hofmanns potion - docu

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm hoezo?
ik ken die site niet.. ik had iets nodig om 400MB up te loaden.

Heeft me ook 1-1.5uur geduurt.. dus ik doe het niet graag overniwue. wat is er mis dan?

BombSki

Bewuste gebruiker
ik zie het al.. bij mij download ie eigenlijik niets.

nouja.. ik moet nu ff weg, maar als je mij een andere site geeft waar k dat kan uploaden dan doe ik dat vandaag of morgen wel

Frisko

Badass junkie
BombSki zei:
ik zie het al.. bij mij download ie eigenlijik niets.

nouja.. ik moet nu ff weg, maar als je mij een andere site geeft waar k dat kan uploaden dan doe ik dat vandaag of morgen wel
idd dit dus

ff navragen aan een maat welke beters is...

BombSki

Bewuste gebruiker
ja ok.. maar daarmee kan je alleen naar email adressen sturen?
Ik wil het egwoon ergens op een server hebben staan

Frisko

Badass junkie
jah,jij krijgt dus een link naar jou mail gestuurd met een directe link in waar iedereen ut kan afhalen,dus gewoon die link hier ff posten en klaar!!
weet wel niet hoe het zit met de traffic(hoeveel mensen er net kunnen downen) dus moet je even nazien!!

oi :wink: :grin:

BombSki

Bewuste gebruiker
ok, als jij het zegt :P
Ben nu aan het uploaden.., er staat geen snelheid of ETA bij.. vorige keer was het 1-1.5 uur maar omdat ik nu mn torrents heb aanstaan zal het wel iets langer duren.

ik laat het weten.. :)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Dude, bedankt!

hopen dat die site goed is.. heb vaak genoeg gewerkt met yousendit dat is weet dat het fout kan gaan :wink:

Let it be let it be :grin:

Frisko

Badass junkie
Waterpijp zei:
Dude, bedankt!

hopen dat die site goed is.. heb vaak genoeg gewerkt met yousendit dat is weet dat het fout kan gaan :wink:

Let it be let it be :grin:
yep ie werkt,half uurtje en ie is binnen^^

BombSki

Bewuste gebruiker
idd, af en toe heb ik een paar minuten geskipped omdat het wel een beetje saai werd. maar wel erg interessant idd ^^

Bal0n

Badass junkie
Ik herken zoveel, zoveel uitspraken heb ik zelf ook gemaakt en kunnen ondervinden. Echt prachtig :) :hearteyes:

BombSki

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Wat vond je gezever?
gezever vond ik het niet, maar ik snap wat hij bedoeld.
De verschillende mensen bevestigen eigenlijk steeds hetgene wat degene ervoor heeft gezegd, alleen dan net iets anders. soms wel leuk, maar die irritante stemmetjes :/

Frisko

Badass junkie
BombSki zei:
Bal0n zei:
Wat vond je gezever?
gezever vond ik het niet, maar ik snap wat hij bedoeld.
De verschillende mensen bevestigen eigenlijk steeds hetgene wat degene ervoor heeft gezegd, alleen dan net iets anders. soms wel leuk, maar die irritante stemmetjes :/
idd precies ja:)niet gezever natuurlijk hé BaLoNnEtJe

je moet ut met een korreltje zout nemen hé :sunglasses: :beer: :beer: :beer:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BombSki zei:
bij mij werktie gewoon hoor.. begint met 400k/s hehe

Heb hem ook af gekeken,wel lachen he dat van die oudjes dus nog bijna iedereen nog steeds in leven is en The pictures u wont forget nog steeds voor de geest kunnen halen en sowieso oud zijn geworden en wijzer..dat zegt wel iets..

Intoxicated

Wijs gebruiker
vooral het begin is wicked met meneer Hofmann aan het woord

it gave me security that if you have open eyes you may see the world in a different way, you see it as it really is, wonderful

fantastisch

BombSki

Bewuste gebruiker
The file has most likely exceeded its allotted bandwidth
sorry, file is niet meer beschikbaar :P

als je nog interesse hebt, ik heb een FTP server waar deze (en wat andere videos) opstaat. just lemme know (pm)

Shin

Experimenterende gebruiker
shit, ben te laat op dit forum gekomen. is er niet een heeeel klein kansje dat ie nog ergens te vinden is?

BombSki

Bewuste gebruiker
Ik ben nu dus al 4 uur dat rotfillmpje aan het uploaden :P
ik ga binnen een uur naar bed, ik hoop dat het nog gaat lukken ^^

BombSki

Bewuste gebruiker
sorry hoor, ik ga toch echt slapen..
er zijn genoeg mensen die deze film al van de 1e keer hebben gedownload.. een van jullie als tegenprestatie daar uploaden? :wave:

BombSki

Bewuste gebruiker
www.yousendit.com
daar bij recipent gewoon je eigen mail invullen.. bestand zoeken en dan uploaden maar..
Je krijgt geen status of snelheid ofzo te zien, dus hoe lang het duurt weet je nooit.. Ik zou er zon 6-7 uur voor rekenen..

Bovenaan