hoeveel gebruik jij?

walnootje

Belezen gebruiker
Ik denk voor de meeste wel! En wat dan nog het stomme is, is dat je waarschijnlijk net zoals ik het heel vaak van te voren heb teruggelezen en dacht; "dat zal mij niet overkomen".

Zo ging het bij mij, hele slechte zaak dus.... :(

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Thuis hebben liggen heb ik weinig moeite mee, maar moet het niet in het zicht hebben. Meestal heb ik aan kwart gram voor weekend wel genoeg. Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.

walnootje

Belezen gebruiker
d1g1tal1s zei:
Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.

Inderdaad dit dus! Merk ik bij mezelf ook heel erg,

Heel veel succes!

Blckbrd_

Experimenterende gebruiker
Re:

disaster zei:
Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant :( . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg..

Toon Hermans heeft daar een liedje over geschreven :grin:
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven??
Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga
Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven???

http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8

Albino

Bewuste gebruiker
Nou niet, had het met oud & nieuw sinds 3 jaar weer is gedaan maar vond het helemaal niks. :flushed: Kwaliteit van de pep was ook veel minder voor mijn gevoel dan 6 jaar geleden, toen had ik rond de 65, 70% echt top spul.

Bovenaan