hoeveel speed?

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Hey guys,
Sorry hier komt weer een hele grote nitwit vraag.
Een vriendin van mij heeft dit zakje speed gekocht op een feest, en was op dat moment niet in staat om te vragen aan de franssprekende verkoopster hoeveel het was. Wij nemen aan dat dit een halve gram is, ze heeft er een tientje voor betaald. Zou een van jullie experts mij misschien kunnen vertellen hoeveel het is? Het is platgedrukt in het zakje.
Ik neem aan dat dit geen overtreding van de forumregels is? Anders bij deze excuses :grin:

Bijlagen

• IMG-20150505-WA0011.jpg
    IMG-20150505-WA0011.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 1.103

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Voor 10€ mag je wel een gram verwachten. Kan niet zien of het klopt.

Weegschaal heb je al voor 20euro dat raad ik je aan om te kopen :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is echt niet te zien op een foto. Zou een halve gram kunnen zijn maar ook een hele. Normaal zou je voor dat geld wel minstens een gram moeten krijgen, maar op een feest weet je het nooit natuurlijk. Als dus wilt weten hoeveel het is kun je het best een weegschaaltje kopen dat op de 10mg nauwkeurig gaat. Maar waarom willen jullie eigenlijk weten hoeveel het is?

uncoolbeatle

Dankjewel :)
Ik denk dat we dan binnenkort toch maar eens gaan investeren in een digitale weegschaal, haha.

ooscaar

Wijs gebruiker
Uiteraard valt dit niet echt met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat ik toch met een soort van 80% zekerheid kan zeggen dat dit een gram is (of ietsje meer of minder). Mijn pep zit in hetzelfde soort zakje en een (afgewogen) gram ziet er eigenlijk exact als deze hoeveelheid uit. Het lijkt namelijk ook alsof er enige diepte in zit en een halve gram is toch wel een stukje minder dan dit. Zeker weten doe je het niet natuurlijk (laten testen?). Blijft ook een goede vraag wat je dan met deze info moet maar goed. Graag gedaan :P

ooscaar

Wijs gebruiker
Aha, daar kan ik me wel in vinden inderdaad! Zo veel heb je dus (als het goed is) ook weer niet betaald, gelukkig voor jou :)

uncoolbeatle

ooscaar zei:
Aha, daar kan ik me wel in vinden inderdaad! Zo veel heb je dus (als het goed is) ook weer niet betaald, gelukkig voor jou :)

Daarom, tientje vragen ze je minstens voor drugs op feesten :tongueout:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
uncoolbeatle zei:
Psychedelibee zei:
Maar waarom willen jullie eigenlijk weten hoeveel het is?
Oh, gewoon uit nieuwsgierigheid. Feest/festivalprijzen kunnen nog al eens exorbitant hoog zijn, daarom haha.
Dan snap ik hem. Ik dacht dat je misschien iets met de dosering wilde gaan doen ofzo. Als het een gram zou zijn is het niet heel goedkoop maar ook niet heel duur, zeker voor een feest.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja, ik kan me ook nooit zo druk maken om wat ze voor speed vragen. Daarvoor gebruik ik gelukkig niet genoeg. :P

Bovenaan