Hoeveelheid

digi

Experimenterende gebruiker
Hallo,

hoveel gram wiet, komt van Een enkele vrouwelijke wietplant??

(het gemiddelde)

groets,

digi

Wackie

Belezen gebruiker
Gemiddeld komt er niet heel veel, maar ook niet heel weinig vanaf.

Verder kan het gemiddelde gerust een factor 30 uiteenlopen afhankelijk van de omstandigheden. En dan hebben we het dus over het gemiddelde ja.

Wackie

Belezen gebruiker
nul

Maar ook al zul je zelf wel geen fucking idee hebben waar je mee bezig bent, want anders was je vraag wel anders gesteld, ik zal toch een poging doen te helpen en een indicatie geven.

-Gekweekt zoals de meeste profesionele kwekers het doen, met rond de 20 planten per vierkante meter en nul tot 2 weken groeifase: 20g per plant.

-In juni buiten gezet in een 10L potje en weinig onderhoud: 50g per plant

-In April voorgegroeid in de vensterbank en in mei buiten in de volle grond met voeding, en elke dag water: 500g per plant.

Moet jij dus maar inschatten waar jij ergens zit.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Omfg..

Dit is echt ongelofelijk.

Kunnen jullie die jongen niet aan een serieus antwoord helpen?

Het gemiddelde van een vrouwelijke wietplant is: 138gram per plant.
Een mannelijke plant produceert gemiddel: 69 gram per plant.

Dudes.. :stoned:
Waar moet het heen met de wereld.. :rolleyes:

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
Omfg..

Het gemiddelde van een vrouwelijke wietplant is: 138gram per plant.
Een mannelijke plant produceert gemiddel: 69 gram per plant.

Dudes.. :stoned:
Waar moet het heen met de wereld.. :rolleyes:
Ik wist niet dat een mannelijke plant ook wiet produceerde. Mijn excuses... Ik hou me daar allemaal niet mee bezig. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben je nou ook sarcastisch of ben ik al zo geloofwaardig op dit forum dat mensen zomaar wat van me aannemen?:wink:

Nee een mannetje produceert geen wiet. Wel THC, maar in veel kleinere hoeveelheden dan de vrouw. Met veel tijd, geduld en werk kun je van een mannetje wel een lekker cakeje bakken.
Of wat hasj maken.

Die gemiddeldes kloppen ook voor geen zak. Was zomaar wat keybashing.

Zoals Wackie al zei, onmogelijk om dit met zo weinig verdere info te zeggen.

Mike

Bewuste gebruiker
lanxiang zei:

Dit is echt ongelofelijk! Kan jij niet ergens anders reclame gaan maken voor die kutschoenen van je?

En hoeveel serieuze antwoorden wil je krijgen op zo'n stomme vraag zeg....

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
lanxiang zei:

Het is niet ongelofelijk, maar onmogelijk.
Op zo'n vraag een serieus antwoord geven is niet te doen.
Wanneer je als TS zo'n vraag stelt, kun je er zelf al van uit gaan dat niet elke wietplant hetzelfde is en zeker qua opbrengst.

Mike zei:
Kan jij niet ergens anders reclame gaan maken voor die kutschoenen van je?

cracker

Belezen gebruiker
Domme vragen bestaan niet,, domme antwoorden wel.
Geef die gozer gewoon uitleg....

Nou binnenkweek,, daar haal je gemiddeld omgerekend alles bij elkaar.
Tussen de 30 en 40 gram weed per plant.
Dat wil zeggen als je 75 planten op een slaapkamer heb staan, 8x 400watt lampen erboven.
Dan heb je ongeveer tussen de 2 a 2,5 kilo droog weed, binnen 9 weken tijd.
En dan doe je het echt goed.

BUITENWEED is anders ze staan langer,, groeien langer waardoor het op het eind tijdens bloei niet meer over een plant maar een struik praten.
En dan haal je uit een buiten plant HEEL VERSCHILLEND sommige 200 andere 500gr of meer droog weed eraf.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cracker zei:
Domme vragen bestaan niet,, domme antwoorden wel.
Geef die gozer gewoon uitleg....

Nou binnenkweek,, daar haal je gemiddeld omgerekend alles bij elkaar.
Tussen de 30 en 40 gram weed per plant.
Dat wil zeggen als je 75 planten op een slaapkamer heb staan, 8x 400watt lampen erboven.
Dan heb je ongeveer tussen de 2 a 2,5 kilo droog weed, binnen 9 weken tijd.
En dan doe je het echt goed.

BUITENWEED is anders ze staan langer,, groeien langer waardoor het op het eind tijdens bloei niet meer over een plant maar een struik praten.
En dan haal je uit een buiten plant HEEL VERSCHILLEND sommige 200 andere 500gr of meer droog weed eraf.

Zelfs over de binnenkweek kun je niets zeggen.
hoe groot laat je de planten worden? Welke voeding geef je? Op welke grond staan ze? Welke soort is het? Welke lampen hangen er boven? Scrog je? Véééél te veel factoren om op deze vraag een fatsoenlijk antwoord te geven.

Buitenplanten eveneens, hoewel 200 tot 500 een goede indicatie is, zullen veel mensen dat niet halen.

cracker

Belezen gebruiker
PepTalk zei:

Zelfs over de binnenkweek kun je niets zeggen.
hoe groot laat je de planten worden? Welke voeding geef je? Op welke grond staan ze? Welke soort is het? Welke lampen hangen er boven? Scrog je? Véééél te veel factoren om op deze vraag een fatsoenlijk antwoord te geven.

Buitenplanten eveneens, hoewel 200 tot 500 een goede indicatie is, zullen veel mensen dat niet halen.

Weet ik ieder kweker heeft zijn eigen methode, wat beter lijkt.
Daarom zeg ik het gemiddelde, en dat is vaker bij velen tussen de 30 a 40 gram, als je alle planten mee telt en dan omrekent, "dat is dan een goeie kweek".
Well met de beschrijving wat ik erbij geeft, dus 75 planten en 8x 400watters.
Andere daarin tegen halen maar 20 gram per plant, sommige nog minder, maar dat is omdat ze meer planten op elkaar neerzetten.

Ja ligt eraan ieder doet het anders,,

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Precies..

De gewichten die jij zegt zijn echter voor een gemiddelde ( tot ervaren ) kweker.
Als je zo'n vraag stelt over wiet, dan ben je nog verre van een gemiddelde laat staan ervaren kweker. Grote kans dat hij er niets van af gaat halen.

En ja, ik vind dat domme vragen wel bestaan.
Hoewel dit vaak gewone vragen van domme mensen zijn.

Bovenaan