Ja sorry, ik begreep je vraag, maar ik maakte er even een grapje van. Deels omdat ik het volgende helemaal niet zo 'natuurlijk' vind:
Speelt ook een rol natuurlijk
We weten niet of 3-MMC gelijkmatig verdeeld wordt over alle lichaamsweefsels. Dat kan misschien een beetje als muggenziften klinken, maar dat kan heel veel uitmaken. Van sommige drugs is de zogenaamde 'bio-beschikbaarheid', de hoeveelheid van de drug die daadwerkelijk aankomt bij receptoren in het brein, veel groter of kleiner dan bij andere drugs. Daardoor kun je bij de meeste drugs geen lineair verband trekken tussen de dosis, je gewicht, en hoe hard je gaat (als je dat al goed zou kunnen meten; wat niet kan omdat hard gaan een subjectief waardeoordeel is en afhangt van de context (waarin het wordt gevraagd)).
Er zijn ook andere, onbekende, factoren die een rol spelen. Zo hebben sommige mensen meer van een bepaald enzym in hun lever, waardoor ze een bepaalde drug veel sneller afbreken dan andere mensen. Het resultaat is dat ze minder hard gaan op die drug. Maar je weet niet hoeveel je van een bepaald enzym in je lever zit. Dus als je dan in plaats daarvan gaat focussen op het lichaamsgewicht, dan kan het lijken alsof er een ander verband zit tussen dosis en effect. Met andere woorden: je kan een vergissing gaan maken in je berekening die leidt tot een verkeerde inschatten.
Dus ik leg je liever dit uit dan dat ik je vertel wat ik weeg.
Bovendien is lichaamsgewicht een persoonsgegeven wat mij herleidbaar(der) zou kunnen maken, net zoals leeftijd, geboorteplaats, woonplaats, en lengte. Aangezien ik hier anoniem loop te reaguren, ga ik die gegevens natuurlijk niet delen. Maar wel nice try, FBI.