hoeveel dan?

CowboY

Newbie
heb n beetje discussie met iemand....

op van die dancefestivals, hoeveel pilletjes wordt er dan wel s geslikt door 1 persoon? Ik dacht wel n stuk of 20 a 30, maar hij zegt veel minder..... :confused:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
20 a 30 pillen is behoorlijk veel.. Dan heb je of kut pillen of een enorme tolerantie of nog waarschijnlijker: beide.. Ik denk dat het overgrote deel van de slikkende mensen bij 1 a 5 pillen houdt. En dan heb je natuurlijk altijd wel mensen die er meer slikken, maar dat is eerder richting de 10 a 15 en meer uitzondering dan regel..

dfssdfde

Badass junkie
ik ken iemand met een hoge tolerantie die aan ~8 pillen per avond zit

30 is ofwel klotetroep ofwel OD

acidboy

Badass junkie
Ik vind het persoonlijk eigenlijk belachelijk dat mensen meer dan 2 a 3 pillen moeten slikken door tolerantie.
Als je goede pillen hebt, en het eens in de zoveel maanden doet, wat nog wel verantwoord is, dan kan je het makkelijk bij 2 houden.
Dat is mijn ervaring in ieder geval, ik laat er altijd vrij lange pauze's tussen, en dan heb ik aan 1tje soms al genoeg, okee... dat waren wel écht hele goede, maargoed. Je snapt mn punt.

teebo

Bewuste gebruiker
kan je niet gewoon één keer 120 of 160 mg in een bommetje doen en daarmee voldoening nemen?

Bovenaan