hoe?

666

Newbie
Verse paddoos moet je 30 gram van opeten(psiglobine is dan niet aktief,en werkzaam ----in ieder geval in mindere mate.

Wanneer je het droogt heb je aan 1,5 gram zat,paddoo worden dan ook meestal iets blauwig(psiglobine) :grin: :grin:

Gooi der 2 door de yoghurt .

jodelie 666 :stoned: :stoned:

ruubje

Experimenterende gebruiker
Het beste kan je gewoon gelijk gedroogde kopen. Gewoon opeten, het is even vies maar goed het effect des te beter...

Locke

Experimenterende gebruiker
Freek zei:
neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo :openmouth:

Portie kopen van 10/12.50 euro (Mexicaanse) ik zou met ¼ beginnen en later nog eens ¼ erbij doen en zo door gaan ( als je wilt denk dat je van de helft al hard genoeg tript) je moet er heel lang op kauwen om de werkzame stof goed vrij te laten komen dan duurt het ongeveer 20 tot 40 min voordat het werkt ...

Veel plezier :)

bloempje

Newbie
De paddestolen die ik een keer heb gegeten waren kwa smaak niet echt erg lekker, maar misschien is dat al weer veranderd, Paddo's met een smaakje!!

jsuvd

Newbie
Freek zei:
neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo :openmouth:
. je kan ze gewoon eten. maar ook op deze manieren.ik verwerk het in een omelet (eiergerecht) of iets water op zetten, de paddo's fijn knippen en even in het water mee laten koken en daarbij een zakje aanmaaksoep doen even door roeren in een kommetje doen en lekker op eten. het smaakt dan nog ook goed.vanwege het warme water werkt het extra snel en heftiger.dit is wel mijn ervaring. :openmouth: :wave: :confused:

Allardos

Newbie
:openmouth: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? :rolleyes:

KlomP

Newbie
Onderschat de effecten van paddo's niet! Ik heb ze ooit ook eens genomen, de effecten waren veel groter dan ik dacht... Was wel een toffe ervaring overigens, maar pas dus wel goed op.

jsuvd

Newbie
Allardos zei:
:openmouth: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? :rolleyes:
ik heb het nog niet mee gemaakt. maar als je het voor het eerst gebruikt is het toch wel beter als er iemand bij is die er al iets ervaring mee heeft. en gaan gebruiken als je je goed op je gemak voelt :) !!! ben je bv. op gefokt, rot bui dan ga je nog negatiever reageren dat heb je ook als je wiet gebruikt. en dat is tenslotte niet de bedoeling :angry: .

Bovenaan