hoe vaak gebruik je ?

zero

Newbie
Afgelopen jaar bijna een keer per week, wel af en toe 3 weken niet dan weer wel... dan 8 weken niet dan weer wel

Jullie ?

El Retro

Wijs gebruiker
Heb al lang op 4 gram in de week gezeten. Nu minder doordeweeks niet meer en in het weekend ook niet echt veel meer.

El Retro

Wijs gebruiker
Is het ook, je hebt het alleen niet door. Denk je altijd "pf 50 euro wat is dat nu." Het is dus echt wel veel.

L

Lid 3601

Gast
Stan en ik delen altijd een grammetje en dat is ongeveer om de 6 weken ofzo. Binnenkort gaan we wel 2 grammetjes consumeren, kwestie van de high te rekken :wink:

Sniffie

Experimenterende gebruiker
2006 was geen best jaar met wat avondjes/weekendjes die TE waren. Schepte ik het er met grammen tegelijk in zeg maar... op gegeven moment moet je extreem veel pakken om iets te voelen en sta je hartstikke strak ipv het relaxte sos-gevoel.

Tegenwoordig probeer ik het steeds met intervallen van een paar weken en dan samen met het vrouwtje een grammetje of 2.

Kim

Wijs gebruiker
6 gram toen zat ik in die circel
Nu niet meer zo ik leef redelijk normaal en doe ook anderedinmgen ipv drugs roken scoren zelfs een x uitgeweest zonder drugs en opgestaan zonder trekje te nemen automatisch

Kim

Wijs gebruiker
davie zei:
6 gram zeg dat is veel. Maar volgens gaat het al stukken beter met je. Of niet :confused:

Ja alleen crack is niet per gram is meestal per hit verpakt wat gelijk is aan een gram dus 1 gram staat voor 10 hits ofzo (1 trekje voel je ongeveer 10 a 20 minuten voor langzaam begint te verlangen naar de volgende)

Maar het gaat wel beter ga ook niet meer emt mensen om die drugs gebruiken.

Kim

Wijs gebruiker
Begint nu wel erg te knagen de hele dag spookt het door je hoofd heen en heb meerdere malen al op de grond gelegen opzoek naar base af en toe last van trillende handen maar dat is beter dan gelijk naar die pijp grijpen.

IKKE1979

Newbie
Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij.

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
Tja... Als geld geen rol meer speelt is het einde al vrij snel zoek....

Ik begon ooit met een halve gram per week en een jaar later was dat al snel twee tot vier gram per week.... uiteindelijk eindigde ik een half jaar lang met 3 gram per dag... en toen ik bankroet was met armoedig hoopje van een halfje per week.... Dus....

Uiteindelijk heeft me alleen maar ellende bezorgd...

Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben....

Helmy

Newbie
IKKE1979 zei:
Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij.

Mijn vriend heeft ook veel gebruikt, ik weet niet of het zoveel was als jij, maar ik denk wel voor 800 Euro per maand. Ik heb zelf nog nooit coke gebruikt en begin er nooit aan ook. Heb er een hoop rottigheid van zien komen. Herkenbaar is dat je schrijft dat alcohol drinken ervoor zorgt dat je er weer trek in krijgt...zoiets heeft mijn vriend ook. Hij heeft er altijd heel stiekem over gedaan, nóg vindt hij het moeilijk om erover te praten. Zo kun je dus ook geen steun geven.

Ik vind het geweldig dat je gestopt bent als je gedurende 2 jaar zoooveel gebruikt hebt. Echt top!!!

Kim

Wijs gebruiker
Geloof het of niet maar ik ben gestopt doordeweeks :) Alleen nog op feestjes en tijdens het uitgaan of ervoor. en het bevalt ook nog best wel al is het heel kanker om nuchter te zijn de eerste dagen.

davie

Wijs gebruiker
Kim zei:
Geloof het of niet maar ik ben gestopt doordeweeks :) Alleen nog op feestjes en tijdens het uitgaan of ervoor. en het bevalt ook nog best wel al is het heel kanker om nuchter te zijn de eerste dagen.

:rockband: Goed gedaan!

El Retro

Wijs gebruiker
Kim zei:

Zaaalig! Goed zo Kim!

Bovenaan