Hoeveelheid/dosering? Advies graag!

Mike

Bewuste gebruiker
Oke, vanavond mag ik eindelijk weer mdma. Maar nu zit ik te twijfelen over de dosering. Ik heb rode duifjes, getest op 130mg. Ik wil 4 keer doen met mijn voorraadje, die 10 pillen groot is. Vanavond kunnen we dus 2,5 pil met zijn tweeen nemen, wat dus neerkomt op 1,25 per persoon. Dit komt dan weer neer op (130/4) x5 = 162,5 mg per persoon.

Ik wil hard gaan, maar wil het ook lang laten duren. Mijn ideetje:

Beiden starten met 3/4 pilletje (97,5 mg) en dan na een uurtje nog een halfje bijnemen. Naar mijn idee slaat ie dan leuk in en komt er na een uurtje nog een leuk topje op de dan al bestaande piek. Ook raakt de boel volgens mij dan niet in een klap uitgewerkt zodat we wat langer kunnen nagenieten.

Iemand andere suggesties? Waarbij je ervan kan uitgaan dat we nog niet echt tolerantie hebben opgebouwd en dat het 11 weken geleden is dat we gebruikt hebben.

Oh ja, suggesties als: " drop gewoon alle tien de pilletjes" of zo, laat maar. Geen behoefte aan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Neem er gewoon 1 of 2, een kwart zal echt niet zo veel toevoegen. Als je er 2 neemt, doe dat dan tegelijk en neem aan het eind wat pep tegen de crash. Meer kan ik er niet van maken.

Mike

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Neem er gewoon 1 of 2, een kwart zal echt niet zo veel toevoegen. Als je er 2 neemt, doe dat dan tegelijk en neem aan het eind wat pep tegen de crash. Meer kan ik er niet van maken.

Dank voor de suggestie, maar we willen, zeker in deze "crisistijd", wat zuinig doen met de pilletjes, bovendien denken we graag om onze gezondheid, dus gelijk twee pillen van 130mg vind ik wat veel. En pep? Nee laat maar...

Iemand nog andere suggesties?

Mike

Bewuste gebruiker
We gaan het gewoon proberen met 3/4 en daarna een halve. Ik laat morgen wel weten hoe het uitwerkte...

Daar gaat ie: :xtc: slik.

:hearteyes: :wave:

kiekert

Bewuste gebruiker
MarSNEL zei:
Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt :wink: ...
Niet iedereen is een josti zonder ruggegraat. Ik heb al jaren een constante, vrij grote, voorraad thuis en kan echt zonder moeite er een week of 8 tussen mijn gebruik laten hoor. En als ik gebruik neem ik er niet meer dan twee

Readerbot

Experimenterende gebruiker
MarSNEL zei:

Ik ken dat al maar al te goed, nu niet meer maar in het begin kon ik gewoon niet accepteren dat het uit met de pret is, maar heb geleerd dat na de tweede keer bijpakken het niks meer uitmaakt.. Als je eenmaal 6-8 uur hard bent gegaan, kun je bijpakken wat je wil, maar je sero is gewoon op, het enige wat je doet is het je leiper, meer speedy maken, en je dopen groter.. Naar gevoel..

J86

Bewuste gebruiker
Readerbot zei:
MarSNEL zei:

Ik ken dat al maar al te goed, nu niet meer maar in het begin kon ik gewoon niet accepteren dat het uit met de pret is, maar heb geleerd dat na de tweede keer bijpakken het niks meer uitmaakt.. Als je eenmaal 6-8 uur hard bent gegaan, kun je bijpakken wat je wil, maar je sero is gewoon op, het enige wat je doet is het je leiper, meer speedy maken, en je dopen groter.. Naar gevoel..

Inderdaad... precies hetzelfde bij mij
Niet dat ik achteloos bij ging nemen, maar die 3e deed echt niks.

Hoe was jullie trip Mike?

Mike

Bewuste gebruiker
Bedankt voor het advies allemaal. Uiteindelijk hebben we op vrijdagavond toch die 3/4 genomn en na een uurtje een halve bijgepakt.
De eerste dosis bleek niet toereikend genoeg om het echte euforische love gevoel te krijgen. Ook na de halve erbij gepakt te hebben kwam het niet echt op gang. Wel een vertrouwd xtc gevoel maar allemaal net niet.
Dus besloten we er zaterdagavond nog maar een te nemen. Gewoon 1 pil in 1 keer. Bij mij sloeg hij snel in en een vertrouwde euforie en love feeling overkwamen mij als een hamerslag. Helaas duurde dit maar een half uurtje of zo. Vriendin had het weer net niet maar voelde zich wel heerlijk.
Ziet er naar uit dat we toch wel wat tolerantie hebben opgebouwd. Nu maar weer even een 10 weken rust inlassen en volgende keer de dosis maar wat opschroeven, het is niet anders...

angie123

Bewuste gebruiker
Jammer voor jullie. Helaas zal je het gevoel van de eerste keer nooit meer terug krijgen. Je hersens weten wat er gaat gebeuren en geven je dat alles overheersende love gevoel niet meer.
Wel kan het iedere keer (na een pauze) een zaalig iets zijn. Zorg voor een goede setting, eet een hele lichte maaltijd en wat eigenlijk het beste werkt is de pil fijn stampen, in een spuitje doen met klein beetje water en hoepla zo de poepert in :P Je hebt dan aan 1 goede pil genoeg want er wordt "onderweg" niets afgebroken. Na een minuut of 10 wordt het dan al genieten. Wat het helemaal superrrrrrrrrrr maakt is ghb erbij!!!! Neem als je de pil voelt ongeveer 2 a 3 ml ghb en je zult langer genieten van het gevoel evt. na een anderhalf uurtje weer een beetje ghb droppen. Dit is zo'n super combie :hearteyes: Je roes blijft langer en je hebt veel minder een kater erna.

Neem de volgende dag lekkere fruitsapjes en slik elke dag trypthofaan voor de opbouw van je serotine voor de volgende keer. Ik gebruik nu al bijna 2 jaar regelmatig (met mate) en op deze manier is het nog steeds een succes.

Veel plezier de volgende keer want op deze manier zal dat zeker lukken!!!

Groetjes Angie :wave:

J86

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Pre-loaden met veel 5-HTP wil bij mij ook wel helpen.

Hoeveel en wanneer neem je dan?

Pre-loaden is nogal een risico ivb met serotonine-syndroom, dus ben wel benieuwd hoe jij dat aanpakt dan.

--

Wel vreemd dat je de 2e dag wel meteen het gevoel had terwijl je dus eigenlijk maar 32,5 mg meer nam. Maja kort tsja... serotonine gebrek waarsch dan.

Wel vreemd hoor na zo lang wachten.
Hoewel ik het ook wel een beetje had laatste keer, toch maar wat meer nemen dan idd. En veel 5htp/l-trypto.

Angramar Temenos

Badass junkie
Meestal doe ik dan om 12 uur 's middags beginnen, elk uur 50 MG 5-HTP tot ong. 8 uur 's avonds (4 uur voor ik m'n MDMA inneem). Nooit wat gemerkt van symptomen van serotoninesyndroom, ook veel reports op erowid gelezen over 5-HTP en MDMA combo. Volgens mij is het risico er pas als je er MAO-remmers bij gooit.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Meestal doe ik dan om 12 uur 's middags beginnen, elk uur 50 MG 5-HTP tot ong. 8 uur 's avonds (4 uur voor ik m'n MDMA inneem). Nooit wat gemerkt van symptomen van serotoninesyndroom, ook veel reports op erowid gelezen over 5-HTP en MDMA combo. Volgens mij is het risico er pas als je er MAO-remmers bij gooit.

Gewoon meer pillen erin mikken, die 5-HTP moet je ERNA gebruiken niet ERVOOR! Neem er altijd minimaal 2 probeer altijd max. 6 aan te houden! Hele avond/ochtend/middag lovegevoel en spaceyness gegarandeerd. Had zelf ook die duifjes, waren wel ok maar gevoel verdween snel blij dat ik er drie had en nog wat speed :grin:

Pillen zijn niet meer vergelijkbaar met de pillen van '99, toen had ik gewoon altijd pillen van 160mg en vaak ook nog met extra spice (MDEA, MDA, 2CB). Mijn interesse in pillen is een beetje verdwenen hierdoor... Toen stond de wereld gewoon 8 uur op zijn kop van twee goede pillen. Nu mag je blij zijn als je 4 uur waus bent...

J86

Bewuste gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Angramar Temenos zei:

Gewoon meer pillen erin mikken, die 5-HTP moet je ERNA gebruiken niet ERVOOR! Neem er altijd minimaal 2 probeer altijd max. 6 aan te houden! Hele avond/ochtend/middag lovegevoel en spaceyness gegarandeerd. Had zelf ook die duifjes, waren wel ok maar gevoel verdween snel blij dat ik er drie had en nog wat speed :grin:

Pillen zijn niet meer vergelijkbaar met de pillen van '99, toen had ik gewoon altijd pillen van 160mg en vaak ook nog met extra spice (MDEA, MDA, 2CB). Mijn interesse in pillen is een beetje verdwenen hierdoor... Toen stond de wereld gewoon 8 uur op zijn kop van twee goede pillen. Nu mag je blij zijn als je 4 uur waus bent...

Dat kan ook met tolerantie te maken hebben eh :wink:

Bovenaan