Hoe vaak neem jij xtc?

Hoe vaak neem jij xtc?

• (Bijna) Elke week of vaker

Stemmen: 8 11,9%
  • Ongeveer om de 2-3 weken

Stemmen: 10 14,9%
  • Ongeveer om de maand

Stemmen: 7 10,4%
  • Ongeveer om de 2 maanden

Stemmen: 19 28,4%
  • Niet vaker dan 1 keer per 3 maanden

Stemmen: 15 22,4%
  • Nooit meer (gestopt)

Stemmen: 2 3,0%
  • Nooit (nog nooit gedaan)

Stemmen: 6 9,0%

• Totaal aantal stemmers
    67

J86

Bewuste gebruiker
Om een beetje een indruk te krijgen.

Het gaat even niet om hoeveel want ik ga gewoon uit van een flinke trip wat voor sommigen 1 à 2 betekent en voor anderen wel wat meer.

Ik heb tussen m'n eerste 4 keer elke keer minstens een maand laten zitten en 2x 1,5 maand. Nu minimaal 2 maanden, in de meivakantie is het weer zover :)

Ik moet zeggen het wachten is prima te doen voor mij, maar ik baal er wel van dat het maar zo weinig kan en dat ik tussendoor zo lang moet wachten. Maarja m'n gezondheid vind ik toch belangrijker..

Overigens neem ik ook L-Tryptofaan in de week na de trip en 1,5 dag voor de trip.

BTW Ik weet dat 3 maanden minst slechte is maja, ik geniet ervan nu ik nog kan, mijn xtc tijd zal niet al te lang duren vermoed ik. (ivb met vrienden etc)

tomz0r

Badass junkie
Ik heb het nu 3 keer gedaan sonds nieuwjaar :flushed:
Ik vind 3 maanden echt te lang wachten. Je bent dan al helemaal vergeten hoe het ongeveer voelt :P

Ik ga het nu in ieder geval nog een keer proberen, tot eind mei als ik geslaagd ben geen MDMA meer gebruiken. Ik wil ook slagen :P

Alleen ben ik best bang voor de vakantie, echt bang dat ik in die vakantie vaan MDMA ga doen, want na 3 maanden is mijn vakantie alweer voorbij zo ongeveer. :P

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ik doe het ongv om de maand meestal wel langer licht eraan wat anderen gaan doen ook als zij iets gaan doen en dan poas over 2 maanden weer dan ga ik mee enzzo

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb pas 1 keer XTC gedaan maar vind het zeker voor herhalng vatbaar. Dus over een maandje pak ik denk ik de volgende pil (is nu 5 weken geleden)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik doe het ook heel sporadisch. Het is nu 6 maanden geleden en overmorgen gaat we nog eens een pilletje nemen. Zo blijft de magie er een beetje in en verneuk ik m'n hersens niet! :)

azgaza

Badass junkie
Dit is een hoevaak per periode topic; hoeft dus niet bij het algemene hoevaak topic. Je kan ook geen poll voor alle drugs maken. Deze mag dus blijven.

Tostini

Belezen gebruiker
toen ik het net ontdekt had deed ik het zoon beetje om de week.. nu probeer ik het om de maand te doen.. maar door een rare samenloop van plannen heb ik nu anderhalve maand pauze gehad en het deze maand al 2 keer gepland.
vind ik toch wel netjes..

Lauu

Badass junkie
tomz0r zei:
Je bent dan al helemaal vergeten hoe het ongeveer voelt :P

dat is het idee erachter...dan blijft het leuk...

ik ga er nu een tijdje mee stoppen... loopt een beetje uitdehand :cry:

DreamWeaver

Badass junkie
Ik ben begonnen met eens in de 2 maanden 1 pilletje. Dat was fantastisch, maar die tijd krijg ik nooit meer terug. Een half jaar nadat ik mijn eerste keer had beleeft deed ik het 1 of 2 keer per maand, en dan meerdere pillen.
Op een gegeven moment was het zo erg (rond augustus 2007) dat er in een week een pilletje of 30 doorheen gingen.

Het enige wat ik nu nog voel als ik xtc neem is een druk, warm en opgefokt gevoel. Liefde kan ik echt wel vergeten en ik doe het dus ook bijna nooit meer.

sinfony

Experimenterende gebruiker
ik schaam me om te zeggen dat ik de afgelopen 2 / 3 maanden elk weekend pilletjes gegooid heb, maar ik stop er nu een tijdje mee

Miss J

Bewuste gebruiker
sinfony zei:
nu 3 maand gestopt
en het is weer bijna weekend :grin: ?

of ben je van plan nog langer te wachten

haha ik dacht al dat de vraag zou komen.
Maar het heeft in dat eerste half jaar best wat schade aangericht dus ik weet niet of het zo slim is om weer te beginnen.
Stiekum heb ik er wel weer zin in... :P

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ben nou gestopt, maar in de periode dat ik deed deed ik elk weekend.
ben er niet trots op ofso wil niet stoer doen maar jah met mijn '' vrienden'' groep deden we dat toen.

was ook te erg afgevallen in die tijd

Maikelk

Belezen gebruiker
mwa verschilt, meestal wacht ik 2 tot 3 maanden
maar dan heb ik zoiets van het hele weekend door (gelijk goed doen he:wink: )
en dan soms 2 weekenden achter elkaar als het toch al in een dieptepunt zit he :wink: , maar daarna zeker weer 2-3 maanden wachten.

Marten!

Bewuste gebruiker
Eerste keer is denk ik anderhalve maand geleden geweest. Heb het nu 4 keer gedaan. Veel te snel achter elkaar dus, maar ze hebben het xtc-gevoel ook veel te lekker gemaakt :tongueout:

Marten!

Bewuste gebruiker
Dat zijn er daar heel veel niet meer, maar ze blijven gewoon hangen daar :tongueout:

Maar dan ben je vast wél de SperSizeboon die ik op PF een keer ben tegengekomen!

SperSIZEboon

Badass junkie
Marten! zei:
Dat zijn er daar heel veel niet meer, maar ze blijven gewoon hangen daar :tongueout:

Maar dan ben je vast wél de SperSizeboon die ik op PF een keer ben tegengekomen!

ongetwijfeld :rolleyes:

onmogelijk dat er nog een andere SperSIZEboon is :grin:

riflexz

Bewuste gebruiker
Elk weekend voor het moment, paar maandjes nu.. zal binnenkort wel stoppen! maar eerst dit weekend goed feesten, en dan is het gedaan

Skippy

Wijs gebruiker
Dat ik begon met XTC gebruikte ik haast elk weekend.
Lang leve de lol :P
Nu trek ik dat niet meer , komt wel vaak voor dat ik een snekkie neem , maar op het moment meet sos dan x .

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Re:

DreamWeaver zei:
Ik ben begonnen met eens in de 2 maanden 1 pilletje. Dat was fantastisch, maar die tijd krijg ik nooit meer terug. Een half jaar nadat ik mijn eerste keer had beleeft deed ik het 1 of 2 keer per maand, en dan meerdere pillen.
Op een gegeven moment was het zo erg (rond augustus 2007) dat er in een week een pilletje of 30 doorheen gingen.

Het enige wat ik nu nog voel als ik xtc neem is een druk, warm en opgefokt gevoel. Liefde kan ik echt wel vergeten en ik doe het dus ook bijna nooit meer.

idem.

Lauu

Badass junkie
te vaak :( ...moet echt minderen

gister wel Thunderdome nuchter doorgekomen dus moet lukken :)

paraobi

Belezen gebruiker
+- om de maand, maar als er meer feestjes zijn meer :wink:
daarentegen, als er geen feestjes zijn ook geen pillen voor mij.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Heb het nu zo'n 7 keer gedaan ofzo, en dan om de maand ofzo. Maar ik doe 't liever om de 2 maanden ofzo, want de laatste keer merkte ik dat ik bijna niks meer herrinerde de volgende dag, en de space was ook een stuk minder chill. Ik zat in een rare space dat ik elke keer alles kwijt was.. Ik denk hoe langer je wacht, hoe chiller het is. Nu ist zo'n 3/4 weken geleden en ik denk datk nog wel een paar weken wacht, ergens in de zomervakantie ofzo. Zo blijft de magic erin :xtc: :hearteyes:

Trippy-T

Newbie
033Amnesia zei:
Heb het nu zo'n 7 keer gedaan ofzo, en dan om de maand ofzo. Maar ik doe 't liever om de 2 maanden ofzo, want de laatste keer merkte ik dat ik bijna niks meer herrinerde de volgende dag, en de space was ook een stuk minder chill. Ik zat in een rare space dat ik elke keer alles kwijt was.. Ik denk hoe langer je wacht, hoe chiller het is. Nu ist zo'n 3/4 weken geleden en ik denk datk nog wel een paar weken wacht, ergens in de zomervakantie ofzo. Zo blijft de magic erin :xtc: :hearteyes:

Jah ik denk ook dat ik het maar om de maand of 2 maande ga doen.. merk ook dat het telkes minder word

Bovenaan