Ik ben in mei erachter gekomen dat mijn man cocaïne gebruikt. Ik had het al die maanden niet in de gaten. Hij was rond november vorig jaar er al mee begonnen. Toen ik hem betrapte had hij 2 van die envelopjes en hij werd agressief. Hij loog de hele tijd tegen mij. Beloofde te stoppen, maar toen kwam ik er weer achter dat hij had gebruikt, doordat ik cocaïne in het huis vond. Hij heeft zijn sieraden verkocht voor een prijs die echt wanhopig is vergeleken met de waarde ervan. Ook al zijn salaris is er aan opgegaan en ook zijn erfenis. Nu in augustus denk ik dat hij gestopt is alleen:
- hij heeft nog steeds van die stuiptrekkingen als hij slaapt;
- hij drinkt bijna elk weekend alcohol (niet veel, maar eerst dronk hij helemaal niet in het weekend);
- ik hoor soms nog dat hij een lopende neus heeft;
- hij is nog steeds soms moe als hij thuis komt van het werk en gaat dan slapen.
Ik heb hem al laten weten dat dit zijn laatste kans is, anders is het over en uit.
Hoe weet ik wanneer hij echt gestopt is? Welk gedrag zal hij dan in ieder geval niet meer moeten tonen?
Bedankt voor jullie hulp.
- hij heeft nog steeds van die stuiptrekkingen als hij slaapt;
- hij drinkt bijna elk weekend alcohol (niet veel, maar eerst dronk hij helemaal niet in het weekend);
- ik hoor soms nog dat hij een lopende neus heeft;
- hij is nog steeds soms moe als hij thuis komt van het werk en gaat dan slapen.
Ik heb hem al laten weten dat dit zijn laatste kans is, anders is het over en uit.
Hoe weet ik wanneer hij echt gestopt is? Welk gedrag zal hij dan in ieder geval niet meer moeten tonen?
Bedankt voor jullie hulp.