SneeuwWitje zei:Ik begon jan '06 (17j) en men laatste keer.. was 14 feb. '07 (18j)
En vanaf die dag geen drugs meer voor mij!
Hoeveel dan?
SneeuwWitje zei:Ik begon jan '06 (17j) en men laatste keer.. was 14 feb. '07 (18j)
Natural_Mystic zei:Ik heb het vorige week vrijdag voor het eerst geprobeerd en heb het sindsdien 4 dagen gedaan. Dus dat word nu even rustig aandoen.
I beg to differ! : o Lekker hangen en nietsdoen (lees: lullen) is net super fijn op coke. Vind ik toch. : )Natural_Mystic zei:Ik vond juist mijn 2e avondje coke tegenvallen, maar dat komt misschien omdat we met zijn allen op mijn kamervloer zijn gaan hangen en dat is niet de ideale plek om coke te gebruiken.
st an zei:I beg to differ! : o Lekker hangen en nietsdoen (lees: lullen) is net super fijn op coke. Vind ik toch. : )Natural_Mystic zei:Ik vond juist mijn 2e avondje coke tegenvallen, maar dat komt misschien omdat we met zijn allen op mijn kamervloer zijn gaan hangen en dat is niet de ideale plek om coke te gebruiken.
El Retro zei:SneeuwWitje zei:Ik begon jan '06 (17j) en men laatste keer.. was 14 feb. '07 (18j)
Hoeveel dan?

El Retro zei:Helemaal stoppen lukt alleen als ik een meisje zou vinden. Het is gewoon zo. Achja, tijd genoeg, niets forceren.