Hoelang wachten met xtc na tramadol

yellow2020

Belezen gebruiker
Ik heb ergens gelezen dat je ongeveer een week moet wachten met het nemen van xtc na tramadol te hebben genomen. Klopt dat? Zo ja, waarom?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe lang je precies moet wachten weet ik niet, maar tramadol werkt ook in op je serotonine dus het lijkt me wel verstandig om te wachten tot de tramadol helemaal uit je lichaam is. Middelen combineren die allbei op je serotonine inwerken vergroot het risico op serotonine syndroom namelijk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nouja, als je eenmalig tramadol hebt genomen dan denk ik dat het wel uit je lichaam is na een paar dagen. Maar als je dagelijks tramadol gebruikt zal dat een stuk langer duren, dan is een week realistischer denk ik.

Wel zal de MDMA misschien iets minder heftig zijn als je een paar dagen ervoor tramadol hebt gebruikt. Tramadol is bij lange na niet zo'n sterke serotonine releaser als MDMA, maar je serotonine voorraad zal misschien niet optimaal zijn kort na tramadol gebruik.

Fool

Badass junkie
Nouja, als je een redelijke dosering DXM neemt en 2/3 weken later XTC kun je ook aardig medische problemen krijgt, terwijl dextromethorfan ook niet zo'n sterke releaser is. Vraag me niet waarom dat zo is, maar ik zou op safe spelen. :P

Bovenaan