hoelang duurt het effect van xtc?

dollegekske

Bewuste gebruiker
Ik ga waarschijnlijk morgenavond op een feest voor het eerst xtc gebruiken,
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar k weet niet hoelang het effect van een halve - 1 xtc pilletje duurt.

ik moet waarschijnlijk de volgende ochtend ook werken tot 12uur dus moet even kijken hoeveel ik neem.

Als ik bijvoorbeeld om 9uur een xtc - pilletje neem (of een halve) zie je dan rond 2uur snachts nog steeds iets aan mij/of myn pupillen? want kan niet kei erg thuiskomen

Wie kan helpen?
x

Lauu

Badass junkie
1 pil duurt gemiddeld 4-6uur....neem je er meerdere dan ligt het eraan wanneer je ze neemt

Ellesdee

Badass junkie
Een ingenomen pil of capsule begint na 20 tot 60 minuten te werken. Het eerste uur daarna is het effect het sterkst. Na 4 tot 6 uur is het weg.
Sommige gebruikers blijven ook de volgende dag een licht na-effect voelen

dfssdfde

Badass junkie
Ellesdee zei:
Een ingenomen pil of capsule begint na 20 tot 60 minuten te werken. Het eerste uur daarna is het effect het sterkst. Na 4 tot 6 uur is het weg
Heb jij al die pagina's bij je favorieten staan, of heb je gewoon ergens een bestand met standaardantwoorden of zo? :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Ivoos zei:
Ellesdee zei:
Een ingenomen pil of capsule begint na 20 tot 60 minuten te werken. Het eerste uur daarna is het effect het sterkst. Na 4 tot 6 uur is het weg
Heb jij al die pagina's bij je favorieten staan, of heb je gewoon ergens een bestand met standaardantwoorden of zo? :grin:
tis niet zo moeilijk :wink:
google is your friend

dfssdfde

Badass junkie
Ellesdee zei:
Ivoos zei:
Ellesdee zei:
tis niet zo moeilijk :wink:
google is your friend
Weet ik wel, maar je antwoordt altijd hetzelfde :tongueout:
Net zoals die lijst met hoe lang bepaalde drugs in je bloed blijven, heb ik je al zeker 10 keer zien posten

Ellesdee

Badass junkie
Ivoos zei:
Weet ik wel, maar je antwoordt altijd hetzelfde :tongueout:
Net zoals die lijst met hoe lang bepaalde drugs in je bloed blijven, heb ik je al zeker 10 keer zien posten
haha, yeah klopt, maar die haal ik gewoon altijd van die Jellinek site

of ik zoek ff op dit forum in mn eigen berichten :tongueout:

tomz0r

Badass junkie
Persoonlijk had ikzelf ongeveer dezelfde setting als jij de eerste keer.
Ik had 6 uur na de inname wel reuze pupillen, maar ik zei tegen mijn ouders dat ik moe was en ging meteen naar boven en deed alsof ik een sms aan het sturen was. Ik kon gewoon slapen en een paar uur erna werd ik zonder problemen wakker, niet eens moe of wat dan ook.

Lekker gewerkt, geen xtc gevoel meer, maar nog wel lekker blij en energiek. Nog nooit zo lekker gewerkt.

Ik had de eerste keren xtc altijd de dagen erna nog steeds een blj en warm gevoel.

Ik heb geen zekerheid dat dit ook voor jou geldt, ieder mens is anders. Ik hoop het wel voor je.

Veel plezier, en geniet ervan :wave:

Wel met mate, hou gewoon 3 maanden tussen elke ervaring.

Wacky

Badass junkie
Ik denk dat er een redelijk risico is dat je niet zal kunnen slapen. Ik heb de indruk dat ik beter slaap als ik me helemaal kapot heb gedanst dan wanneer ik een nacht heb zitten ouwehoeren in de chillout.

pixo207

Belezen gebruiker
Ik lees wel vaker die "4 tot 6 uur". Maar ik vind eerder dat het effect maar 3 uur werkt, en daarna beetje afterglow, maar niks speciaals. Het kan zijn dat je pupillen groot blijven tot de volgende dag, maar als je doet alsof je een sms stuurt dan is dat geen probleem, gewoon onmiddelijk gaan slapen.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
SoSSoS zei:
bij mij zie je het ook nog aan me kop de volgende dag.
is wel erg kut :xtc:

Idd..als je 100% zekerheid wilt dat je ouders niks merken, zou ik zorgen dat je bij iemand anders slaapt.. 'Doen alsof je een sms verstuurt' ofzo vind ik onzin, net als bij SoSSoS zie je het bij mij ook gewoon de volgende dag nog, en best erg ook. Ik zou het niet doen als ik jou was en gewoon wachten tot je een keer alleen thuis bent of bij een vriend slaapt.

Marten!

Bewuste gebruiker
Bij mij is het eerder 4 dan 6 uur :(

Wat me wel opvalt is dat als het uit begint te werken ik van het ene moment op het andere moment ineens weer helemaal nuchter ben. Alsof alle mdma dan in één keer uit mn bloed is getrokken ofzo. Het neemt bij mij niet geleidelijk af maar is gewoon weg ineens. Gaat het bij jullie ook zo?

Lauu

Badass junkie
Marten! zei:
Bij mij is het eerder 4 dan 6 uur :(

Wat me wel opvalt is dat als het uit begint te werken ik van het ene moment op het andere moment ineens weer helemaal nuchter ben. Alsof alle mdma dan in één keer uit mn bloed is getrokken ofzo. Het neemt bij mij niet geleidelijk af maar is gewoon weg ineens. Gaat het bij jullie ook zo?

joh dat is best vaag...bij mij bouwt het rustig af....in de trein terug van een feest en daarna thuis zit ik gewoon nog na te spacen altijd...echt heerlijk :grin:

EternalParanoid

Experimenterende gebruiker
dollegekske zei:
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar k weet niet hoelang het effect van een halve - 1 xtc pilletje duurt.

ik moet waarschijnlijk de volgende ochtend ook werken tot 12uur dus moet even kijken hoeveel ik neem.

Als ik bijvoorbeeld om 9uur een xtc - pilletje neem (of een halve) zie je dan rond 2uur snachts nog steeds iets aan mij/of myn pupillen? want kan niet kei erg thuiskomen

Wie kan helpen?
x

Normaal gezien duurt het aangenamste effect en euphorie alleen maar 1 uur en dat gebeurt na de eerste uur van de inname op lege maag :xtc: Daarna is het ook wel leuk maar niet zoveel.

tomz0r

Badass junkie
EternalParanoid zei:
dollegekske zei:

Wie kan helpen?
x

Normaal gezien duurt het aangenamste effect en euphorie alleen maar 1 uur en dat gebeurt na de eerste uur van de inname op lege maag :xtc: Daarna is het ook wel leuk maar niet zoveel.

Daar heb ik inderdaad ook last van. Dacht dat ik de enige was :grin:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Ik ga het vanavond ook voor de eerste keer :grin:

Khoop dat t allemaal leuk wordt :grin:

Geniet er maar van, je hebt maar 1 eerste keer en dit is de meest bijzondere/chille, volgens bijna alle X-gebruikers.

Wacht niet op het effect, laat het rustig over je heen komen..je hebt de leipste dag/nacht van je leven, dat garandeer ik je :hearteyes:

Als je rookt/blowt, haal ook sigaretten/wiet.. dat is echt 100x lekkerder na X :stoned:

Probeer zo lang mogelijk tussen je volgende x te houden, hoe sneller je 't 8er elkaar doet, hoe minder chill het word.. Ik baal er alweer van datk 't vrijdag heb gedaan (na 1 maand pauze), het is echt zoveel chiller en specialer als je er lang mee wacht.

Geniet van de avond en laat me weten watje ervan vond! :grin:

Bovenaan