Hoe vaak en hoeveel XTC?

ADR

Newbie
Beste iedereen,

Ik zal mezelf allereerst even voorstellen. Ik ben een man van net 17, ik drink al ruim 1,5 jaar elk weekend vrij veel en sinds een half jaar is het vaste prik geworden om vrijdagavond hierbij te blowen.

Deze zomer heb ik voor het eerst XTC gebruikt op een festival (dosering: +- 1mg per kg lichaamsgewicht, 2 keer bijgepakt), ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als toen en zie dit als een van de fijnste dagen van mijn leven(!). De combinatie van muziek, het gezelschap, de prachtige dames en ik die me heerlijk voelde maakte dit een prachtige dag, ik dwaal een beetje af merk ik....

Precies 2 maanden hierna (nu vier weken geleden) heb ik opnieuw op een festival XTC gebruikt, ditmaal een stuk meer. Namelijk 1-1,5mg per kg lichaamsgewicht maar dit keer heb ik 6 keer bijgepakt (steeds na 1,5 uur). Ik ging weer heerlijk en genoot weer ontzettend.
Ik merk nu aan mezelf dat ik het graag weer wil doen, maar ik kan mezelf makkelijk in bedwang houden zolang ik maar niet naar een festival ga.

Nu heb ik een aantal vragen; Was dit teveel? Heb ik nu tolerantie opgebouwd? Wanneer kan ik weer gebruiken dat het gevoel weer net zo fijn is?

Elke hulp wordt zeer gewaardeerd.

• Like
Waarderingen: Bas

Rebell

Wijs gebruiker
Hoi

Je serotonine tank belast je zwaar met het gebruik van MDMA in principe zou je 3 maanden nodig hebben voor een compleet herstel. Maar ik heb ook wel eens elk weekend gebruikt maar dan gaat de lol er snel vanaf. Een maand wachten kan wel. Maar houd vaker pauzes van 3 maanden of langer als je aantal keer los bent gegaan in een korte tijd. Want zo hou je het leuk.
Als je MDMA hebt gebruikt en 2 weken later wil je weer wat leuks doen dan kan je b.v. ook een keertje ketamine doen. Voor de afwisseling. Doe dat de eerste keer wel op een thuis feestje want daar moet je wel mee leren omgaan.

Bas

Wijs gebruiker
Je hebt wel een aardige geschiedenis betreft drank en drugs, dus ik concludeer hier uit dat je aardig bestand bent tegen een bepaalde belasting op je maag en lichaam en dat je het aankan. Zegt niet dat je de volgende keer meer XTC kan nemen. Je hebt nu 2x XTC gebruikt en de 2e keer je dosis flink verhoogt. Als dit nog steeds een prettig effect geeft, hou het dan bij die pillen en die dosering. Het kan maar zo zijn dat het effect vervelend wordt als je het nog een keer verhoogd.

Dit is geen garantie dat je de 3e keer nog steeds positieve effecten krijgt van de XTC. Het is en blijft afhankelijk van je weerstand, gezondheid, conditie (dat moment), hoe je je voelt, stress, je serotonine peil, de soort pillen, de batch waaruit de pillen komen, de zuiverheid van de pillen & hoe de verdeeldheid is, etc, etc.

Tolerantie heb je niet echt snel met XTC. Je hebt wel dat je serotonine op kan zijn en dat je dan meer gaat bijnemen. Maar dit bijnemen gaat dan toch 0 positieve effecten geven. Neem bij de 3e keer ongeveer dezelfde dosis als de 1e/2e keer. (met een pauze van 3 maanden)

Prison

Bewuste gebruiker
Om de 3 maanden, geen excuses. Dan houd je echt leuk en zal het elke keer een bijzondere ervaring blijven.

Bovenaan