Hoeveel innemen?

Hoi allemaal!

Morgen is het zo ver, lekker feesten met een pilletje op! Mijn pil bevat iets meer mdma dan verwacht, namelijk 240mg mdma. Hoe kan ik dit het beste doseren? Ik ben 1.75m en weeg 63 kilo. Is het slim om dan te kickstarten met 1,5 kwart (dus 90mg) of toch beter 1 kwartje. Ik hoor graag van jullie!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Deze vraag is in je andere topic al beantwoord, dus ook al is je pil sterker, dan nog blijft het advies hetzelfde over met hoeveel mg je het best kunt starten :) Misschien wat lastiger om van deze pil een juiste hoeveelheid af te breken, maar zou niet minder nemen omdat dat toevallig handiger breken is.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Je zou je pil kunnen wegen, het totale gewicht van je pil kunnen nemen en hem kapot kunnen maken. Je weet immers hoeveel MDMA erin zit.

dan berekenen hoeveel je in een capsule moet en dan kun je je dosering heel nauwkeurig maken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Halve derin en gaan met die banaan.

Ik zou zeggen 1/3 van de pil maar schijnt een moeilijke opdracht te zijn.
Hamer op die boon en 3 hoopjes poeder verdelen.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Doormidden breken en kleinste helft pakken. Andere helft doormidden, waarvan je 1 stukje als herdosering kan nemen. Als ie in gelijke helften breekt, gewoon hoekje niet nemen. Ik zou mikken op een ruim derde om te starten.

Bovenaan