Hoeveel is een gram eigenlijk?

Angelo18

Newbie
Als je volle grammen krijgt zit er gewoon zooi bij in.
De Dealer krijgt meestal iets meer dan een gram en na het uitkookke blijft er zon beetje 0.8 over.
Waar je dus zon beetje 8 lijntjes uit haald (A)

skunky

Newbie
in antwerpen 1.2gr met plastiekje bij dus juist 1.0, ma is belgie he, nederland weet ik nie ma kwaliteit zou wel beter zijn.....

GewoonVOL

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Lijntjes? Dat zijn toch wel grote lijnen dan. Waarom neem je ze zo groot?

Anders is er geen hol aan.

Ik gebruik zoiezo bijna geen sos meer, maar als ik het gebruik wil ik echt VOL gaan. Dus daarom haal ik altijd een lekker brokje puur en maak ik een paar lijntjes van.
Het feit dat het zo op is, en kort duurt is in zulke gevallen alleen een voordeel.

Zo zien ze er uit. Klein? Nee. Groot? Ook niet echt.
Gewoon een mooi formaat.

El Retro

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
El Retro zei:

Ik gebruik zoiezo bijna geen sos meer, maar als ik het gebruik wil ik echt VOL gaan. Dus daarom haal ik altijd een lekker brokje puur en maak ik een paar lijntjes van.
Het feit dat het zo op is, en kort duurt is in zulke gevallen alleen een voordeel.

Gewoon een mooi formaat.

En je haalt er zo 4 uit een gram? Das weinig hoor.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
El Retro zei:
GewoonVOL zei:
El Retro zei:

Gewoon een mooi formaat.

En je haalt er zo 4 uit een gram? Das weinig hoor.

dat was een halfje.

en dat is niet weinig voor 1 gram. jij hebt duidelijk geen dingens van coordinatie ofzo dat je maten en gewichten kunt schatten. :wave: godver... :stoned: :rolleyes: :rolleyes: :P :beer: :P :angry: :stoned: :stoned:

klote onduidelijk ben ik;

op de foto is de helft van een halfje, zo/ :smoke: jij snappen?

El Retro

Wijs gebruiker
Ja ik snap het :). Maar toch is het precies niet zo veel vind ik, normaal van dat formaat haal ik er 7-8 uit.

Bovenaan