Hoeveel mg

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Wat xtc betreft ben ik niet nieuw op dit gebied. De afgelopen paar jaar heb ik toch aardig wat gebruikt (niet extreem maar gewoon normaal). Mijn laatse ervaring met xtc is een dik half jaar geleden. Daarvoor had ik 3 maanden niks gebruikt omdat ik weet dat dit wordt aanbevolen. Ik had dus wel verwacht dat het een super ervaring zou worden maar helaas. Het was wel geweldig maar alleen voor erg korte duur. Ik denk dat ik me eigen zo'n 1 a 1.5 lekker wazig heb gevoeld waarna het love gevoel weg ebte en ik alleen maar strak stond. Omdat het nu dus alweer een dik half jaar geleden is wil ik dat het dit keer wel geweldig wordt. Ik weet dat ik rekening moet houden met het feit dat de ''magie'' al een tijdje weg is, maar ik wil er toch het beste uit halen. Ik ben een type die het liefst zo hard mogelijk gaat met een harde inslag. En niet iemand die langzaam aan wazig wordt. Daarom mijn vraag, hoeveel mg staat garant voor een lekker lang waus avondje. Ze zeggen 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht. Ik weeg 125 kilo dus ik kan best wat hebben.

Alvast bedankt :)

justinn

Experimenterende gebruiker
tis verboden om dat hier te vragen idd.

ikzelf( 97kg,190cm) ga wel lekker op 1 en dan 15minuten later een halfje erachter aan, ( 160mg/stuk) maar dat ligt eraan wat jij lekker vind idd, k denk dat je 1.5 wel moet kunnen hebben , al zeggen de richtlijnen hier 1/2mg/kg over hele avond..

Drientje

DF-koning
Mijn persoonlijke ervaring is heel goed met Piracetam.

Piracetam is een nootropic wat ervoor zorgt dat je meer zuurstof in je hersenen krijgt. Leuke bijkomstigheid is dat het je als het ware 'reset'.

It has been found to increase oxygen consumption in the brain, Piracetam appears to increase communication between the two hemispheres of the brain, and increases activity of the corpus callosum (dat wat je hersenhelften verbindt).

Het is een heel bitter poeder waarvan je elke dag, tot twee weken van te voren, een gram inneemt.

Ik heb iedereen die ik ken die het geprobeerd heeft niets dan positieve dingen horen zeggen.

www.piracetam.nl

Bovenaan