2 lijntjes of zo, maar vond er niks aan, dus houden zo
@Atbboy: hoe krijg jij in godsnaam 2000 euro op jouw leeftijd bij elkaar voor Coke

en zie je vaak genoeg ook in andere topics met andere drugs. Toen ik 16 was had ik dat geld toch niet....

Daarbij 40 gram op jouw leeftijd

Be careful!
2000 euro heb je nog geen wrak voor? Voor 2000 euro kun je toch genoeg fatsoenlijke rijdende auto's krijgen. En tja, kennelijk zijn er mensen die zo kunnen patsen met "pfff 2000 euro, haha, nog geen maand werken...." Nou ik vind niet dat ik slecht verdien en heb HBO ervoor moeten afronden, maar om te zeggen, goh 2000 euro heb ik in nog geen maand verdiend..............
Daarbij ligt gemiddeld een netjes inkomen rond de 1400-1500 netto. Dus vind het dan nog niet zo gek dat iemand zegt dat het zonde geld is om zoveel aan drugs uit te geven. Maar ja voor degene die 2000 dus "een normaal bedragje" vind is het kennelijk ook normaal om er zo op te gaan happen alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Je leeft maar 1 keer dus ik zou zeggen geef ook wat uit en spaar niet alles, maar vooral als je nog een heel leven voor je hebt (en dat heb je nog erg met 16 jaar) kun je beter dat geld wat proberen op zij te zetten voor later