Hoeveel?

Music junk

Experimenterende gebruiker
IK heb wat dingen over paddo's gehoord en over de trips en ben zelf erg nieuwschierig en wil het nu ook gaan gebruiken. ik ben 17 weeg 55 kilo en word met blowen al erg snel stoned. wat is dan de juiste hoeveelheid die ik het beste kan gebruiken en welke soort paddo's?

spacekonijn

Badass junkie
truffels ( philosopher stones) halve portie
of mexicaanse paddo's halve portie.

als je rustig aan wilt beginnen.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Halve tot 2/3 kwart portie van Mexicaanse.
Mijn eerste keer had ik 2/3 en was ene kant wat te weinig. Maar ik zou de eerste keer ook zeker n iet meer pakken. Dat kan later altijd nog een keer, zo is het een prima dosis om het eens te bekijken.

platypus

Belezen gebruiker
zelf gedaan eerste keer, begon allemaal goed tot de telefoon roet in het eten gooide...
was toch super hoor, maar voor de eerste keer raad ik echt truffels aan

fun

Bewuste gebruiker
portie is heel persoonlijk, pak de eerste keer gewoon een have of 2/3

je kunt altijd nog wat bijeten als je het effect te zwak vind, maar het voordeel is dat je op die manier precies voelt hoe ver je gaat en je het gevoel hebt de controle te hebben.

Sommige mensen schrijven wel eens dat als ze de cotrole verliezen, dus door bang te worden ofzo "shit het gaat nu wel erg tekeer" een bad trip krijgen.
Suiker verminderd het effect, dus ook een bad trip.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
platypus zei:
speedsieweepy zei:
ALTIJD je telefoon uit doen :sunglasses:

dat is mij meteen duidelijk geworden ja, maar de telefoon was ook uit, maar het antwoordapparaat niet en als je dan een bekende stem hoort :(

jah ut kan altijd een keer gebeuren, ik d8 dat je het over je gsm had ofzo. maar bij huistelefoons gewoon de stekker eruit trekken ofzo :mrgreen:

Bovenaan