Hoeveel?????

Ziekeling

Newbie
Ja, ik weet dat je niet kunt beoordelen hoe een pil in gaat slaan etc.. maar toch misschien zijn er mensen die er verstand van hebben hoe snel je een OD hebt?
Met nieuwjaar krijg ik pure MDMA capsules en ik vraag me af hoeveel van die dingen ongeveer zorgen voor een OD, ben niet van plan om overdreven veel te gaan nemen maar ben vrij klein (1.60) ben een vrouwtje en weeg rond de 53 kilo, ik krijg er waarschijnlijk een stuk of 3/4, in combinatie met ong 0,75 gram pep.
En wat kan er gebeuren als je een OD hebt?

davie

Wijs gebruiker
Een OD zal niet snel gebeuren, maar dat je goed fout gaat zou wel kunnen. Als je rustig aan doet dan zal het wel meevallen. Waarom probeer je vóór oud en nieuw niet eerst een keer om te kijken hoe het is dan weet je het ook.

matthijs

Badass junkie
Is het nu een beetje te laat voor. Als je mdma wilt doen met oud en nieuw moet je, vind ik, wel zorgen dat het effect optimaal is.
Ik dacht dat de dosis 2 mg/kg was. Als je 53 kg bent is dat dus 106 mg mdma maargoed...daar kan je natuurlijk wel iets overheen gaan :wink:
Nu alleen nog te weten komen hoeveel mg er in die capsules zit...

Ziekeling

Newbie
Ik heb wel vaker pillen en speed gehad, ook coke en die pure mdma dingen heb ik 1x eerder gehad dus weet wel wat het met je doet..

matthijs

Badass junkie
Nou...als je het al vaker hebt gedaan moet je het gewoon net zo doen als de vorige keren en dan zul je wel niet od'en. En je od't sowieso niet echt makkelijk van MDMA...heb welo eens gehoord van schuimbekken en dat soort fratsen maar dat overleefden ze ook allemaal :P

Ziekeling

Newbie
Tja, nou ik weet nog wel met die pure mdma, het begon binnen een kwartier vet hard te werken , vervolgens lag ik driekwartier zo goed als knock out op de plee, en had echt geen zin om op te staan (uiteindelijk toch wel gedaan, toen ik probeerde te lopen viel ik bij elke stap gewoon bijna om ) :rolleyes:

TeQ

Bewuste gebruiker
Volgens wikipedia

Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen

Linkje

Meestal is andere rommel de oorzaak van een OD, of ghb+mdma enz.

matthijs

Badass junkie
Ziekeling zei:
Tja, nou ik weet nog wel met die pure mdma, het begon binnen een kwartier vet hard te werken , vervolgens lag ik driekwartier zo goed als knock out op de plee, en had echt geen zin om op te staan (uiteindelijk toch wel gedaan, toen ik probeerde te lopen viel ik bij elke stap gewoon bijna om ) :rolleyes:

Dan zou ik nu beginnen met de helft van wat je die keer had genomen, dan kan je bijpakken.

Bovenaan