Hoeveel moet ik nemen?

Beseme

Experimenterende gebruiker
Hoi Hoi

Ik vroeg me af hoeveel speed ik moet gebruiken. Het is voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik weet dus niet welke dosering ik moet hebben.

Ik ben 1.60, meisje en ong. 60 kg.

Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk nergens wat over doseringen vinden....

Alvast bedankt! :hearteyes:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Beseme zei:
Hoi Hoi

Ik vroeg me af hoeveel speed ik moet gebruiken. Het is voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik weet dus niet welke dosering ik moet hebben.

Ik ben 1.60, meisje en ong. 60 kg.

Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk nergens wat over doseringen vinden....

Alvast bedankt! :hearteyes:

Heey, nou ik zou beginnen met 1 of 2 keer 50 miligram? En dan bijpakken naar wens. Luister naar je lichaam zou ik zeggen.

Doe gewoon ong.

--------------------- In ware grootte.( En dan 1 tot maximaal 2 mm dik ).

1 Lijntje per neusgat doe ik altijd. Maar je kan ook eentje proberen om mee te beginnen, je voelt het toch direct. Aan jezelf dus om meer te proberen ( hou er wel een dik half uur tot een uur tussen zodat je niet over de streep gaat zonder dat je dat wilt ).

Succes!

slash

Experimenterende gebruiker
De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer..
Nog een paar tipjes voor de beginner!:
eet goed van te voren;
zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!

Phreakingout

Bewuste gebruiker
slash zei:
De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer..
Nog een paar tipjes voor de beginner!:
eet goed van te voren;
zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!

Is inderdaad zo, met zo weinig mogelijk beginnen. Als het goeie Speed is, dan voel je zo'n sleutelpuntje al heel goed. En dan misschien licht opbouwen mits nodig.

J0rrit

Badass junkie
Ik zou bij de 1e keer een gram delen door 3, heb ik zelf ook gedaan, speed is toch geen heftig gevoel ( lees je raakt toch niet waus ), en zo voel je wel het échte speed effect pas goed, vind ik.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Ik zou bij de 1e keer een gram delen door 3, heb ik zelf ook gedaan, speed is toch geen heftig gevoel ( lees je raakt toch niet waus ), en zo voel je wel het échte speed effect pas goed, vind ik.

Dat zou jij doen ja :wink:

J0rrit

Badass junkie
Maar je bent het toch wel met me eens dat kleine lijntjes nauwelijks een echt speed effeect geven, ik vind speed pas leuk vanaf DIKKE lijnen, daarvoor is het net koffie.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Safire zei:
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.

Dat is ook mijn goede raad, maar in de regel wordt goede raad nooit opgevolgd, dus als je het toch wilt proberen, zou ik beginnen met een klein sleutelpuntje.....

Armani7

Bewuste gebruiker
Safire zei:
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.

altijd zo'n antwoord door iemand in dit soort topics. wil niet gemeen doen maar dit haalt niks uit :wink: je kan beter mensen voorlichten dat ze geen domme dingen doen :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als iemand vraagt hoeveel hij/zij moet nemen is de keuze volgens mij al gemaakt..
Je kan wel vertellen wat je denkt wat een goede hoeveelheid is en het daarna afraden, maar ik denk dat iemand die vraagt om een hoeveelheid niet echt aandacht besteed aan 'Niet doen!'

lijkt mij...

Verder kan ik niet echt zeggen hoeveel je moet nemen, heb niet echt ervaring met speed.. maar van wat ikzelf gemerkt en gelezen heb zou ik idd 50-70 mg doen. En in een bommetje.. stuk fijner voor je neus, of je moet gewend zijn om te snuiven..

Ook ligt het eraan wat je ermee wilt natuurlijk, wil je niet strak staan maar gewoon nachtje doorgaan dan moet 50/70 wel genoeg zijn. Wil je de echte effecten van speed voelen denk ik weer te weinig.. Maar begin maar gewoon klein, of begin helemaal niet.. kan ook nog natuurlijk :)

Bovenaan