hoge hartslag (help)

Ik ben laatst 2 week op vakantie geweest en heb ook die dagen niet geblowt. Toen ik weer thuis kwam meteen een pure (dinsdag), waardoor ik flipte. Hoge hartslag, zwarte vlekken in het zicht en trillende visie.
De avond erna (woensdag) aantal joints gerookt, weer een hoge hartslag. Ik viel in slaap om 4 uur en werd om 7 uur wakker en het leek net of ik 2 seconden had geslapen.
Donderdag alleen een paar trekjes gehad. Wel weer de hartslag maar redelijk geslapen.
Vrijdag zelfde als donderdag.
Zaterdagavond weer een gerookt icm stuk of 6 biertjes. Ik ging slapen rond 3 uur en werd rond 8 uur weer wakker. Het leek opnieuw op 2 seconden slaap. Nu heb ik nog steeds last van zeer hoge hartslag. Ik ben nu erg gestrest. Lijkt me niet handig om weer te gaan blowen komende tijd.
Heeft iemand een idee over wat er aan de hand kan zijn, zit ik in een gevaarlijke situatie? :flushed:

*little star*

Experimenterende gebruiker
Misschien een vreemde vraag, maar heb je je hartslag ook daadwerkelijk opgemeten? Was hij ook daadwerkelijk hoog of voelde het alleen zo?
Ik vraag dit, omdat ik zelf na het blowen ook altijd het idee heb dat ik een hoge hartslag heb. Als ik mijn hartslag dan meet merk ik dat hij helemaal niet zo hoog is, maar dat ik me er veels te veel op focus.

Als hij inderdaad erg hoog is na het blowen dan zou ik eens een tijdje sterk gaan minderen/stoppen

Suc6 en laat het even weten!

Ja hij is nu al lager, maar ik heb nog steeds dat opgefuckte gevoel.
Gisteravond amper in slaap gekomen en weer een nacht die 2 seconden leek te duren maar in werkelijkheid iets van 3 uur was. Na even gewerkt te hebben ben ik in ieder geval wat fitter.
Dit is de tweede dag niet geblowt en dat zal ik komende tijden ook wel even laten.
Maar het gevoel is nog niet weg, de hartslag voel gewoon zwaar aan en ik ben erg gestrest.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het feit dat je na een korte tijd niet geblowd heb, en dan weer volle bak gaat stomen is al een indicatie dat je niet erg verstandig bent met middelen gebruikt.

Als je dan ook nog een week lang elke nacht 3 of 4 uur slaapt, snap ik dat je een fuckt up gevoel krijgt.

En jongens, wiet zorgt gewoon voor een hoge hartslag... Het lijkt zo, en het IS ook zo, ook als je het meet zal je hartslag stukken hoger zijn dan normaal in rust.

-60p/m ( in rust, nuchter) -100p/m ( in rust, stoned) bij mij.

En dat je eerste keer zo flipte kwam waarschijnlijk door het feit dat je teveel hebt gerookt, je bent het gewoon niet meer gewent om zoveel binnen te krijgen en gaat dus ''bad''.

Wat tips om toch te kunnen blijven blowen: Bouw het een beetje op, niet meteen weer fulltime een aantal ( sterke) joints per dag..
En slaap gewoon eens een paar nachten goed, en ga niet om 3/4 uur slapen als je weet dat je om 8 uur wakker word.

Je ziet trouwens een duidelijke relatie tussen THC-gehalte in een wietsoort en de hartslag. Ik gebruik wel een hartslagmeter, dan zie je duidelijk binnen een paar minuten de hartslag stijgen, bv. bij biowiet tot 100 en bij haze tot zelfs 130.

Bovenaan