Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Portie kopen van 10/12.50 euro (Mexicaanse) ik zou met ¼ beginnen en later nog eens ¼ erbij doen en zo door gaan ( als je wilt denk dat je van de helft al hard genoeg tript) je moet er heel lang op kauwen om de werkzame stof goed vrij te laten komen dan duurt het ongeveer 20 tot 40 min voordat het werkt ...
. je kan ze gewoon eten. maar ook op deze manieren.ik verwerk het in een omelet (eiergerecht) of iets water op zetten, de paddo's fijn knippen en even in het water mee laten koken en daarbij een zakje aanmaaksoep doen even door roeren in een kommetje doen en lekker op eten. het smaakt dan nog ook goed.vanwege het warme water werkt het extra snel en heftiger.dit is wel mijn ervaring.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=98, had dus daar al een stukje geschreven, die gast ging echt flippen, echt als we er niet bij waren geweest, had hij wel dood kunnen zijn
Onderschat de effecten van paddo's niet! Ik heb ze ooit ook eens genomen, de effecten waren veel groter dan ik dacht... Was wel een toffe ervaring overigens, maar pas dus wel goed op.
ik heb het nog niet mee gemaakt. maar als je het voor het eerst gebruikt is het toch wel beter als er iemand bij is die er al iets ervaring mee heeft. en gaan gebruiken als je je goed op je gemak voelt !!! ben je bv. op gefokt, rot bui dan ga je nog negatiever reageren dat heb je ook als je wiet gebruikt. en dat is tenslotte niet de bedoeling .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.