Hoe te versterken

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hallo,

Wat is er aan te doen als je de tript niet t elantg voelt om het langer te voelen. Behalve nog een slikken. Er is alcohol en weed beschikbaar.

dank

Lauu

Badass junkie
als het lekkere gevoel niet lang of lekker genoeg is doe ik vaak wat mdma kristallen erbij...maakt het gevoel heftiger en langer...maarja alcohol geeft je geen trippend gevoel en wiet wel maar dat ligt eraan...hasj vind ik lekkerder na pillen/mdma

TrippyShit

Badass junkie
Lekker jointje roken werkt bij mij altijd, maar dat is meestal als ik terugkom van uitgaan ofzo komt dat gevoel weer heeleeamaaal terug :grin:
verder heb ik gehoord dat GHB de rush langer en sterker moet maken.
Ook actief doen werkt bij mij wel is.. Met iemand rondjes draaien ofzo..
Kan tussen mn oren zitten maar werkt werkt wel iniedergeval :P

Solidius

Badass junkie
Pure chocola is een MAO-remmer en dat is het enigste wat concreet jouw MDMA trip kan verlengen, behalve bijslikken. Een paar jointjes of sterke drank consumeren als het is uitgewerkt geeft wel een leuk effect, maar dit zorgt er natuurlijk niet voor dat je trip weer terug komt.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Rammelslakje zei:
chocola is btw echt niet weg te werken dus iemand nog?

100 gram pure chocolade
280 ml melk
5 klontjes suiker

10 minuten in een pannetje, tot de chocolade is gesmolten.

vers geklopte slagroom

:)

Rammelslakje

Belezen gebruiker
We drinken nu chocolademelk dus een update volgt. De XTC is pretty much uitgewerkt (2 uur denk ik) en erna volgde een beetje alcohol en een blowtje

Solidius

Badass junkie
Lauu zei:
na 2uur al...dan had je niet echt goeie misschien was het daarom niet zo sterk
Ik denk dat Rammelslakje bedoelt dat het 2 uur is uitgewerkt :beer:

loadrunner zei:
Rammelslakje zei:
chocola is btw echt niet weg te werken dus iemand nog?

100 gram pure chocolade
280 ml melk
5 klontjes suiker

10 minuten in een pannetje, tot de chocolade is gesmolten.

vers geklopte slagroom

:)
Dat ziet er lekker uit, maareh..

Melk = anti-oxidant :wink:

pixo207

Belezen gebruiker
Of hij bedoelde 2 uur piek. Maar dat is nog best weinig, ik heb altijd toch wel minstens 2.5/3 uur een heeeerlijk gevoel tot het begint af te nemen :) . Maar volgens mij als het eenmaal uitgewerkt, dan ben je al te laat. Zelfs als je dan eentje bijslikt helpt het niet veel. Je moet bijnemen/choco nemen als je nog bent aant gaan. :hearteyes:

geox

Bewuste gebruiker
YourePrivateDj zei:
eerst 1 of 2 pilletjes ..uurtje later wat mdma kristallen :sunglasses:
Je kan best gewoon die pillen laten en alleen MDMA kristlalen nemen, het is immers krak hetzelfde als het zuiver pillen zijn. Alleen goedkoper en beter te doseren.

Bovenaan