hoe vaak gebruik je ?

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb het vorige week vrijdag voor het eerst geprobeerd en heb het sindsdien 4 dagen gedaan. Dus dat word nu even rustig aandoen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Natural_Mystic zei:
Ik heb het vorige week vrijdag voor het eerst geprobeerd en heb het sindsdien 4 dagen gedaan. Dus dat word nu even rustig aandoen.

toen ik t de eerste keer had geprobeerd vond ik het nogal tegevallen en wou er eigenlijk niets van af weten....
vond jij t meteen zo lekker dan??

ik heb t' moeten leren accepteren en nu vind ik t toch wel iets speciaals hebben, mooi lijntje kappen en snats naar binnen :hearteyes: smaak is echt lekker :mrgreen:

maargoed haal t bijna nooit, pas 1 of 2 keer zelf gehaald voor de rest krijg ik wel eens paar nakkies/lijntje...

gemiddeld elke 2 maanden half tot heel grammentje...

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Op de één of andere manier vond ik het wel meteen geweldig. Maar ik had dan eerst ook alcohol op voor ik het nam. Dat scheelt ook wel. Ik vond juist mijn 2e avondje coke tegenvallen, maar dat komt misschien omdat we met zijn allen op mijn kamervloer zijn gaan hangen en dat is niet de ideale plek om coke te gebruiken.

st an

Bewuste gebruiker
Natural_Mystic zei:
Ik vond juist mijn 2e avondje coke tegenvallen, maar dat komt misschien omdat we met zijn allen op mijn kamervloer zijn gaan hangen en dat is niet de ideale plek om coke te gebruiken.
I beg to differ! : o Lekker hangen en nietsdoen (lees: lullen) is net super fijn op coke. Vind ik toch. : )

L

Lid 3601

Gast
st an zei:
Natural_Mystic zei:
Ik vond juist mijn 2e avondje coke tegenvallen, maar dat komt misschien omdat we met zijn allen op mijn kamervloer zijn gaan hangen en dat is niet de ideale plek om coke te gebruiken.
I beg to differ! : o Lekker hangen en nietsdoen (lees: lullen) is net super fijn op coke. Vind ik toch. : )

Soon, my friend. Soon.

Carlitos

Badass junkie
He El retro..

Opzich gebruikte je inderdaad best veel.. (4 gram eerst op week las ik)
Maar hoeveel gebruik je nu dan ?

Heb je ook vaak coke gedachtes van dat je graag wil (ook als je tv ofzo kijkt/of op school) ?

Is het niet een idee om wat meer aan de pep te gaan dat je minder duur uit bent,minder aan coke denkt..

Was gewoon even benieuwd hoe jij daar instaat :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik heb een aangeboren afkeer van speed, dus dat is geen optie :). Het is geminderd van eraan te denken nu. Maar eerst dacht ik er gewoon altijd aan, elke gelegenheid was goed genoeg. Die 4 gram per week heb ik een maand volgehouden, dat werd echt te veel.

Bijna een jaar heb ik 2-3 gram per week gesnoven. Toen werd ik betrapt door mijn moeder, en kon ik het nog niet laten. Maar bijlange aan zoveel niet. Het is nu gewoon terug recreatief gebruik geworden. Helemaal stoppen lukt alleen als ik een meisje zou vinden :). Het is gewoon zo. Achja, tijd genoeg, niets forceren.

Nu beperk ik mijn gebruik alleen tot in het weekend een half grammetje en soms sla ik gewoon ook een weekend over. Het zenuw gevoel van "Ik moet coke hebben", vrijdag om 16.00 heb ik nu ook niet meer. Achja, langzaam maar zeker komt iedereen er wel. Dat is mijn motto :).

Bayda

Experimenterende gebruiker
Als je blijf gebruiken is de kans er altijd dat je ervalt volgens mij.Just quit it,je staat al zo ver :P

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Helemaal stoppen lukt alleen als ik een meisje zou vinden :). Het is gewoon zo. Achja, tijd genoeg, niets forceren.

Damn, en ja stoppen is lastig ookal gebruikte ik dan wel niet zoveel als jou maar toch blijft het een kut mindfuckende drugs!

Ik zei ook dat als ik een vriendje zou vinden dat ik meteen vanaf zou komen en zou stoppen.. Nou mooi niet dus.. het zit toch diep in je gedachten.. en het helpt wel om je gedachte iets langere tijd om aan iets aan te denken maar op sommige momente wil je toch weer coke. Ik heb nu 4mnd een vriendje, hij heeft mijn pinpas afgepakt sinds ik weer was gebruiken.. na 2mnd en ben nu alweer 2mnd clean... maar ook dat weerhoudt mijn gedachten nog niet.. Elke dag is er wel een moment dat je eraan denkt.. en denkt.. ik heb zin.. kon ik nog maar 1xtje gebruiken.. enz. ... Je moet het zelf echt willen.. !!! dan kom je er vanzelf wel over heen :wave:

Bovenaan