Mindgamer zei:Alles ging zoals het hoort. Ik was 15, zij was 17. Beide waren we stoned en lagen we op het grote bed van haar zus. Opeens vroeg ze of ik zin had om te neuken. Dat vond ik best. We deden het uiteraard zonder condoom. Ze slikte geen pil, en ik dacht op die leeftijd toch altijd dat ik later zou eindigen als een junk, dus schelen kon het me niet. Het grappige vond ik destijds dat haar ouders zwaar christelijk waren. Nou, we kleden ons uit. Ik vroeg voor de zekerheid of mijn witte sokken uit moesten. Ja zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Beide lagen we naakt op bed te zoenen met elkaar. Ze had lekkere dikke tieten. Zij werdt nat, ik werd versiert met een erectie. Langzaam schoof ik hem erin. Steeds meer begon ik een drang te voelen. Voordat ik het wist lag ik te raggen als een konijn die zich kapot neukt met zweet op zijn voorhoofd. We deden verschillende standjes. Ik vond het totaal niet spannend, maar eerder relaxed. Seks kon me destijds niet zoveel schelen, zelfmoord eerder. Toch haalde ik mijn lul op tijd eruit en kwam klaar op haar onderrug. Die borderline slet ging me nog even pijpen, en volgens mij smeerde ze stiekem mijn sperma in haar kut, want achteraf kreeg ik de indruk dat ze het nogal jammer vond dat ze niet zwanger was geworden![]()

Mindgamer zei:Alles ging zoals het hoort. Ik was 15, zij was 17. Beide waren we stoned en lagen we op het grote bed van haar zus. Opeens vroeg ze of ik zin had om te neuken. Dat vond ik best. We deden het uiteraard zonder condoom. Ze slikte geen pil, en ik dacht op die leeftijd toch altijd dat ik later zou eindigen als een junk, dus schelen kon het me niet. Het grappige vond ik destijds dat haar ouders zwaar christelijk waren. Nou, we kleden ons uit. Ik vroeg voor de zekerheid of mijn witte sokken uit moesten. Ja zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Beide lagen we naakt op bed te zoenen met elkaar. Ze had lekkere dikke tieten. Zij werdt nat, ik werd versiert met een erectie. Langzaam schoof ik hem erin. Steeds meer begon ik een drang te voelen. Voordat ik het wist lag ik te raggen als een konijn die zich kapot neukt met zweet op zijn voorhoofd. We deden verschillende standjes. Ik vond het totaal niet spannend, maar eerder relaxed. Seks kon me destijds niet zoveel schelen, zelfmoord eerder. Toch haalde ik mijn lul op tijd eruit en kwam klaar op haar onderrug. Die borderline slet ging me nog even pijpen, en volgens mij smeerde ze stiekem mijn sperma in haar kut, want achteraf kreeg ik de indruk dat ze het nogal jammer vond dat ze niet zwanger was geworden![]()

...Drientje zei:(eerste keer vrijwillig dan he)
Ja we hebben allemaal onze skeletons in the closet. Toevallig ben ik nou net niet iemand die ze daar gelaten heeft. Mijn kast is al een tijdje opgeruimd, vandaar dat ik het zo kan melden.BifiWorst zei:...Drientje zei:(eerste keer vrijwillig dan he)
Oké meisje...Drientje zei:Ja we hebben allemaal onze skeletons in the closet. Toevallig ben ik nou net niet iemand die ze daar gelaten heeft. Mijn kast is al een tijdje opgeruimd, vandaar dat ik het zo kan melden.BifiWorst zei:...Drientje zei:(eerste keer vrijwillig dan he)
14 cm is toch hartstikke veel?cronos zei:een bijna ramp:ik durfde haast mijn worstje niet in haar spleetje steken,ik dacht dat mij bifiworstje er niet in ging kunnen,terwijl hij maar 14 cm meet...ZO, een clown ben ik![]()
Drientje zei:14 cm is toch hartstikke veel?cronos zei:een bijna ramp:ik durfde haast mijn worstje niet in haar spleetje steken,ik dacht dat mij bifiworstje er niet in ging kunnen,terwijl hij maar 14 cm meet...ZO, een clown ben ik![]()
Vind ik tenminste. Het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet.
HahaDrientje zei:14 cm is toch hartstikke veel?![]()
ExceptionalInsight zei:HahaDrientje zei:14 cm is toch hartstikke veel?![]()
Ja en al was het niet het gemiddelde. Ik vind 14 cm groot.Pak Suiker zei:ExceptionalInsight zei:HahaDrientje zei:14 cm is toch hartstikke veel?![]()
Ik geloof dat het gemiddelde tussen de 13 en 16 cm. ligt. :P
Drientje zei:Ja en al was het niet het gemiddelde. Ik vind 14 cm groot.Pak Suiker zei:Ik geloof dat het gemiddelde tussen de 13 en 16 cm. ligt. :PDrientje zei:14 cm is toch hartstikke veel?![]()

Pak Suiker zei:kutreden