KoxBox zei:Of ze had in haar broek gepist.r@r@ zei:endor zei:Toen ik mijn meisje zonde en opweg ging naar haar vagina , voelde het toch ook al vrij nat hoor. :P
Of ze was gewoon ongesteld geworden :P
KoxBox zei:Of ze had in haar broek gepist.r@r@ zei:endor zei:Toen ik mijn meisje zonde en opweg ging naar haar vagina , voelde het toch ook al vrij nat hoor. :P
Of ze was gewoon ongesteld geworden :P
Matheson zei:Rabbithole zei::')
Alsof vrouwen staan te soppen als ze gezoend worden. Mannen mogen dan een erectie krijgen van een blote schouder, bij een vrouw is daar wel íéts meer voor nodig.
Als een betrouwbare vrouwelijke bron van mij niet liegt, dan is het wel degelijk zo dat vrouwen (vrij) nat kunnen worden van zoenen.
Of ben ik nou gek?
Verder nogal kansloos topic dit, om alle redenen die al zijn genoemd.
Euh...Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?
KoxBox zei:Euh...Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?![]()
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk, niet iedere keer maar toch wel vaak ja. Maar dat hoeft daarom toch niet uit te barsten in een sekspartij...Rabbithole zei:KoxBox zei:Euh...Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?![]()
Íédere keer? Sorry hoor, maar ik zoen mijn vent toch wel een paar keer per uur. Dan zouden de sekspartijen overlappen, want een sekspartij duurt langer dan de tijd die er tussen zoenen in zit.
Edit: maar then again, misschien is dit weer het verschil tussen mannen en vrouwen. Strijkijzer/lichtschakelaar.
Als je iemand in de kroeg ff zoent ook niet hoor...KoxBox zei:Euh...Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?![]()
Jah, daar ging het ook niet om.cropp zei:Als je iemand in de kroeg ff zoent ook niet hoor...KoxBox zei:Euh...Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?![]()
Rabbithole zei:Zeker als je wat langer een relatie hebt word je toch niet iedere keer dat je de ander zoent geil van elkaar?
No it's not.Fishhead0707 zei:Play with the puss and they get wet...![]()
Drientje zei:No it's not.Fishhead0707 zei:Play with the puss and they get wet...![]()
Heus niet altijd worden vrouwen geil van vingeren of beffen. Ik word veel geiler als iemand aandacht voor mij en mijn plezier heeft. Iemand die naar je luistert, je lichaam snapt en niet zomaar lukraak een beetje 'speelt' zoals jij het noemt.
Lauu zei:Rabbithole zei:Het helpt trouwens ook niet om ons 'de vrouwtjes' te noemen.
de wijven?
Fishhead0707 zei:Geef aandacht aan de poes en zij zal dit waarderen...![]()
Flameon zei:Fishhead0707 zei:Geef aandacht aan de poes en zij zal dit waarderen...![]()
Met en stevige schone veer :P
Als ik niet al een liefje had zou ik me aan je voeten werpen.seth zei:zoek naar wat hun fetish is, geef ze een veilig gevoel en laat ze merken dat zij de koningin tussen jouw lakens zijn. Dit moet niet persee lief en traag, sommige meisjes willen gedomineerd en overheerst worden! Maar vergeet nooit dat jij domineert om hen te plezieren niet om je eigen machtsgeilheid te bevredigen.
Een vrouw is als een kostbaar instrument en ieder moet op zijn manier bespeeld worden, maar elk wil dat er goed voor haar gezorgd word. Iedere aanraking moet doelbewuste liefkozing zijn zodat je haar naar een hoger niveau van genot en geestelijke bevrijding kunt brengen. Je moet haar laten balanceren op het topje van haar explosie. Je ogen moeten vertellen dat je haar mooi vind. Je vingers moeten branden op haar huid, je aanraking moet blijven hangen zelfs al is hij er niet meer.
Je moet haar voor je zelf stellen en jezelf toch niet vergeten. Op die manier jongens en meisjes maak je een vrouw de jouwe
Pas maar op dat mensen je niet voor seksmaniak gaan uitmaken.Drientje zei:Als ik niet al een liefje had zou ik me aan je voeten werpen.![]()
seth zei:zoek naar wat hun fetish is, geef ze een veilig gevoel en laat ze merken dat zij de koningin tussen jouw lakens zijn. Dit moet niet persee lief en traag, sommige meisjes willen gedomineerd en overheerst worden! Maar vergeet nooit dat jij domineert om hen te plezieren niet om je eigen machtsgeilheid te bevredigen.
Een vrouw is als een kostbaar instrument en ieder moet op zijn manier bespeeld worden, maar elk wil dat er goed voor haar gezorgd word. Iedere aanraking moet doelbewuste liefkozing zijn zodat je haar naar een hoger niveau van genot en geestelijke bevrijding kunt brengen. Je moet haar laten balanceren op het topje van haar explosie. Je ogen moeten vertellen dat je haar mooi vind. Je vingers moeten branden op haar huid, je aanraking moet blijven hangen zelfs al is hij er niet meer.
Je moet haar voor je zelf stellen en jezelf toch niet vergeten. Op die manier jongens en meisjes maak je een vrouw de jouwe
Fishhead0707 zei:Maar je hebt er alleen jezelf mee, als je een masker op gaat zetten.
![]()
Drientje zei:Als ik niet al een liefje had zou ik me aan je voeten werpen.seth zei:zoek naar wat hun fetish is, geef ze een veilig gevoel en laat ze merken dat zij de koningin tussen jouw lakens zijn. Dit moet niet persee lief en traag, sommige meisjes willen gedomineerd en overheerst worden! Maar vergeet nooit dat jij domineert om hen te plezieren niet om je eigen machtsgeilheid te bevredigen.
Je moet haar voor je zelf stellen en jezelf toch niet vergeten. Op die manier jongens en meisjes maak je een vrouw de jouwe![]()
Rabbithole zei:Drientje zei:Als ik niet al een liefje had zou ik me aan je voeten werpen.seth zei:zoek naar wat hun fetish is, geef ze een veilig gevoel en laat ze merken dat zij de koningin tussen jouw lakens zijn. Dit moet niet persee lief en traag, sommige meisjes willen gedomineerd en overheerst worden! Maar vergeet nooit dat jij domineert om hen te plezieren niet om je eigen machtsgeilheid te bevredigen.
Je moet haar voor je zelf stellen en jezelf toch niet vergeten. Op die manier jongens en meisjes maak je een vrouw de jouwe![]()
Geen open relatie, panseksualiteit, polygamie enzo, of hoe het ook allemaal mag heten?![]()
Fishhead0707 zei:seth zei:zoek naar wat hun fetish is, geef ze een veilig gevoel en laat ze merken dat zij de koningin tussen jouw lakens zijn. Dit moet niet persee lief en traag, sommige meisjes willen gedomineerd en overheerst worden! Maar vergeet nooit dat jij domineert om hen te plezieren niet om je eigen machtsgeilheid te bevredigen.
Mooi verwoord man!! Gelukkig zijn er nog mensen die snappen waar het om draait.
![]()
Flameon zei:Fishhead0707 zei:Maar je hebt er alleen jezelf mee, als je een masker op gaat zetten.
![]()
Vertel mij wat. Wees gewoon eerlijk tegen je meisje, das het allerbeste. Op alle gebieden!
Fresh zei:Whaha, moet wel lachen om jullie allemaal![]()
T-men zei:Lauu zei:Rabbithole zei:Het helpt trouwens ook niet om ons 'de vrouwtjes' te noemen.
de wijven?
Hertjes...? Of als je ze <20 zoekt; Bambi's...!
Fishhead0707 zei:Fresh zei:Whaha, moet wel lachen om jullie allemaal![]()
das ook de bedoeling. lachen is gezond![]()