hoeveel?

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik vroeg me af hoeveel speed een beginnend en meer gevorderd speed gebruiker erdoorheen jaagt tijdens een nachtje feesten.

Ik heb het nooit gebruikt, maar kan er nu misschien aankomen, heb alleen geen flauw idee hoeveel ik zou moeten halen.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik heb nog niet vaak speed gebruikt, paar keer maar, maar die keren heb ik er gemiddeld een gram doorheen gesnuift op 1 nacht.

Mac...

Badass junkie
Nja in den beginnen gebruikte men nog niet zo veel, maar kleine snuivers worden groot.
Nja is gewoon moeilijk te zeggen, in het begin snoof ik een grammetje makkelijk op een dag, op mijn piek ging er 5 gr ieder weekend door mijn neusgaten, en nu heb ik genoeg aan een halve voor een nachtje lol.
Mja is dus niet te zeggen, ieder snuift in zijn eigen tempo heb ik gemerkt.

Wortel

Bewuste gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Ik vroeg me af hoeveel speed een beginnend en meer gevorderd speed gebruiker erdoorheen jaagt tijdens een nachtje feesten.

Ik heb het nooit gebruikt, maar kan er nu misschien aankomen, heb alleen geen flauw idee hoeveel ik zou moeten halen.
Laat die speed maar zitten :) De meeste speed gebruikers vinden er weinig aan in het begin is het leuk maar zeer verslavend en op den duur is het voor school, omdat je werken moet etc. etc.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Als ik het al ga gebruiken wil ik het in zeer kleine hoeveelheiden gebruiken bij xtc, alleen voor een beetje extra energie, aangezien ik de laatste tijd vaak een beetje suf word van pillen...

dallandra

Wijs gebruiker
ik hoorde laatst van iemand dat als je na je pillen speed neemt,het effect van de pillen weggaat.
ik weet niet of t waar is of dat diegene me bang wou maken..
dus dan eerst de speed nemen,en dan pas de pillen.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Had het mijn vriend gevraagd, die zegt dat het best een goede combi is... maar als echt je :hearteyes: pillengevoel :hearteyes: weggaat moet ik die troep helemaal al niet.

Meer mensen hier ervaring met de combi van speed en pillen?

nutsss

Wijs gebruiker
Als je op het punt bent gekomen dat de pillen nauwelijks of maar heel kort werken dan kan je met wat speed weer even door. En met speed wordt je ook 'losser', voel je je goed en praat je makkelijker maar het warme gevoel is er veel minder mee.

Een kennis van me weegt het precies af en gebruikt een combinatie van x mgram mdma, 0,y gram speed en een liter (kan ook iets minder zijn :) ) GHB, allemaal tegelijk naar binnen en volgens hem is dat het je van het....

JewCookie

Wijs gebruiker
nutsss zei:
Als je op het punt bent gekomen dat de pillen nauwelijks of maar heel kort werken dan kan je met wat speed weer even door. En met speed wordt je ook 'losser', voel je je goed en praat je makkelijker maar het warme gevoel is er veel minder mee.

Een kennis van me weegt het precies af en gebruikt een combinatie van x mgram mdma, 0,y gram speed en een liter (kan ook iets minder zijn :) ) GHB, allemaal tegelijk naar binnen en volgens hem is dat het je van het....

Een liter GHB? :confused: :openmouth: dat overleef je niet :wave:

mja zelf gebruik ik rond een halve gram..

Benn

Experimenterende gebruiker
3-5 gram op een weekend ( vrijdag/zaterdag/zondag ) Ligt er maar net aan of het tussen de slaaploze mensen gezellig is :P

crazy jack

Experimenterende gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Had het mijn vriend gevraagd, die zegt dat het best een goede combi is... maar als echt je :hearteyes: pillengevoel :hearteyes: weggaat moet ik die troep helemaal al niet.

Meer mensen hier ervaring met de combi van speed en pillen?

jazekers,speed werkt over xtc heen,dat weet ik wel,ik heb dit vaak genoeg meegemaakt.....

roaren*

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja in den beginnen gebruikte men nog niet zo veel, maar kleine snuivers worden groot.
Nja is gewoon moeilijk te zeggen, in het begin snoof ik een grammetje makkelijk op een dag, op mijn piek ging er 5 gr ieder weekend door mijn neusgaten, en nu heb ik genoeg aan een halve voor een nachtje lol.
Mja is dus niet te zeggen, ieder snuift in zijn eigen tempo heb ik gemerkt.

hehe bij mij is het beetje hetzelfde, vroeger zo'n 2-3gr op een weekend, en nu, haha kannet me niet meer voorstellen als er zo een gram voor me neus ligt dat ek da allemaal zou moeten opsnuiven :P

provo72

Newbie
ik zou zeggen mop, begin er niet aan!
je begint met 1 a 2 lijntjes voor de hele nacht
en voor je het weet gebruik je 2 gram per dag, iedere dag!! :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
provo72 zei:
ik zou zeggen mop, begin er niet aan!
je begint met 1 a 2 lijntjes voor de hele nacht
en voor je het weet gebruik je 2 gram per dag, iedere dag!! :openmouth:
da ligt dus wel juist aan uw eigen
ik blijf toch wel gewoon bij een gram per weekend

Trip Unit

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
ik blijf toch wel gewoon bij een gram per weekend
Gram per weekend vind ik nog veel eigenlijk.
het is echt rotspul zeg.
Ik heb het tot nu toe 2 x 2 sleutelpuntjes gedaan,en heb nu al gezien dat het heel andere koek is dat bijvoorbeeld x.

flash kieke

Wijs gebruiker
1lijn - max 1gram op een weekend :smoke:

Maar ik combineer het ook meestal met een andere drug(s).

Maar ik probeer als ik ga feesten,max 1/4 van een gram te nemen.

:)

Icequeen

Bewuste gebruiker
als ik het elke dag doe, dan gebruik ik een tot twee gram per dag..ligt aan de kwaliteit...
maar momenteel zit ik op vijf gram per week...
:wave:

Bovenaan