Hoeveel MG 3mmc bom?

Porsche69

Experimenterende gebruiker
Heb het al paar keer eerder gedaan. Vorig jaar met koningsdag ook alleen had ik toen veel te weinig gedoseerd. Had op gevoel wat bommetjes gemaakt ik schat dat er nog niet eens 100mg in zat haha was toen zeer matig.

IkBen 94kg en 1.93m. Hoeveel mg is een goeie dosis om mee te beginnen? Heb nu een bommetje van 240mg gemaakt. Of is dat teveel? Wil er mooi van genieten en lekker gaan maar ook zeker niet als een idioot te strak staan.

mitchieee

Wijs gebruiker
240 is een hoge dosiring moch je ervaring hebben is dat geen probleem met minder ervaring zou ik lekker 200 van maken

Neo-Shulginist

Badass junkie
240 is een hoge dosiring moch je ervaring hebben is dat geen probleem met minder ervaring zou ik lekker 200 van maken
Ik vond een dosis van 200 milligram al wel voor gevorderden. Je bent er best wel van onder invloed. Liever beginnen met iets als 130 milligram ofzo.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je gewicht in kg?
Ja sorry, ik begreep je vraag, maar ik maakte er even een grapje van. Deels omdat ik het volgende helemaal niet zo 'natuurlijk' vind:
Speelt ook een rol natuurlijk

We weten niet of 3-MMC gelijkmatig verdeeld wordt over alle lichaamsweefsels. Dat kan misschien een beetje als muggenziften klinken, maar dat kan heel veel uitmaken. Van sommige drugs is de zogenaamde 'bio-beschikbaarheid', de hoeveelheid van de drug die daadwerkelijk aankomt bij receptoren in het brein, veel groter of kleiner dan bij andere drugs. Daardoor kun je bij de meeste drugs geen lineair verband trekken tussen de dosis, je gewicht, en hoe hard je gaat (als je dat al goed zou kunnen meten; wat niet kan omdat hard gaan een subjectief waardeoordeel is en afhangt van de context (waarin het wordt gevraagd)).

Er zijn ook andere, onbekende, factoren die een rol spelen. Zo hebben sommige mensen meer van een bepaald enzym in hun lever, waardoor ze een bepaalde drug veel sneller afbreken dan andere mensen. Het resultaat is dat ze minder hard gaan op die drug. Maar je weet niet hoeveel je van een bepaald enzym in je lever zit. Dus als je dan in plaats daarvan gaat focussen op het lichaamsgewicht, dan kan het lijken alsof er een ander verband zit tussen dosis en effect. Met andere woorden: je kan een vergissing gaan maken in je berekening die leidt tot een verkeerde inschatten.

Dus ik leg je liever dit uit dan dat ik je vertel wat ik weeg.

Bovendien is lichaamsgewicht een persoonsgegeven wat mij herleidbaar(der) zou kunnen maken, net zoals leeftijd, geboorteplaats, woonplaats, en lengte. Aangezien ik hier anoniem loop te reaguren, ga ik die gegevens natuurlijk niet delen. Maar wel nice try, FBI.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?

Zeehond

Badass junkie
Ik vraag mij ook hetzelfde af. Wat is raadzaam voor bijnemen als ik ook zou beginnen met 200 a 240mg in een capsule? Ik wil zelf liever niet snuiven. Is het net zoals met mdma dat je 2/3 van je dosis neemt en dan 2 a 3 uur later de overgebleven 1/3?
Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.

Meest raadzaam is niet bijnemen….
Ik heb wel ervaring met oraal doseren.
Als je rond 200mg start neem ik 200-250mg als vervolg na zo’n 2-3 uur.
Eventueel 3e dosering zelfde recept na 2-3 uur.
Ik doe dit niet vaak, dus wil dit niet aanraden en alleen mijn ervaring delen.

Zorg voor een gezonde voorbereiding, uitgerust en gezond eten. Ook de dagen daarna extra aandacht daarvoor.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Je kunt 3-mmc niet vergelijken met mdma.

Meest raadzaam is niet bijnemen….
Ik heb wel ervaring met oraal doseren.
Als je rond 200mg start neem ik 200-250mg als vervolg na zo’n 2-3 uur.
Eventueel 3e dosering zelfde recept na 2-3 uur.
Ik doe dit niet vaak, dus wil dit niet aanraden en alleen mijn ervaring delen.

Zorg voor een gezonde voorbereiding, uitgerust en gezond eten. Ook de dagen daarna extra aandacht daarvoor.
Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.

Zeehond

Badass junkie
Interessant, je neemt dus in de tweede bom meer dan de eerste keer. Ga je dan niet erg hard wanneer die inkickt? Aangezien de eerste bom nog niet helemaal is uitgewerkt na 2-3 uur lijkt mij.
Het is geen wetenschap, maar mijn methode….en dat werkt.
Het klopt wat je zegt.
Maar na twee uur voel ik echt dat we over de piek heen zijn. Neem sowieso pas bij als we het echt voelen afzwakken.
Sowieso vind ik het gevoel bij de 2e dosis altijd echt perfect. Dan zit je er zo lekker in.
Echt hard gaan herken ik niet. Wel heerlijk chill 🤩

Chrizz

Newbie
Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc)
Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden...
Ik hoor graag jullie advies!

Zeebats

Wijs gebruiker
Ik heb het van het weekend voor het eerst geprobeerd (wel al ervaring met xtc)
Ik ben een meid van 62 kg en wilde het voorzichtig uittesten dus ik heb bommetjes gemaakt van 85mg alleen merkte ik dat ze na een goed uur al uitwerkte ik durfde niet heel snel weer bij te nemen... Dus deed dit iedere 2 uur... Met gevolg dat ik tussendoor 45 min lang echt wel nuchter was... Wat is wijsheid de bommetjes groter maken? Zoja hoeveel mg? Blijft het effect dan langer? En hoef ik dan minder snel bij te pakken? Of ieder uur bijpakken met de bommetjes van 85mg... Ik gebruik recreatief op feestjes van uurtje of 8... 1x in de 3 tot 6 maanden...
Ik hoor graag jullie advies!
🍆🔨🔨

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb je donderdag en vandaag gewaarschuwd voor dubbelposten, nu herschrijf je dezelfde post en post je hem gewoon weer. Begrijp je de afgelopen twee waarschuwingen die ik je heb gegeven? Zo niet, dan helpt een drie-dagenban misschien.

Bovenaan