hoeveel is normaal???

Hoeveel gebruik je per week?

• < 0.5 gram

Stemmen: 13 35,1%
  • tussen 0.5 en 1 gr

Stemmen: 10 27,0%
  • tussen 1 en 2 gr

Stemmen: 7 18,9%
  • tussen 2 en 3 gr

Stemmen: 3 8,1%
  • tussen 3 en 4 gr

Stemmen: 0 0,0%
  • tussen 4 en 5 gr

Stemmen: 0 0,0%
  • tussen 5 en 6 gr

Stemmen: 1 2,7%
  • tussen 6 en 7 gr

Stemmen: 2 5,4%
  • meer

Stemmen: 1 2,7%

• Totaal aantal stemmers
    37
hallo, ik ben eerder toevallig beginnen snuiven en heb dus geen enkel idee wat 'normaal' is. Ik voel wel dat ik steeds meer gebruik: donderdag koop ik 6 gram, maandag alles op.

Wat is de benchmark?

BCM

4 fmp

Belezen gebruiker
Ik heb gestemd 0,5 tot 1 gram. Op een avond/'nacht dan welteverstaan.
Natuurlijk ook afhankelijk van de kwaliteit, bij echt top spul niet verder dan 0,5 gram.

hannus

Bewuste gebruiker
om een avondje lekker te nakke heb je toch wel 2-3gr nodig top spul iets meer dan een gram

Tony Montana

Belezen gebruiker
1gr per nacht en dat dan 365 nachten achter elkaar... nou, dan ben je goed verkankerd als je een jaar verder bent. Denk niet dat je dan nog een fijn leven hebt. Als je dan nog leeft....

Als je het niet elke dag doet en alleen in het weekend dan is denk ik een gram per persoon genoeg.
Maar er zijn altijd mensen die meer gebruiken. De hoeveelheid is per persoon verschillend lijkt mij.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Met een half grammetje heb ik de nacht van mijn leven! :grin:
Ik doe het misschien 2 maal per jaar ofzo. Zéker niet met regelmaat.
Daarvoor zijn er iets te veel 'fucktup-topics' in dit cocaïneforum..
Dus, hoe minder, hoe beter me dunkt.

Gemini

Badass junkie
Ik kan hier niet echt een duidelijk antwoord opgeven. Ik gebruik niet elke week.
Ik heb mijn antwoord gebaseerd op wat ik gebruik als ik een avond cocaine gebruik. Ik heb 0.5 tot 1.0 gram gestemd, soms is dat iets meer, soms iets minder.

Judas

Wijs gebruiker
Tony Montana zei:
1gr per nacht en dat dan 365 nachten achter elkaar... nou, dan ben je goed verkankerd als je een jaar verder bent. Denk niet dat je dan nog een fijn leven hebt. Als je dan nog leeft....

Wat je zegt staat als een paal boven water. Ben vergeten erbij te zetten 1gr per 2 weken. Verslavingsartsen adviseren niet vaker dan 1x per maand te nakken. :wink:

Kon ik maar zo gecontroleerd ermee omgaan.. Die bloody f*cking honger naar meer zodra de eerste cocamoleculen zich in je neusslijmvlies nestelen.. :angry:
Sta nu 4 weken droog dus misschien moet ik dit zeroniveau maar handhaven :confused:

lullo

Experimenterende gebruiker
Heb aan één klein lijntje al meer dan genoeg om lekker helemaal los te gaan....
Wil het ook graag zo houden.

Mijn vrouwtje en ik lusten zo af en toe ook wel een lekkere dosis hemelpoeier...
Als we op stap zijn denk ik voor haar .4 en voor mij.6 en dan als we thuiskomen ware het een slaapmutsje samen nog een halfje. dus...anderhalf voor een avondje feest is wel genoeg!

Blijven we thuis dan ist een ander verhaal...de beleving is zo anders, de mate van aandacht voor elkaar is vele malen hoger dan als ik al me vato's weer tref aan de bar...Thuis doen we er stiekem wat schijfjes bij...denk zo 5 schijfjes en 1 ''gremke'' voor ons samen...

Nog twee weekjes en zij is jarig...guess what!

Bovenaan