Hoffman lsd-25 93'

Groet aan allen!

Ik ben benieuwd wie van jullie de eerste versie van de Hoffman zegeltjes heeft gebruikt (die in 93'uitkwamen) 1943-1993 50 jarig jubileum.

Wat ik weet en wat mijn( 60's ex hippie) toenmalige dealer mij vertelde bevatte zij 450 microgram.
Klopt dit?

Ik weet wel dat dit inderdaad de heftigste variant was vergeleken met de latere versies..maar 450 mic klopt dit?

Het beste...

PS heeft iemand van jullie ook rond 93-94 de toenmalige microdots op die 1200 mics bevatte?
Ik heb ze zeer zeker niet geprobeerd ..1200 was en is ook echt to much,,,

Sublimo zei:
Hadden ze toen echt zegels van 450 en 1200 mics ? :openmouth:

De eerste Hoffman versie 450(waarschijnlijk)..testen in die tijd kon volgens mij nergens nog..had het ook niet gedurfd :tearsofjoy: ..."ehmmm test even mijn acid"..LOL niet echt iets voor mij..

Voor de duidelijkheid de microdots(kleine pure lsd pilletjes) die hadden 1200..naar het schijnt..

Aalpoepert

Badass junkie
Wanneer je net begint met lsd is het sowieso sterker, later zal je meer nodig hebben voor hetzelfde effect.
Enne, als je het niet kan laten testen zal je dealer van alles kunnen claimen, wat dat betreft zijn het net witgoedverkopers ("Ik heb 'm zelf ook!")

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vindt achteraf gezien die microdots van 1200 mics maar eens sterk verhaaltje. Dat er zegels bestonden met 450 mics op, daar kan ik nog inkomen. Maar 1200 mics is helemaal niet commercieel. Zo een trip gaat voor een groot deel van de trippers veel te heftig zijn. Maar enkele kunnen zo een dosis aan.

Even een kleine off-topic vraag: Bestaan er vandaag de dag nog microdots ? Is er iemand die weet of ze nog gemaakt worden ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
psychopsychedelic zei:
met beetje geluk wel, zegels worden tog ook nog gemaakt dusja heb er wel weer zin in :rock:

Inderdaad je weet maar nooit wanneer je een (te) sterke zegel hebt voor in 1x even testen zoals vele zeggen denk ik ook :P

Sublimo zei:
Ik vindt achteraf gezien die microdots van 1200 mics maar eens sterk verhaaltje. Dat er zegels bestonden met 450 mics op, daar kan ik nog inkomen. Maar 1200 mics is helemaal niet commercieel. Zo een trip gaat voor een groot deel van de trippers veel te heftig zijn. Maar enkele kunnen zo een dosis aan.

Even een kleine off-topic vraag: Bestaan er vandaag de dag nog microdots ? Is er iemand die weet of ze nog gemaakt worden ?

@Sublimo
Ze bestaan vast nog zeker weten mja je komt ze inderdaad niet snel tegen.... :hearteyes:
Maar kan me niet voorstellen dat ze er niet zijn aangezien je het in allemaal vormen kan kopen misschien zijn dots wat lastiger te maken / verwerken tot een dot of gelly wat je ook niet vaak ziet..? Ben verre van een chemie deskundige hoor maar dat denk ik.
Piece!

Greets & Piece

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
En zegels van 450 mics? Yam Bring it on :P Maar rond 93' heb ik geen ervaring in de praktijk met lsd was toen nog te klein om daar mee te spelen :flushed: Maar zou zo kunnen lijkt me...
Even testten en je hebt zekerheid :P (mocht je dat niet kunnen als je in België woont of iets wees creatief en verzint vast een hele simpele oplossing :wave: )

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
25tolife zei:
@Sublimo
Ze bestaan vast nog zeker weten mja je komt ze inderdaad niet snel tegen.... :hearteyes:
Maar kan me niet voorstellen dat ze er niet zijn aangezien je het in allemaal vormen kan kopen misschien zijn dots wat lastiger te maken / verwerken tot een dot of gelly wat je ook niet vaak ziet..? Ben verre van een chemie deskundige hoor maar dat denk ik.
Piece!

Greets & Piece

Het is denk ik net hetzelfde als met mescaline-pillen. Daar heb ik ook al van gehoord, ze langs zien komen in een aantal films, maar in de werkelijkheid bestaan ze niet meer denk ik. Of ze zijn heel zeldzaam. :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo
Piece!

Greets & Piece

Het is denk ik net hetzelfde als met mescaline-pillen. Daar heb ik ook al van gehoord, ze langs zien komen in een aantal films, maar in de werkelijkheid bestaan ze niet meer denk ik. Of ze zijn heel zeldzaam. :P

Inderdaad zoekt en gij zult vinden als men het geluk heeft van alle naar waarschijnlijkheid het te zoeken, en te vinden ergens mja niet veel hebben dat denk ik? Net als die pillen waar jij het over hebt nog niet gezien maar je weet maar nooit mocht je geluk hebben kan het aantrekkelijk zijn lijkt me :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
25tolife zei:
Inderdaad zoekt en gij zult vinden als men het geluk heeft van alle naar waarschijnlijkheid het te zoeken, en te vinden ergens mja niet veel hebben dat denk ik? Net als die pillen waar jij het over hebt nog niet gezien maar je weet maar nooit mocht je geluk hebben kan het aantrekkelijk zijn lijkt me :wave:

Ik zou alleen al willen weten of ze daadwerkelijk bestaan. Over microdots heb ik alleen nog maar informatie op het internet gelezen. De mescaline-pillen heb ik voorbij zien komen in Fear & Loathing in Las Vegas en in de serie The Sopranos. In seizoen zes denk ik, wanneer hij in Las Vegas is. Ook heb ik op het internet al plaatjes gevonden van "mescaline-pillen". Of die echt zijn weet natuurlijk niemand.

Het zou me verbazen moesten ze dat verzonnen hebben in een film en serie, dus ze zullen vast wel bestaan. :)

OT: Als je heel veel geluk hebt leest iemand die toevallig 17 jaar geleden die zegels gebruikt en getest heeft heeft dit topc. Maar die kans is zeer klein denk ik. En waren er toen eigenlijk al testcentrums ? Ik heb eigenlijk geen idee vanaf wanneer die bestaan.

Je zoekt letterlijk naar een naald in een hooiberg. Waarom wil je dat nu eigenlijk nog zo graag weten ? :)

Oom Klaas

Badass junkie
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb de 50 jarige jubileum trips gehad. Ik heb ze nooit getest, maar sterk waren ze wel. Ik was 20 jaar. Ik tripte in die tijd iedere week. Ik heb op die zegel wel mijn dikste hallucinatie gehad. Als ik ergens naar keek dan kon ik de muren laten bruisen, tot het moment dat ik er te ver in door ging. Hoe harder ik mijn beste deed des de gele tot bruiner werd de plek. Het was een zeer grote bruisende bruine plek geworden die tegen het zwarte aan zat. Toen kwam het moment dat de hele zaal waar ik was (een afterparty), in een klap was veranderd in een jungle met overal lianen aan de zijkant. Op de lianen liepen een soort van 2d beestjes met scherpe bekjes naar boven en naar beneden (leek een beetje op de beestjes van Donkey Kong).

Tripper zei:
Ik heb de 50 jarige jubileum trips gehad. Ik heb ze nooit getest, maar sterk waren ze wel. Ik was 20 jaar. Ik tripte in die tijd iedere week. Ik heb op die zegel wel mijn dikste hallucinatie gehad. Als ik ergens naar keek dan kon ik de muren laten bruisen, tot het moment dat ik er te ver in door ging. Hoe harder ik mijn beste deed des de gele tot bruiner werd de plek. Het was een zeer grote bruisende bruine plek geworden die tegen het zwarte aan zat. Toen kwam het moment dat de hele zaal waar ik was (een afterparty), in een klap was veranderd in een jungle met overal lianen aan de zijkant. Op de lianen liepen een soort van 2d beestjes met scherpe bekjes naar boven en naar beneden (leek een beetje op de beestjes van Donkey Kong).

Kijk hier kan ik iets mee! behalve met je wel erg bizarre hallu..uit die tijd. :wink:

Ik weet niet of je in die tijd ook de Panoramix variant zegeltjes ophad..die waren rond de 350 ong.(.niet getest , want de hoeveelheid stond op de achterkant gedrukt) velen die ik ken vonden de Hoffmans sterker als de Panoramix.

Ik zelf ben ook keihard gegaan op mijn eerste Hoffman in 94.
Vreemde vond ik dat na de piek ong na 4-5 uur..ik en mijn vrienden in een soort fase kwamen (eventjes maar) dat we de controle over onze spieren verloren en behoorlijk met onze benen aan het trillen waren..heel bizar.

Na die periode heb ik zo'n 4-5 keer de Hoffmans gebruikt..ook een keer binnen 2 weken achtereenvolgend..maar achteraf was dat zonde gewenning is een bitch,en de effecten cancellen elkaar wat mij betreft volledig uit..die eerste keer was toch de allerbeste/zwaarste keer.

Heb toen als enige echte keer een flinke hallu gehad, een korte maar wel hevige..de rest van de trip was meer een diepe religieuze ervaring vol mystiek..en erg intens en relaxed..op het korte moment van mijn trillende benen na dan.

N.B. gebruik al zeker 10 jaar geen dope meer..en wil eigenlijk alleen weten of er idd ook trippers waren die zo "hard"waren gegaan van de Hoffman jubileum 93 als ik ..en mss die wel op de hoogte waren van de echte dosis.

Niet echt heel belangrijk eigenlijk..wat nou wel precies de dosis was..behalve dan dat het mijn meest intense ervaring was ooit!

Groet!

Tripper

Wijs gebruiker
Die Panoramixjes heb ik ook gehad, ik kan die 350 erop nog goed voor me halen. Wat ook goeie zegels waren, dat waren spiraaltjes, die dingen waren ook erg sterk, daar ben ik het eerst op bad gegaan. De sterke microdot heb ik nooit gehad. Een maatje van me wel, hij is toen 3 dagen gegaan.. Mijn eerste zegel was een aarbei.

Immo

Badass junkie
Oom Klaas zei:

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
Wanneer je net begint met lsd is het sowieso sterker, later zal je meer nodig hebben voor hetzelfde effect.

Generaliserende bullshit stelling vind ik. Iedereen reageert anders. In mijn eigen ervaring heb ik steeds minder nodig. Een maat van mij heeft juist kenkerveel acid gedropt (tot 1400mics) en hij spaced hem nu totaal de pan uit op 50mics... (gezichten die uit de muur komen en aliens die hem uit zijn lichaam nemen)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Immo zei:
Oom Klaas zei:

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.
Had je 'm in één keer op?

azgaza

Badass junkie
Immo zei:
Oom Klaas zei:

Ik had ook een hartje een tijd terug; en ja die waren echt wel 400 ug, ik heb nog steeds geen report van die trip helaas; als ik er ooit woorden voor vind komt ie er wel :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
azgaza zei:
Immo zei:
Oom Klaas zei:

Ik had ook een hartje een tijd terug; en ja die waren echt wel 400 ug, ik heb nog steeds geen report van die trip helaas; als ik er ooit woorden voor vind komt ie er wel :)

Ken het.. succes met de woorden ervoor verzinnen/vinden :wave:

Tripper zei:
Die Panoramixjes heb ik ook gehad, ik kan die 350 erop nog goed voor me halen. Wat ook goeie zegels waren, dat waren spiraaltjes, die dingen waren ook erg sterk, daar ben ik het eerst op bad gegaan. De sterke microdot heb ik nooit gehad. Een maatje van me wel, hij is toen 3 dagen gegaan.. Mijn eerste zegel was een aarbei.

Spiraaltjes,,,,jaa!! ook sterk..maar heel anders als die Hoffman.
Iemand die ik ken was ook bad gegaan op een spiraaltje (was zijn eerste acid trip)

Bovenaan