hoeveel is 1 gram

flogging

Newbie
zie ik wil coke kopen maar ik vind het wel redelijk duur
hoeveel heb je dan voor 1 gram ?
hoeveel lijntjes ongeveer ?

cunt

Wijs gebruiker
flogging zei:
zie ik wil coke kopen maar ik vind het wel redelijk duur
hoeveel heb je dan voor 1 gram ?
hoeveel lijntjes ongeveer ?
ligt eraan hoe dik jij ze legt :)
de 1 legt er ongeveer 8 van .. de ander 15 .. verschilt per persoon!

flogging

Newbie
ok dankje
kheb nog niets anders gedaan
ja weed wel maja
hoeveel gram kun je als beginner best gebruiken per lijn ?

cunt

Wijs gebruiker
flogging zei:
ok dankje
kheb nog niets anders gedaan
ja weed wel maja
hoeveel gram kun je als beginner best gebruiken per lijn ?
als je nog niets anders gedaan hebt kan je het beste rustig beginnen .. en ik zou het zowiezo met ervaren mensen dr bij doen!
in je 1tje weet je niet hoe en wat je moet doen .. en is het gevaarlijker als er iets mis mocht gaan.

denk dat je voor de 1e keer aan een halve gram wel genoeg hebt

flogging

Newbie
ja ik ga er 50 voor betalen
het is bij iemand die ik wel kan vertrouwen dus het zal wel goede zijn
hoe doet het zelf ook dus, hij zal wel geen rommel snuive :sunglasses:

matthijs

Badass junkie
flogging zei:
ja ik ga er 50 voor betalen
het is bij iemand die ik wel kan vertrouwen dus het zal wel goede zijn
hoe doet het zelf ook dus, hij zal wel geen rommel snuive :sunglasses:

Hmm, er zijn genoeg dealers die met kutkwaliteit genoegen nemen, en hij kan sowieso zijn eigen private stash hebben :wave:

cunt

Wijs gebruiker
ik heb nooit meer dan 40 euro voor een gram betaald ..
is hier gewoon de standaard prijs maakt niet uit waar je het koopt

Krs

Bewuste gebruiker
kan voor 20 euro per gram krijgen. heb ook nog nooit coke gedaan. hoe veel is het beste voor de 1e keer? hoe dikke lijn ongeveer?

cunt

Wijs gebruiker
nou van 1 gram maak je wel veel meer dan 1 lijn hoor :wink: (sommige mensen 8 en dat vind ik al erg weinig!)

ik zou eerst 2 dunnetjes leggen en kijken hoe je voelt .. dan een half uurtje wachten en kijken hoe dik je ze dan legt ..

Krs

Bewuste gebruiker
had ook wel verwacht dat je er meer dan 1 lijn uithaalt. word anders wel hele dure grap :P. maar bedankt voor de info ga maar eens wat proberen en kijke wat lekker werkt :)

cunt

Wijs gebruiker
als je er nog echt niets van weet zal ik je ff vertellen wat handig is (of iig wat ik vind)

pak een dvd hoesje die helemaal glad is. gooi daar je rotzooi op.
ga dat dan fijn hakken met de zijkant van een bankpasje, dat het echt heel fijn gemalen is. dan glijd het namelijk fijner naar binnen :wink:

als dat klaar is leg je er een aantal lijnen van en snuif je ze op
ik vind de voorkant van een pen het makkelijkst werken. ongeveer 3/4cm lang.

goed doorsnuiven is belangrijk anders blijft het nogal in je neus hangen. dus goed alles naar binnen snuiven ook als je al klaar bent!

grtzz
en suc6 hahah :wink:

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
hey

nouw ik weet de naam niet meer maar er was iem hier die zei

3 mm en de lengte van je bankpas
heb je toch echt rotzooi
men eerste keer snoof ik lijntje van 3 a 4 cm en in de midde 5mm en zo smaller worden --:::--- zoiets ongeveer en heel men lijf tintelde en men tande en bek keel en neus en kop verdooft
was wel echt chil

amaterasu

Experimenterende gebruiker
Re: hey

gabberkop18 zei:
nouw ik weet de naam niet meer maar er was iem hier die zei

3 mm en de lengte van je bankpas
heb je toch echt rotzooi
men eerste keer snoof ik lijntje van 3 a 4 cm en in de midde 5mm en zo smaller worden --:::--- zoiets ongeveer en heel men lijf tintelde en men tande en bek keel en neus en kop verdooft
was wel echt chil

Met een dikte van 3 mm en een lengte van 7 a 8 cm voor mijn eerste lijn kom ik een heel eind. Als ik een tijd niks heb gehad is een lijntje van 5 a 6 mm voldoende. (incombinatie met alcohol) :mrgreen:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Voor een beginner is het zaak dat je niet te graag een lijntje wilt leggen.

Leg een kleine lijn. Voorbeelden zijn er al gegeven.

14 lijntjes uit 1 gram haal je niet. Dan heb je wel verdomd kleine lijntjes.
8 lijntjes is voor een middelmatige gebruiker een mooi aantal.

Voor de meer ervaren gebruiker is het aantal lijntjes uit 1 gram niet meer dan 4 tot 6 lijntjes. Meer 4 dan 6 trouwens. (ervaring)

En doe je dan nog meer dan is het 1 gram per neusgat. :rolleyes:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
nou dan ben ik geen ervaren gebruiker want ik haal veel meer uit een gram mij lijntjes zijn meestal dun en niet so lang en ik voel ze verdomd goed :d

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik haal toch altijd zeker 14-15 lijntjes uit een gram. 4-6 Lijntjes lijkt me wel erg weinig...Haal je die uit een volledige gram? En over die standaarprijs: ik heb in België nog nooit geweten dat iemand minder als 50 euro per gram betaalde als hij per gram kocht. Wordt ik dan echt afgeript?

acidboy

Badass junkie
4-6 lijntjes uit 1 gram vind ik ook wat weing ja... ik weet niet of ik dan zulk goed spul krijg altijd, maar ik haal er toch altijd wel een stuk of 12 uit en dan ben ik toch echt behoorlijk onder invloed (al direct na de eerste twee).
Maargoed, kan aan mn coke of aan mij liggen natuurlijk..

Bovenaan