Hoeveel mg is normaal?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Goedendag (:

Het meisje dat vroeger wel eens pillen voor me haalde sprak me net ineens weer aan met het nieuws dat ze weer nieuwe had. Rolexjes in de kleur wit, nu weet ik er dan wel weer genoeg vanaf om te zeggen dat dat geen reet zegt, dus mijn eerstvolgende vraag was onvermijdelijk.

Ze kon mij vertellen dat er "volgens haar" 120mg MDMA in zit.. daar ging het fout, ik heb nooit geweten hoeveel er in mijn pillen zat, puur om het feit dat ik er nooit ook maar 1 heb laten testen..
Toen ze zei dat ze €4 per stuk waren, kwam om een of andere reden het woor "genaaid" bij me op.

Kan iemand hier mij vertellen hoe redelijk dit is? (Prijs-kwaliteit gezien.)

acidboy

Badass junkie
Als er daadwerkelijk 120 mg mdma in die pillen zitten, dan zou ik er wel 4 euro voor willen betalen... ben niet echt een xtc gebruiker dus misschien is 4 eurootjes wel een beetje veel..
Maar ik weet wel dat als je pillen hebt met 120 mg dat je er van uit kan gaan dat je megahard gaat:) Dat is in ieder geval boven gemiddeld.
Maarja wie zegt dat ze gelijk heeft..? ff testen en je hebt sowieso uitsluitsel..
straks betaal je 4 euro voor 50 mg ofzo, tsjah dan is het woord 'genaaid' wel terecht.. :)

Solidius

Badass junkie
De norm ligt zo rond de 75-80mg. Maar al zegt ze dat er 300mg inzit, je weet het nooit zeker zonder te testen. Ik raad je aan om haar te vragen of ze die pillen getest heeft, en zo ja, bewijs daarvan te laten zien. Als je het zeker wilt weten zou ze jou er eentje als proef mee moeten geven zodat je het zelf kunt laten testen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Solidius zei:
De norm ligt zo rond de 75-80mg. Maar al zegt ze dat er 300mg inzit, je weet het nooit zeker zonder te testen. Ik raad je aan om haar te vragen of ze die pillen getest heeft, en zo ja, bewijs daarvan te laten zien. Als je het zeker wilt weten zou ze jou er eentje als proef mee moeten geven zodat je het zelf kunt laten testen.

Mwoh ze zal niet gaan overdrijven ofzo, ze is geen dealer verder, gewoon een kennis van me die het me altijd even laat weten wanneer ze weer iets leuks tegenkomt.
Ik zal d'r nog eens vragen hoe ze aan 120 komt en of ze daar bewijs voor heeft, dankjewel (:

nicole1973

Belezen gebruiker
laat altijd alles testen.. kwam een x op 75 mg uit en alle andere waren 120 of 130 mg... dus heb mar een x minder gehad.. ik betaal er 1,60 voor.. en het maximale tot nu toe 2,80 maar dat doe ik zelden tenzij het wel erg goed bevalt..

Solidius

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Solidius zei:
Men zou XTC pillen sowieso moeten testen tegenwoordig, als er PMA inzit ben je de lul.

of mccp trip ik ook niet lekker op :cry:

misselijk en enorm wazig, maar niet in possitieve zin

Idd, kheb ook een keer op een feest bijna de hele nacht op de wc liggen kotsen van witte krokodilletjes (laKOTStes), een week later laten testen en er zat naast MDMA ook mCCP in. Echt afschuwelijk dat mensen die troep durven verkopen.

EDIT:

Dat waren ze.

Fishhead07

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Goedendag (:

Het meisje dat vroeger wel eens pillen voor me haalde sprak me net ineens weer aan met het nieuws dat ze weer nieuwe had. Rolexjes in de kleur wit, nu weet ik er dan wel weer genoeg vanaf om te zeggen dat dat geen reet zegt, dus mijn eerstvolgende vraag was onvermijdelijk.

Ze kon mij vertellen dat er "volgens haar" 120mg MDMA in zit.. daar ging het fout, ik heb nooit geweten hoeveel er in mijn pillen zat, puur om het feit dat ik er nooit ook maar 1 heb laten testen..
Toen ze zei dat ze €4 per stuk waren, kwam om een of andere reden het woor "genaaid" bij me op.

Kan iemand hier mij vertellen hoe redelijk dit is? (Prijs-kwaliteit gezien.)

120 mg zijn goede pille :grin: ik had zelf rolexjes ware mijn beste pille ooit maarja inderdaad uiterlijk enzo zegt niets. Maar als ik toch nog ergens rolexjes vandaan kan halen heb ik 4 euro de pil voor over :flushed: Terwijl ik dat natuurlijk nooit voor andere pille ga betalen :P maar die rolexjes zijn magisch voor me :P Echt spijt van dat ik toen niet meer van heb gehaald maarja achteraf gezien is alles zo makkelijk.

Ik ben op zoek naar die mooie pille. Kan misschien uit den helder nog krijgen maarja voorlopig heb ik alleen gele hartjes. Zijn trouwens getest rond de 106mg mdma.

:wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Screamolicious zei:
120 mg €4? dat vind ik een beetje duur hoor.
Ik had gele hartjes daar zat 'naar zeggen van' 140 mg in en ik spacede hem heerlijk! en ik betaalde er €2 voor p/s

en €1,60 p/p dat vind ik heel goedkoop! ik krijg ze voor €2 á €,2,50/€3
En voor blauwe mitschu's ben ik ook al gauw 4 á 5 eurie's kwijt.

:smoke:

Ja opzoch niet goedkoop maarja als je niets anders kan regelen en de pillen bevallen je. Tja waarom niet :)

Ik heb ook gele hartjes stond inderdaad op pill report rond de 140mg die van mij ware getest rond de 106mg. Maarja is per pil natuurlijk verschillend. Die koop ik inderdaad voor €2 / 2,50.

1,60 is inderdaad goedkoop :grin: die rolex kosten my toen trouwens ook rond de 4 euro.

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
die prijzen :openmouth: ... ik betaal absoluut nooit meer dan €0,50 voor m'n pillen (p.s), en die zijn nog ubergoed ook :hearteyes: , en dan heb ik nog redelijke tolerantie en 6 jaar XTC gebruikservaring

Mindtravel zei:
die prijzen :openmouth: ... ik betaal absoluut nooit meer dan €0,50 voor m'n pillen (p.s), en die zijn nog ubergoed ook :hearteyes: , en dan heb ik nog redelijke tolerantie en 6 jaar XTC gebruikservaring

Dan krijg jij ze als het goed is meteen direct van de leverancier vandaan de inkoopprijs betaal je dan.. niet via een dealer die verkopen ze meestal zo dat hun er ook winst aan overhouden.

Mja in ieder geval lekker voor jouw dan :beer:

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Screamolicious zei:
Mindtravel zei:

Dan krijg jij ze als het goed is meteen direct van de leverancier vandaan de inkoopprijs betaal je dan.. niet via een dealer die verkopen ze meestal zo dat hun er ook winst aan overhouden.

Klopt, vers van de pers

Maar prijs is altijd een kwestie van de juiste connecties/contacten, ik ken heel goedkoop aan XTC komen, maar weer minder goed of helemaal niet aan andere middelen als LSD enz... en een ander weer wel..

Mindtravel zei:
Screamolicious zei:
Mindtravel zei:

Klopt, vers van de pers

Maar prijs is altijd een kwestie van de juiste connecties/contacten, ik ken heel goedkoop aan XTC komen, maar weer minder goed of helemaal niet

aan andere middelen als LSD enz... en een ander weer wel..

Dat heb je dan lekker voor elkaar :mrgreen:
Over 2 weekjes kan ik ze ook voor €0,50 inkopen maar dan wel in grote aantallen nu maar hopen dat ze goed zijn :)
En aan LSD en die middelen kan ik ook aan komen maar dan normale prijzen enzo. :)

:wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
GabberSnoePie zei:
Solidius zei:
Men zou XTC pillen sowieso moeten testen tegenwoordig, als er PMA inzit ben je de lul.

of mccp trip ik ook niet lekker op :cry:

misselijk en enorm wazig, maar niet in possitieve zin

Idd, kheb ook een keer op een feest bijna de hele nacht op de wc liggen kotsen van witte krokodilletjes (laKOTStes), een week later laten testen en er zat naast MDMA ook mCCP in. Echt afschuwelijk dat mensen die troep durven verkopen.

EDIT:

Dat waren ze.
`

gast dat meen je niet ik had die ******** dingen ook, nog nooit zo misselijk geweest had er een hele zooi van ingekocht, zonder te weten dat het mccp was :confused: gvd ik nam er 1 en ik was echt zoooo super wazig maar niet op postitieve manier kon bijna niks meer kotsen misselijk hallucinaties (op negative manier), egt nix aan :kots: :kots:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Screamolicious zei:
120 mg €4? dat vind ik een beetje duur hoor.
Ik had gele hartjes daar zat 'naar zeggen van' 140 mg in en ik spacede hem heerlijk! en ik betaalde er €2 voor p/s

en €1,60 p/p dat vind ik heel goedkoop! ik krijg ze voor €2 á €,2,50/€3
En voor blauwe mitschu's ben ik ook al gauw 4 á 5 eurie's kwijt.

:smoke:

Ik vind ze zelf uiteraard ook vrij prijzig, vandaar dat ik er hier even naar vroeg, zelf vind ik €2,50 toch ook wel het maximum, 3 voor €10 als het die fijne blauwe mitsubishi's zijn die ik op een of andere manier niet meer kan vinden :P
Maar om nou minder dan €2 ps te betalen en er dan alsnog minstens 5 van naar binnen te moeten knikkeren, die tijd heb ik inmiddels wel gehad.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Screamolicious zei:
Mindtravel zei:
Screamolicious zei:
Mindtravel zei:

Klopt, vers van de pers

Maar prijs is altijd een kwestie van de juiste connecties/contacten, ik ken heel goedkoop aan XTC komen, maar weer minder goed of helemaal niet

aan andere middelen als LSD enz... en een ander weer wel..

Dat heb je dan lekker voor elkaar :mrgreen:
Over 2 weekjes kan ik ze ook voor €0,50 inkopen maar dan wel in grote aantallen nu maar hopen dat ze goed zijn :)
En aan LSD en die middelen kan ik ook aan komen maar dan normale prijzen enzo. :)

:wave:

Zeker gunstig als je ze in kan kopen voor €0,50 :grin: maarja ook bij kleine afname ?? niet dat je klein gaat kopen als je voor 0,50 kan halen ahah :P dan haal je der gewoon minimaal 100 lijkt mij ? :wink:

Ik betaal €2 ben ik blij mee maarja ik en ieder ander persoon is natuurlijk altijd opzoek om ze drugs zo goed en goedkoop mogelijk in te kopen.

Maarja ik ben geen groot gebruiker dus ik vind het best zo. Krijg steeds meer connecties en wordt daarom steeds goedkoper al.

Bovenaan