doe zelf niks anders dan al die dingetjes van de smartshop uitproberen salvia, mexicaanse paddestoeln , hawaiiaanse , philospher stones, morning glory , heavenly blue , red hawaiian baby , alles wat in de smartshop verkgrijgbaar is doe ik , het is een questie van vertrouwen iun de overheid het zou niet legaal zijn als het echt zo schadelijk is... maajra zo dnek ik erover :grin:

Bovenaan