Hoe was je eerste keer?

Extisi

Wijs gebruiker
Hoe was je eerste keer? Goed, of juist niet?
Bij mij deed het zo'n zeer...en het paste voor geen meter. :tearsofjoy: :rolleyes:

Mindgamer

Badass junkie
Alles ging zoals het hoort. Ik was 15, zij was 17. Beide waren we stoned en lagen we op het grote bed van haar zus. Opeens vroeg ze of ik zin had om te neuken. Dat vond ik best. We deden het uiteraard zonder condoom. Ze slikte geen pil, en ik dacht op die leeftijd toch altijd dat ik later zou eindigen als een junk, dus schelen kon het me niet. Het grappige vond ik destijds dat haar ouders zwaar christelijk waren. Nou, we kleden ons uit. Ik vroeg voor de zekerheid of mijn witte sokken uit moesten. Ja zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Beide lagen we naakt op bed te zoenen met elkaar. Ze had lekkere dikke tieten. Zij werdt nat, ik werd versiert met een erectie. Langzaam schoof ik hem erin. Steeds meer begon ik een drang te voelen. Voordat ik het wist lag ik te raggen als een konijn die zich kapot neukt met zweet op zijn voorhoofd. We deden verschillende standjes. Ik vond het totaal niet spannend, maar eerder relaxed. Seks kon me destijds niet zoveel schelen, zelfmoord eerder. Toch haalde ik mijn lul op tijd eruit en kwam klaar op haar onderrug. Die borderline slet ging me nog even pijpen, en volgens mij smeerde ze stiekem mijn sperma in haar kut, want achteraf kreeg ik de indruk dat ze het nogal jammer vond dat ze niet zwanger was geworden :rolleyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Eerste keer was nogal ongemakkelijk en onhandig. Beide hadden we geen ervaring, en haar zelf vertrouwen was ook niet echt bepaald oké. Had ik toen maar de ervaring die ik nu heb. Dan was het een stuk aangenamer en plezieriger voor beiden geweest. :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn eerste keer was een beetje te vroeg, de tweede keer was pas 2 jr later. Ik vond het niet vreselijk of zo, maar ik had gewoon achteraf het gevoel dat ik nog even moest wachten...

Gemini

Badass junkie
Mijn eerste keer was prima. Het was met iemand waar ik van hield en die ook van mij hield en met wie ik het ook echt wilde.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Alles ging zoals het hoort. Ik was 15, zij was 17. Beide waren we stoned en lagen we op het grote bed van haar zus. Opeens vroeg ze of ik zin had om te neuken. Dat vond ik best. We deden het uiteraard zonder condoom. Ze slikte geen pil, en ik dacht op die leeftijd toch altijd dat ik later zou eindigen als een junk, dus schelen kon het me niet. Het grappige vond ik destijds dat haar ouders zwaar christelijk waren. Nou, we kleden ons uit. Ik vroeg voor de zekerheid of mijn witte sokken uit moesten. Ja zei ze. Zo gezegd, zo gedaan. Beide lagen we naakt op bed te zoenen met elkaar. Ze had lekkere dikke tieten. Zij werdt nat, ik werd versiert met een erectie. Langzaam schoof ik hem erin. Steeds meer begon ik een drang te voelen. Voordat ik het wist lag ik te raggen als een konijn die zich kapot neukt met zweet op zijn voorhoofd. We deden verschillende standjes. Ik vond het totaal niet spannend, maar eerder relaxed. Seks kon me destijds niet zoveel schelen, zelfmoord eerder. Toch haalde ik mijn lul op tijd eruit en kwam klaar op haar onderrug. Die borderline slet ging me nog even pijpen, en volgens mij smeerde ze stiekem mijn sperma in haar kut, want achteraf kreeg ik de indruk dat ze het nogal jammer vond dat ze niet zwanger was geworden :rolleyes:

Haha nice! :beer:

Tja.. mijn eerste keer was zoals bijna elke eerste keer bij nieuwe chicks. Te wasted om het me te herrineren en volgens mij ook om daadwerkelijk een goede prestatie te leveren. :rockband:

Drientje

DF-koning
Ik was 14 en hij 21 ofzo (eerste keer vrijwillig dan he) en we waren met mijn ouders mee naar zo'n Center Parcs huisje. Ik weet ook nog welke datum, 14/02/1995 en om een uur of tien 's avonds buiten ergens in het bos op een open stuk zand. Ik had het koud, er stak zand in mijn bilspleet en om nou te zeggen dat het leuk was, nee.

Ik prefereer een warme knusse kamer met gedimd licht, een zachte schone ondergrond en genoeg handdoeken en tissues om rommel op te vangen. Daar heb je de eerste keer ook geen erg dus. Nee mijn onofficieele eerste keer was geen succes.

Extisi

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:

...Sprakeloos. Het komt wel goed met je. Je bent een toffe gast. :mrgreen:

Holden

Bewuste gebruiker
Eerste keer viel heel goed mee; wel wat onhandig in het begin maar naarmate het seksen vorderde werd alles relaxter en plezanter. Wat mij vooral is bijgebleven was die ZALIGE sigaret na de seks; die smaakte beter als ooit tevoren :grin:

tomz0r

Badass junkie
Als 16-jarige op saaie vakantie met mijn ouders. Op een harde vloer in haar vakantiehuisje.
Vond het niet eens een leuk meisje, maar ik weet niet wat er in me om ging. Erg romantisch was het niet. Zou het in een andere omgeving ook niet zo snel doen, maar dit was ongeveer het enige wat die vakantie nog een beetje spannend kon maken.

greenpower

Bewuste gebruiker
Ja, best wel... hoe zal ik het zeggen: kort.

Het was een meisje waar ik veel van hield, en we ware bijde erg geil. Maarja ik kwam na 3 seconde klaar. Dat was wel wat minder.

Maar daarna genoeg ingehaald:P

azgaza

Badass junkie
Het was met iemand van wie ik heel veel hield toen der tijd, en na die eerste keer ook nog ruim anderhalf jaar mee samen ben geweest, qua persoon was het absoluut de juiste keuze en van het feit dat hij het was heb ik geen seconde spijt gehad en dat zal ik ook nooit hebben. Relatie werkte uiteindelijk niet door o.a. zijn depressie en de afstand, maar dat vind ik (en hij ook overigens) ergens nog steeds jammer en in een andere wereld waar zaken anders zaten had het heel mooi kunnen zijn.

Nouja de daad zelf kan ik omschrijven zoals het was: heel erg kort, en een beetje pijnlijk. Pas de derde keer was het echt leuk en vanaf toen bleef het leuk. De locatie was wel leuk, op vakantie in een tent ergens achter op het veld bij een bos gebied. Dat het zo kort was vond ik geen ramp omdat de eerste keer toch pijn deed. Ik was overigens zelf net 15 jaar oud en hij 18.

cronos

Wijs gebruiker
een bijna ramp:ik durfde haast mijn worstje niet in haar spleetje steken,ik dacht dat mij bifiworstje er niet in ging kunnen,terwijl hij maar 14 cm meet...ZO, een clown ben ik :angry:

Drientje

DF-koning
cronos zei:
een bijna ramp:ik durfde haast mijn worstje niet in haar spleetje steken,ik dacht dat mij bifiworstje er niet in ging kunnen,terwijl hij maar 14 cm meet...ZO, een clown ben ik :angry:
14 cm is toch hartstikke veel? :openmouth:

Vind ik tenminste. Het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet.

cronos

Wijs gebruiker
Drientje zei:
cronos zei:

Vind ik tenminste. Het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet.

tja drientje,maar in slappe stand is het eerder gewoonweg een velletje :( ,werkelijk om niet aan te zien,mijn kloten zijn werkelijk even groot.
toch is hij gelukkig gespierd :grin: (blijkbaar,van mij teveel te mastruberen).
bedankt voor de aanmoediging,je bent een echte schat :hearteyes:
trouw met mij,TROUW MET MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Amaranth

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer was prettig, gelukkig :) Was met 'n meisje waar ik echt veel van hield, we hadden op dat moment 3 maanden of iets dergelijks. Zij had al ervaring, maar heb geen moment spanning gevoelt, vond het alleen maar prettig. Een maand daarna is het uitgegaan, en in het begin was ik zo verdrietig dat ik al begon te huilen als ik haar zag. Daardoor is het contact (ergens vind ik dat wel jammer, maar ik kan er mee leven) nooit meer echt goed gekomen, we spreken nu alleen nog oppervlakkig met elkaar.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Ik geloof dat het gemiddelde tussen de 13 en 16 cm. ligt. :P
Ja en al was het niet het gemiddelde. Ik vind 14 cm groot.

Ik vind dat een optimistische standaardnummering! :grin:
Beter dat je zo'n instelling hebt dan sommige vrouwen die ik ken, met hun "onder de 20 cm. komt iemand er gewoon niet in bij mij."
Zoals jij al zei: grootte maakt niet uit, het gaat erom wat je er mee kunt (ookal kun je met een erg kleine penis volgens mij niet zo veel :tearsofjoy: )
Iemand kan niets doen aan diegene's penismaat, waarom iemand de grond in stampen omdat ie een kleine penis heeft? :confused:

Als ik Mindgamer was dan zou ik tegen ieder meisje met een kutmentaliteit standaard bij de 1e penetratie zeggen: "JEZUS! wat is jouw kut ruim zeg! no way dat ik hier ooit iets van ga voelen! ik doe je ff, want ik heb wel zin, maar daarna ga ik echt op zoek naar een strakker kutje!" :smilingimp:

Drientje

DF-koning
Met 14 cm kun je heel veel! En mannen met een grote penis kunnen alleen maar rechtuit neuken. Mannen met een fijn en klein gevormd instrumentarium hebben vaak de kunst van andere technieken onder de knie.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik zou juist eerder mannen met een grote penis de laan uit sturen, puur ter compensatie...
Oké, ook wel met nog een reden, grote piemels doen pijn! :openmouth:
Dus: lang leve mannen met kleine piemels!! :grin: :tearsofjoy:

En vrouwen die om de maat geven (met welke kutreden dan ook) mogen van mij een nachtje met Mindgamer het bed in, met de houding geschetst in mijn vorige post! :rock:

Wacky

Badass junkie
Ik stond met mijn paraplu op een metal festival, het regende zachtjes.
Een duitse meid liep daar wat doelloos rond door de regen, toen ik naar haar keek kwam ze bij me staan onder mijn paraplu. Ze had erg grote tieten, dus haar shirt hing los recht naar beneden en ik kon niet zien of ze dik was (wat de meeste dames met zulke borsten wel zijn en waar ik niet zo van houd) dus ik leg mijn arm om haar heen met mijn hand op haar buik. Hmm, niet dik dus.

Ze kijkt naar boven (ze was nog geen 1,70m ik 1,85) en kijkt me aan, ik kijk naar beneden en kus haar. 2 minuten later vraagt ze waar mijn tent staat en een kwartier later liggen we er in.

Heel romantisch dus, maar toch wast wel ok :)

Bovenaan