erriapo 187 zei:
ik denk niet dat je me goed hebt begrepen , als je drugs begint te nemen is alles fantastisch en prachtig het is een mooie ervaring en dat blijft het ook een hele tijd maar door overdadig en exessief gedrag ga je naar een zone waar al deze dingen niet langer mogeljk zijn . je beseft van jezelf dat het verkeerd aan het lopen is maar toch heb je de wil niet je te verzetten en is je grote liefde drugs en niemand anders ... drugs zijn niet alleen maar lol en kunnen grote financieele en psychische problemen veroorzaken als je dit niet weet heb je nog niet echt drugs gebruikt vrees ik... ps heb nu al 4 jaar vaste relatie en ben occassioneel drugsgebruiker , ik gebruik nu 13 jaar en kwam voor het eerst in contact toen ik 12 was .problemen met drugs heb ik al lang niet meer maar dat is wel zo een beetje waar het op neer komt ép dhoogte zin van de leigtn.... jeet
Vertaling:
Tijdens het druggebruik heb je veel plezier en een superervaring
Bij de "come down" besef je dat het verkeerd aan het lopen is, en dat je, je niet kan verzetten. Je moet verantwoordelijk met drugs omgaan aangezien deze problemen kunnen veroorzaken met je financieen en je geest.
PS ik heb al 4 jaar een realtie, ik gebruik 13 jaar, en ik heb geen drugsproblemen,
maar past het niet ineen zoals in mijn verhaal?
da kom lik heel stom over é ke het aangepast moest eigenlijk azo zin mo ka ol pitje gesmoord
vertaling:
Dit komt misshien stom over, ik heb het wat aangepast zoals het moest zijn, maar ik heb al een jointje genuttigd
west-vlaaderen .... bij de boerendochters en open velden en olsan geree voe pintje te skellen ...
vertaling:
West-Vlaanderen, bij de boerendochters en de open velden. Bij ons moet je zijn om een goed pilsje te drinken.
======
AUB, praat een beetje deftig op een forum, dit is tenslotte gemaakt voor te communiceren met mensen die ook geen zee zien, elke NederlandsVlaamse taalgroep mag toch verstaan wat je zegt. Zo geef je ons Vlamingen enkel een slechte naam...
Ik ben sowieso
NIET akkoord met je verhaal, ik geloof er nog altijd in dat er vele verantwoordelijke drugsgebruikers bestaan, en dat een hoop van de gebruikers in de problemen komt door hun eigen inschattingsvermogen en geest, niet door een stofje. Voor deze mensen dat dan een slachtofferrol aannemen en niets willen veranderen heb ik geen medelijden.
Natuurlijk kunnen gewoontes erin sluipen, of kan je eens een minder verstandige beslissing maken, maar het is aan jou er wat aan te doen dan.