[hoe?] snel aangeschotenworden

vire

Experimenterende gebruiker
in paar willekeurige flessen uit de wijnkelder halen,
en voor elke pint die je vrienden drinken
zelf een fles drinken.

ben je toch al flink aangeschoten als je vrienden
nog met hun eerste biertje bezig zijn :)

dollegekske

Bewuste gebruiker
- 3 biertjes achter elkaar achterover slaan (persoonlijk werkt dat bij mij)
- Op lege maag gaan snel en veel drinken

eelco_jeweet

Belezen gebruiker
Re:

Lake zei:
Indrinken met halve liter blikken van de Aldi.
:beer: Schultenbräu! :beer:
Ik zweer erbij! Goedkoop en aardig te drinken....Halve liters vind ik zelf zo lekker wegdrinken...

PlayGirl

Newbie
je moet alcohol drinken met een rietje om snel aangeschoten te worden, door de lucht die je binnenkrijgt gaat het sneller:tongueout:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
hoezo moet het in godsnaam snel, doe gewoon chill, drink wat biertjes, speel desnoods een spelletje, rook wat jointjes en na een uurtje is het allemaal gezellig. Lijkt me veel relaxter om gewoon rustig alles op te laten komen en genieten van je avond.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
PlayGirl zei:
je moet alcohol drinken met een rietje om snel aangeschoten te worden, door de lucht die je binnenkrijgt gaat het sneller:tongueout:

Wat lul jij nou weer - "daarnaast" krijg je juist GEEN lucht als je met een rietje drinkt.

Ook echt zo'n bacardibreezermeteenrietje-drinkende "PlayGirl" om te denken dat je hier sneller aangeschoten van word. (Sorry schat bedoel het niet verkeerd :wink: )

Waarom zou je snel aangeschoten willen worden
Gewoon, omdat je dan begint met chillen, of je drinkt bijvoorbeeld voor een feest begint. Zo doen sommige mensen dat nou, anderen nemen een lijn speed (bv) in 't begin van de avond om te 'chillen', en die doen toch ook niet 2 uur over die ene lijn?

Hoe word je snel aangeschoten
Gewoon sterke drank drinken en atten, ik ben binnen 10 min dronken als ik veel bacardi cola wegdrink. Als je gewoon goedkoop uit wilt zijn moet je maar zwerferbier drinken of gewoon niks eten, maar dan kots je wel sneller en is een irritant gevoel vind ik (lege maag).

Mayan

Bewuste gebruiker
Een krijtje in je pintje doen.
Zo'n krijtje waarmee de schooljuf vroeger op het schoolbord schreef.
Dat deden wij dikwijls in onze studentetijd voor iemand een loer te draaien, maar dan moet het wel in een blikje he, of het valt te neig op.

kiekert

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
Een krijtje in je pintje doen.
Zo'n krijtje waarmee de schooljuf vroeger op het schoolbord schreef.
Dat deden wij dikwijls in onze studentetijd voor iemand een loer te draaien, maar dan moet het wel in een blikje he, of het valt te neig op.
Leg eens uit waarom dat werkt dan?

ravage

Experimenterende gebruiker
Zo dat mensen hier nog posten:P,

me bedoeling was met snel aangeschoten zijn, goedkoop uitzijn eig.
Maar tegenwoordig drink ik sterke cocktails en daarna bier dat werkt perfect.

naamloze cocktail: Goldstrike, Wodka, Bols blue, Pina colade, Flugel, Ananassap, en nog iets volgens mij.
Wordt je aardig snel lam van.

Voel me nu nog steeds beetje licht in me hoofd, :angry:

Immo

Badass junkie
Re:

Lake zei:
Indrinken met halve liter blikken van de Aldi.

Ik hoop altijd halve liters van de Albert Hein zijn goed te drinken. Ik bedoel dus echt het Albert Hein merk en niet het Euroshopper merk want die zijn niet te drinken. :)

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
wat ik vaak doe is het sterkste bier uit de supermarkt halen bijv. "amersterdam maximus 0,5l - grolsch kannon flesje 0,33 - grolsch kannon blik 0,5" en dan proberen op te zuipen meestal krijg ik niet meer dan 0,5 liter weg dan ben je al aardig van de kaart maar als je meer wilt zuipen moet je wat goedkope energy drink of lemon - lime of van die goedkope blikjes kopen en dan je sterke bier mixen.

Melanie1

Belezen gebruiker
martini met een andere sterke drank. ik voel het in ieder geval heel erg snel.
Op vakantie hadden we ook een of ander soort drankje dat La Bomba heette, iets typisch van onze camping.

- Je neemt een hoog shotglaasje.
zoiets.

- Je neemt 1/3 quaranteytres oftewel 43.

- Je neemt 1/3 Orangeau oftewel sinaasappellikeur.

- Je neemt 1/3 Pippermenta Sorel oftewel peperemuntlikeur.

- Zet het geheel in brand en doe je hand op de opening, laat het nu goed vacuum zuigen. Als het vacuum zuigt schud je ermee terwijl het shotglaasje aan je hand zit. Nu pak je een rietje en steek je die net onder je hand in het glaasje maar niet in de drank! Nu moet je de alcoholdamp opzuigen en daarna het shotglaasje z.s.m. legen in je keel, direct daarna weer je hand erop en weer zuigen.

K.Walker

Newbie
Snel zat worden? Drink Champagne! Lekker en classy :sunglasses:

Maar op zich is het veel fijner om gewoon te drinken tot je tipsy genoeg bent en dan net genoeg te blijven drinken om dat gevoel te behouden... Zo kan ik toch wel een paar flessen op een avond verzetten. En als je er af en toe een glas cola of water tussendrinkt, vermijd je een kater van hier tot ginder. Wat ook nog helpt is minder roken (vaak heb ik meer last van de sigaretten dan van de drank the day after)!

En tequila shotjes doen het 'em ook wel om gauw dat tipsy gevoel te krijgen :wink:

Enjoy en pas op voor té veel! :grin:

PS: inslaappillen (zoals stilnoct) helpen ook om snel zat te worden, maar dat is meer iets voor diegenen wiens lichaam het gewoon is om snel van die drugstroep op te ruimen...

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik hou er net van om langzaam dronken te worden. Rustig op men gemaak bier drinken.
Als ik gewoon snel dronken wil worden, drink ik een duveltje of 3 (meer niet want dan smaakt het mij niet meer zo).

Suntablet

Bewuste gebruiker
Varry zei:
Ik hou er net van om langzaam dronken te worden. Rustig op men gemaak bier drinken.
Als ik gewoon snel dronken wil worden, drink ik een duveltje of 3 (meer niet want dan smaakt het mij niet meer zo).

Bier en duvel op het gemak drinken, af en toe een jointje erbij en je hebt een relaxte avond.

Drinken tot ik helemaal lam ben doe ik niet dikwijls. Toen ik 16 was ofzo wel maar die tijd is voorbij.

:P

Melanie1

Belezen gebruiker
asperines!
en ik had gedronken toen ik ongeveer 1 g (of mg, ik weet het niet meer..) lidocaine had binnengekregen dmv keelpastilles en toen hakte het er wel in
maar ik weet niet of je het goedje ook in nederland kan kopen..

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Even een vraagje, ik ben een halfjaar verslaafd geweest aan wiet, ik ben nu een maand gestopt met steun van een kliniek. Ik heb nog nooit gedronken zonder dat ik geblowd heb, maar 1 keer 2x 0.33cl ik merkte hier echt niks van, die avond daar voor had ik geblowd en die zelfde avond nog dus geen combi.

Maar nu heb ik een halve lieter op, na een maand met 1 terugval clean te zijn geweest, het voel nu wel wat anders natuurlijk haha, maar ik voel me nu al alsof ik bijna aangeschoten ben, is dit nou omdat ik een tijdje niks heb gebruikt, dat het anders is of dat het verkeerd gevallen is ofzo?

Flameon

Badass junkie
Bij mij ligt het eraan hoe snel ik aangeschoten wordt. Heb ik een dag gewerkt en ga ik daarna flink zuipen dan ben ik een stuk sneller aangeschoten dan dat ik lekker heb kunnen uitslapen, relax heb kunnen doen. Verder kan ik wel tegen een stootje :wink:

njirem

Belezen gebruiker
Waar hebben jullie het in godsnaam over :rolleyes:

Drink 2/3 halve liters willekeurig bier en je bent aangeschoten

drink een (halve)fles wijn en je bent aangeschoten

neem een paar shotjes whisky(of whatever) en je bent aangeschoten

maakt allemaal niets uit, zolang er maar alcohol in zit

:rolleyes:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Waarom praten jullie hier nog over, topic is meer dan een jaar oud en het antwoord is simpel.. SNEL drinken en je word SNEL aangeschoten.

Bovenaan