Hoe wordt ik nuchter?

WatchUS

Newbie
Afgelopen weekend heb ik een fout gemaakt: ik heb over een periode van 3 dagen de hele dag door bier gedronken, pillen geslikt, 2 puntjes speed gebruikt en regelmatig poppers gesnoven.
Alhoewel ik sinds maandagnacht clean ben, ben ik nog steeds vaag en daar ben ik erg van geschrokken.

Weet iemand hoe ik zo snel mogelijk de restanten uit mijn lichaam spoel?

Edit: oja, ook nog 1 gram coke op de eerste avond, maar denk niet dat dat relevant is.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Klinkt als een leuk weekend!
Morgenavond weer?
Just Kidding, als je je er kut over voelt gebruik dan een tijdje niet meer :P

WatchUS

Newbie
SperSIZEboon zei:
dat zit tussen je oren van zo'n hoeveelheid kan je onmogelijk op donderdag nog vaag zijn
Serieus?

Bartyo zei:
Klinkt als een leuk weekend!
Morgenavond weer?
Just Kidding, als je je er kut over voelt gebruik dan een tijdje niet meer :P
Dat heb je goed, dit gaat nooit meer gebeuren!

Debris

Bewuste gebruiker
Van speed word je normaal terug scherp, dus hoe kun je in godsnaam na 2 puntjes speed snuiven nu nog wazig zijn?

jcutter

Badass junkie
Snuif nu eens een lijntje coke/speed.
Er zijn genoeg zwakhoofdigen; die een lijntje snuiven, als ze dronken achter de stuur gaan :P

Nee, stort je volledig op slaap en lekker eten en je komt er nuchter vanaf met een dikke pens :P

WatchUS

Newbie
Debris zei:
Van speed word je normaal terug scherp, dus hoe kun je in godsnaam na 2 puntjes speed snuiven nu nog wazig zijn?
Ik denk eigenlijk dat ik nog last heb van die pillen die ik geslikt heb. Waren er een stuk of 10 verspreid over drie dagen en dan in halves tegelijk, want deze waren vol van de MDMA (vergelijkbaar met die blauwe Mitsibishi's).

jcutter

Badass junkie
Ja, jij bent echt een stomme mongool :wave:
Ach, wat maakt het uit he..
Je verkloot alleen je hersens die je nog een heel klote leven moet gebruiken.
Als jij hier geen hersenbeschadiging aan hebt overgehouden, dan knijp ik mijn ballen fijn voordat ik ga slapen.

jcutter

Badass junkie
Ik vind gewoon dat je moet slapen inplaats hier je vragen stellen.
Misschien dat het nog meevalt, maar verdomme; 3 dagen aan de pillen :openmouth:
Maarja, je weet zelf gelukkig hoe gevaarlijk je bezig bent geweest.
Geef voortaan maar wat meer om je grijze massa.
Je gaat pas iets missen, als je het niet meer hebt :wink:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
je lichaam is gewoon afgepeigert,,
gewoon goed rust nemen,,
goed eten..veel drinken..vitamientjes,,,en nee geen pilletjes dus :wink:
mja,,,wel STOMME actie.!@!

WatchUS

Newbie
Ik heb sinds maandag wel weer gewoon geslapen ja, maar goed zal vanavond extra mijn best doen :)
Nu even wat vitaminen en wat extra water om mijn systeem te spoelen. Bedankt voor alle feedback :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Idd zoals de rest zegt, even goed voor jezelf zorgen. Vaak is slaaptekort een van de belangrijkste redenen, daar voel je je sowieso supervaag door ookal gebruik je niks.

Komt wel goed!! :wave:

Debris

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Idd zoals de rest zegt, even goed voor jezelf zorgen. Vaak is slaaptekort een van de belangrijkste redenen, daar voel je je sowieso supervaag door ookal gebruik je niks.

Komt wel goed!! :wave:
Zovaak schever dan de rest geweest door gwn wat te lang wakker te blijven :mrgreen: .

Spor

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
dat zit tussen je oren van zo'n hoeveelheid kan je onmogelijk op donderdag nog vaag zijn

Juist !

Ik heb van maandag tot woensdag 3 gram keta, 100mg 2cb, paar hijsen dmt, 5 gram wiet, een gram hasj, een gram coke en een handvol slaappillen gebruikt, heb gisteren 14 uur geslapen en ben nu weer nuchter als n geit

Solidius

Badass junkie
Detox in een kuuroord.

Maar zonder dollen; gewoon veel slapen, water drinken / vitamines / anti-oxidanten consumeren. L-Tryptofaan of 5-HTP wil ook nog wel eens helpen.

Debris

Bewuste gebruiker
Spor zei:
SperSIZEboon zei:

Juist !

Ik heb van maandag tot woensdag 3 gram keta, 100mg 2cb, paar hijsen dmt, 5 gram wiet, een gram hasj, een gram coke en een handvol slaappillen gebruikt, heb gisteren 14 uur geslapen en ben nu weer nuchter als n geit
En daar bijna een week wazig van, moet goed spul zijn.

Btw, DMT + keta en 2cb niet dodelijk? (mao remmers enz, nogaltijd niet volledig uit hoe dat werkt).

Spor

Wijs gebruiker
Debris zei:
Btw, DMT + keta en 2cb niet dodelijk? (mao remmers enz, nogaltijd niet volledig uit hoe dat werkt).

Moa, om te beginnen hebben voor zover ik weet op DMT na geen van de deze drugs werking op MOA remmers systeem. Daarbij is geen van hun een MAO remmer, dus had niet verwacht dat het problemen zou opleveren, en ik leef nog :) het moet dus wel meevallen

Gisteren nog 4-fluo, 2 blauwe mitsu's, wat pep, 2cb, en veel keta gehad en still alive :grin: ben niet eens écht rot. Alleen moe

Drugs won't kill you, life will :sunglasses:

Annæ

Belezen gebruiker
Gun sowieso je lichaam rust.
Ik vind het niet vreemd dat je je nu nog waus voelt.

Je hebt je lichaam heel wat aangedaan door dit allemaal naar binnen te werken.
Doe een tijdje rustig aan.
Ga lekker sporten en eet vitamientjes.
En dus sowieso een tijd niet meer gebruiken want je hebt nu zoals je zelf dus al constateerde al even genoeg gehad.
Versterk ze!

Spor

Wijs gebruiker
precieeeeeeeeeees

meeste drugs wat ik gebruik kennen de mensen die het niet mogen weten niet :grin:

4 fluo wat ? ketamine, ik weet niet hoe je dat schrijft hoor ? DMT, is dat een andere afkorting voor LSD ?

etc :P

Als ik ezg dat ik 150mg 4 fluo gedropped heb een spray keta dan weten ze niet eens zeker of het wel drugs zijn :P

Spor

Wijs gebruiker
PurpleFlower zei:
hahaha
leek: "fluo? Krijg je dat niet bij de tandarts?"
"ketamine? Is dat een nieuw soort brandstof?"

Zeker, ketamine in het vliegtuig en iedereen massaal kerosine snuiven :grin:

Bovenaan