Hoelang

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik ben van plan om één van deze dagen paddo's te gebruiken , nu heb ik nog 1 vraagje . Hoelang is het zichtbaar dat je gebruikt hebt ? Ik bedoel dan hoelang het duurd om volledig nuchter te zijn ?

psilocybine

Bewuste gebruiker

psilocybine

Bewuste gebruiker
nee hoor :) de hevigste effecten sijn de eeste 2 uur , daarna bouwt het bij mij al af :cry: dus in totaal 4 uur (meestal 3) trippe

flashkop

Bewuste gebruiker
Als je bedoelt met zien aan ogen enzo, niet lang, als je bedoeld bijverschijnselen(daaraan merken men ouders of ik gepaft heb of niet) zoals gruwelijke paddo-vreetkick, dan mag je uitgaan van't 4e tot 10 uur :mrgreen:
Ja, en daarvoor zullen ze alles heel duidelijk zien, met die gekke bekke enzo onder paddo's.

psilocybine

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Als je bedoelt met zien aan ogen enzo, niet lang, als je bedoeld bijverschijnselen(daaraan merken men ouders of ik gepaft heb of niet) zoals gruwelijke paddo-vreetkick, dan mag je uitgaan van't 4e tot 10 uur :mrgreen:
Ja, en daarvoor zullen ze alles heel duidelijk zien, met die gekke bekke enzo onder paddo's.
IDD :grin: en je puppile zijn echt mega groot :openmouth:
en de lachkicks die je kijgt :rolleyes:
veel plezier allesinds :)

Glorf

Experimenterende gebruiker
Ja goed vraag, ik las hier laatst een trip report van een gastje die had even paddo's geslikt bij ouders van een maat van em thuis en was toen verbaasd dat ie helemaal scheef ging.
Tis na vier uur vaak een dikke golf beweging. Je denkt dat het is afgelopen en dan hoppa word je weer meegevoerd. Zo ervaar ik het in ieder geval.
Zorg er in ieder geval voor dat je minstens zes uur onder de pannen, of onder de blauwe hemel bent zonder gehuil aan je hoofd. Dan komt het wel goed.

Weednator

Bewuste gebruiker
Oké thanks voor de reacties , ik ga er dan maar een hele dag over doen voor ik naar huis ga . Best een hele trip :wink:

azgaza

Badass junkie
Bij mij duurt het meestal een uur of 8; half uurtje voor het begint, en dan ruim 7 uur trippen waarvan de middelste 3-5 uur het hefstigst zijn.
Heb trips t/m 10 uur gehad; en de korste was een uur of 5-6.

Ik tel alleen medium naeffecten mee, dus dat je het nog 'een beetje' voelt.

Bovenaan