Hoe vaak slik je xtc?

SpacePack

Belezen gebruiker
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'

Bscw

Belezen gebruiker
SpacePack zei:
dan overvald t' gevoel je teminste weer een keer. Ik heb meestal meer het gevoel 'oh daar is t' weer' inplaats van, 'OHjaaa zo voelde het :hearteyes:'

Dat heb ik normaal ook ik stop normaal altijd maar en maandje.
Dus ik was nooit verrast altijd voorbereid.
Maar nu zal 't echt weer en leuke trip worden. :hearteyes:

flappie

Newbie
Ik merk wel dat nu ik regelmatiger xtc slik de werking van zowiezo de eerste pil bijna nihil is. Hoe zit dat met degenen die elke week slikken? hebben jullie dat effect ook? en voel je je niet de hele week verrot als je elk weekend slikt?

acidboy

Badass junkie
De enige goede manier om xtc te gebruiken is met tussenpozen van minstens 3 maanden. Anders verkloot je je hele serotonine systeem en ja, dan krijg je gewenning en werkt het niet, depressies... nouja, lijkt me duidelijk.

Um

Belezen gebruiker
1 x in drie maand is mijn streefdoel, en dat lukt daardig

nouja, gisteren genomen en het was twee maanden geleden, en dan voelt dat perfect

waarom zou je iets schitterend als xtc verknoeien door het te vaak te doen? ik heb liever 1 super effect om de paar maanden, dan elk weekend een matig effect en nooit echt bevredigt te zij, en nooit meer dan anderhalve pil, dat is ook een doelstelling

Carlitos

Badass junkie
Ik stop er ook mee voor een jaar..
Overigens met alle drugs,behalve paddo's mischien nog af en toe.

Moon

Bewuste gebruiker
Ik had al anderhalf jaar geen xtc gehad, wel veel speed en coke. Toen een paar keer xtc gehad, zonder andere drugs trouwens, maar ik voelde er niks van. Niks spacen of zo en dat vond ik erg jammer want dat vind ik juist zo lekker van xtc. Snap er niks van eerst werd ik hartstikke leip van de xtc en nu totaal niks :confused: :confused: :confused:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb er zowiezo standaard 1 maand tussen, maar hoelanger hoe beter idd. Na een maand is je serotenine wel weer redelijk aangevult, vooral als je veel vitamines neemt :mrgreen:
Let wel op, teveel vitamines is een aanslag op je nieren, kom daarom ook nooit boven de ADH. Alleen bij vitamine C maakt het nietuit, dat is makkelijk af te schijden en het overschot komt er binnen 2 uur weer uit :mrgreen:

Bscw

Belezen gebruiker
Lol, ben al foking 2 maanden en 3 weken gestopt.
heb en nieuwe dealer gevonden die zelf xtc maakt:):)
Tijd voor wat inkoop. Mijnserotine is vol :rolleyes:

PEACE :stoned:

Delirium

Badass junkie
Ik heb een tijdje veel XTC gebruikt maar nu doe ik het bijna nooit meer. Tijdens Lowlands was mijn eerste keer weer na 3 maanden (bewust gedaan om mijn serotonine de tijd te geven, maar het was nog steeds geen reet aan).

De uitwerking op mij is heel zwak en duurt maar eventjes :( Als het is uitgewerkt (na 2-3 uur ongeveer) krijg ik een helse crash.

WeirdoW

Belezen gebruiker
Bij mij isset heel verschillend.. Kep een keer gehad was ik 4 dagen niet nuchter... eerst had ik 8 pillen op een middag.. de volgende dag 7 pillen (voel je nix meer van), dag daarna Ket en Pep, dag daarna sochens ook weer Ket

Maar meestal laat ik er een week of 2 tussen zitten,, maar dan neem ik er maar 5 in per week

Bovenaan