Hoe vaak slik je xtc?

flappie

Newbie
Hoi hoi, Ik gebruik nu sinds een maand of 9 xtc. De eerste keer zat er zeker een maand of 2 tussen het gebruiken in. Deze tussenliggende periode wordt steeds korter merk ik en heb bijna elk weekend wel zin heb in een pilletje. Ik doe dat echter niet en slik om het weekend een paar pillen. Hoe vaak slikken jullie? en bij hoe vaak is het niet meer verantwoord om ze te nemen?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Eens in de 2 maanden op een speciale gelegenheid of thuis met vrienden. Afgelopen week was uitzondering (4 avonden) en dat heb ik geweten ook - niet doen :)

Ben er voorlopig ook weer ff klaar mee. Het blijft alleen leuk eens in de zoveel tijd.

Bscw

Belezen gebruiker
flappie zei:
Hoi hoi, Ik gebruik nu sinds een maand of 9 xtc. De eerste keer zat er zeker een maand of 2 tussen het gebruiken in. Deze tussenliggende periode wordt steeds korter merk ik en heb bijna elk weekend wel zin heb in een pilletje. Ik doe dat echter niet en slik om het weekend een paar pillen. Hoe vaak slikken jullie? en bij hoe vaak is het niet meer verantwoord om ze te nemen?

Gewoon 1 keer per maand 1 hele sterke Xtc nemen is wel oké:wink:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb horen zeggen en gelezen dat als je een pil gebruikt hebt, dat de " rust" periode er tussen ongeveer 6 weken dient te zijn. korter kan wel maar dan merk je minder van je pilletje. en je gunt je lichaam ook de tijd om te herstellen. :)
ikzelf heb al ruim een half jaar geleden voor het laatst een pil genomen, moet nog op zoek naar een leverancier, de oude hield er mee op toen.
maar in de tijd dat ik regelmatig gebruikte slikte ik 1 x in de 6 weken een paar pillen. :smoke:

caatje

Badass junkie
6 weken, 3maanden er zijn zoveel verschillende antwoorden...

Voor mezelf heb ik tegenwoordig wat grotere tussenpozen omdat ik merkte dat de "herstel"periode me steeds "moeilijker" afging. Lusteloos, depri, 3 dagen nodig om bij te trekken qua slaap enzzz.

Met een tussenpoos van ongeveer 1,5 / 2 maanden ben ik alleen de volgende dag wat gekreukeld en heb de dag daarna totaal geen naweeën meer.

Laat ik er 2 weken tussen en dat een 2 maanden lang dan heb ik na 3/4 keer toch echt heel wat langer last.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pas één keer gedaan zo'n 1.5 jaar terug, maar ik las laatst in Uit je Bol dat het best 4 keer per jaar kan. Dus ik ben van plan het nu 3 keer per jaar te doen. Ik heb al een prepair & repair kitje bij de smartshop gehaald. Het schijnt dat dat helpt tegen de down en de schadelijkheid vermindert. :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ligt eraan. Het ene jaar bijna elke maand, of periodes van weken, het andere jaar misschien 2 keer. Verschilt heel erg omdat ik het nooit plan en het alleen puur recreatief gebruik.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
2 Jaar terug begon ik met de drugs.. Pillen toen alleen maar met steeds 3 maanden tussenpauze. Maarja na een jaar was het nog maar 2, en soms 1. Nu doe ik het eigenlijk amper meer.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
2 Jaar terug begon ik met de drugs.. Pillen toen alleen maar met steeds 3 maanden tussenpauze. Maarja na een jaar was het nog maar 2, en soms 1. Nu doe ik het eigenlijk amper meer.

XTC wordt steeds minder leuk, en het voelt des te chemischer met elke keer dat ik het gebruik is mijn ervaring.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Precies.. ik moet dat echt niet meer hebben ook. Die eerste keren krijg je toch nooit terug. En meestal ong. 3 uur na inname zo iets, zit je vaak te wachten wanneer het nou een keertje is uitgewerkt, omdat het simpelweg niet meer lekker voelt..

Daarom heb ik nu Speed als vervanger zo nu en dan op een feestje.. Niet dat slome rot gevoel. :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
Precies.. ik moet dat echt niet meer hebben ook. Die eerste keren krijg je toch nooit terug. En meestal ong. 3 uur na inname zo iets, zit je vaak te wachten wanneer het nou een keertje is uitgewerkt, omdat het simpelweg niet meer lekker voelt..

Daarom heb ik nu Speed als vervanger zo nu en dan op een feestje.. Niet dat slome rot gevoel. :)

Speed blijft lekker tot de laatste lijn :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Phreakingout zei:

Speed blijft lekker tot de laatste lijn :grin:

Zo is het maar net.. :grin:

Leiny

Belezen gebruiker
ik heb het met oud en nieuw voor het eerst gedaan en nu 8 maanden later heb ik het al 10 keer gedaan, ik merk dat ik het steeds vaker ga doen en de effecten worden steeds minder leuk, dus ga voor mezelf proberen er steeds minimaal 6 weken tussen te laten.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Normaal 1 keer in de maand ofzo. Maar nu met de vakantie en al die leuke mensen.. bijna elke week wel. :openmouth:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik probeer het zoveel mogelijk te beperken.. al is het in de vakantie wel ietwat te vaak gebeurd, daarnaast ook te makkelijk. De brakheid is niet leuk meer, vandaar dat ik 't nu een lange tijd niet meer wil nemen.

Oh ja, lekkere uitspraken zijn dat. Vervolgens 2 weken later helemaal skeef, en je kunt je woorden weer inslikken. :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Ik probeer het zoveel mogelijk te beperken.. al is het in de vakantie wel ietwat te vaak gebeurd, daarnaast ook te makkelijk. De brakheid is niet leuk meer, vandaar dat ik 't nu een lange tijd niet meer wil nemen.

Oh ja, lekkere uitspraken zijn dat. Vervolgens 2 weken later helemaal skeef, en je kunt je woorden weer inslikken. :mrgreen:

Idd.. Ik heb het op het moment helemaal gehad ermee, maar je zult zien dat er over 2 weken heus wel weer zon dom moment komt waarop je geen nee kan zeggen. Kijken of het me lukt.

whiterose

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
whiterose zei:
elke week en ik neem er net zoveel tot ik lekker hard ga.

En elke keer ben je naar de klote, steeds vaker, steeds langer

Dat valt best mee. Ben nog maar 1 keer naar de klote geweest, omdat ik te weinig water had gedronken. Gewoon genoeg water drinken, dan voel je de volgende dag niet zoveel. :wink:

N4S

Ik toch al paar keer en voel er telkens niets van, daarom dat ik xtc veracht, ik ben er immuum voor denk ik :mrgreen:

Immo

Badass junkie
Een tijdje terug deed ik het wel eens om de 2 weken maar ik merkte ddat dat niet zo best voor je hoofd is. Dus nu wil ik het maximaal 1 keer in de 2 maanden doen. Denk dat ik het op met moment al ongeveer 2 maanden niet heb gedaan ofzo. :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik kan met trots zeggen eens per maand :grin: en bevalt me prima en voel zeker geen behoefte om het vaker te doen. Ben op het juiste moment eruit gestapt gelukkig. want wekelijks meerdere soorten hardrugs gebruiken is niets voor mij.

Enigste wat ik nog gebruik is XTC :hearteyes: ik ga dan ook goed hard nu ongeacht de pillen :P

Heel soms lijntje sos of kristalle en natuurlijk een lkkr :smoke:

Sgele™

Doe het alleen in bijzijn van vrienden, en thuis, dus niet op feesten.

1x in de 1 of 2 maanden...als het gebeurd, gebeurd het ook goed :grin:

nicole1973

Belezen gebruiker
elk weekend zaterdag en zondag doe dat al zeker 3/4 jaar... voel me op zich prima geen problemen verder.. maar heb de komende weken een aantal dingen afgezegd... je zoekt op gegeven moment de feestjes en gelegenheden op... wil gaan minderen want is echt way to much...dus ook even andere dingen doen in het weekend die ik vroeger ook net zo leuk vond

SpacePack

Belezen gebruiker
nicole1973 zei:
elk weekend zaterdag en zondag doe dat al zeker 3/4 jaar... voel me op zich prima geen problemen verder.. maar heb de komende weken een aantal dingen afgezegd... je zoekt op gegeven moment de feestjes en gelegenheden op... wil gaan minderen want is echt way to much...dus ook even andere dingen doen in het weekend die ik vroeger ook net zo leuk vond

dat is ééégt een slecht ritme :wink:
2 keer in de week 3/4jaar lang :rolleyes:

SpacePack

Belezen gebruiker
nicole1973 zei:
uhm.. ja ik heb het niet zo lekker gemaakt.. niet mijn schuld hahah maar goed.. word aan gewerkt

merk je dat je veel schade hebt aangericht aan je bovenkamer??.. zoals geheugenverlies en vaak depressief zijn?

Bscw

Belezen gebruiker
Damn, heb al bijna 2 maanden niet meer geslikt.
Het word weer eens tijd voor zo'n Tulpje.

:stoned:

Bovenaan