1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoge tolerantie, eerste keer 2CB

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door FitforIets, 30 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. FitforIets

FitforIets Newbie

Hey,

Ikzelf ben zeer fan van 2-CB en heb het afgelopen weekend samen met twee andere weer eens gebruikt. Wij ieder hadden 1.5 pil op wat staat voor een mooie hoeveelheid mg (per stuk waren ze +/- 12mg tot 15mg).

Persoon A heeft al ervaringen 2-CB en truffels etc.
    Persoon B nog niet en dit was de eerste keer!

20 min na inname begonnen mijn visuals langzaam op te komen. Dit gebeurde ook bij persoon A, helaas zag persoon B nog niets.

Nou prima geen probleem dachten we. Een uur later waren mijn visuals sterk aanwezig (super fijn en intens), pfoe wat kon ik genieten. Persoon A ervaarde hetzelfde, maar je raad het al persoon B voelde nog steeds niets. Voor de anderhalf uur mark stelde we voor om een halve 2-CB erbij te nemen, voor persoon B ( ik weet dat bijnemen met 2-CB niet optimaal is mits voor een bepaalde tijd na inname).

2 tot 3 uur na inname waren de visuals van mij en persoon A op hun piek. Ik kon mijn zicht niet geloven, soms moest ik echt even mijn ogen sluiten. En hoe bijzonder het ook is persoon B zag niets en voelde niets. Als laatste redmiddel probeerde we het te kickstarten met een lekkere joint, maar ook dat hielp niet bij persoon B. Echter merkte ik juist dat smoken mijn visuals intenser maakte.

Het was de eerste keer voor persoon B en met 2 2-CB in je mik en niets voelen?? ik sta perplex. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?

PS. Ik heb deze soort 2-CB echt al 5 tot 10 keer gedaan en maten van mij ook. Dus de pil is schoon,

2. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Het is mogelijk dat deze persoon B er inderdaad minder gevoelig voor is. Al kan ik niet geloven dat hij echt 100% nuchter was je moet met zo'n dosering toch wel iets voelen ook al trip je er niet van. Het kan zijn dat omdat hij het nog nooit gedaan heeft hij de effecten niet herkent. Als die pillen inderdaad tussen de 12 en 15mg zijn (heb je ze laten testen?) dan heb je met anderhalve pil dus tussen de 18 en 22,5mg genomen wat een goede dosis is voor de eerste keer. Over het algemeen werkt bijnemen met psychedelica inderdaad niet goed, in ieder geval niet als het effect versterken je doel is het verlengt de trip wel. Misschien dat wanneer je het binnen korte tijd na je eerste dosis neemt dat het de trip wel nog versterkt maar het kan zijn dat anderhalf uur al te lang was. Ook heeft set en setting invloed op de sterkte van je trip, als je in de juiste set en setting zit kan je zelfs harder trippen op een lagere dosis dan op een hogere dosis in de verkeerde set en setting. En als je erg afgeleid bent en met andere dingen bezig dan focussen op je trip ga je ook minder hard in mijn beleving.

Ik herken het geval van jou vriend wel een vriend van mij heeft dat ook gehad. Wij namen 20mg elk, dus zowat hetzelfde als jullie dosis, en ik tripte er op de tweede had gwn het gevoel alsof hij op x zat en de derde merkte er vrij weinig van. Hij had wel lachkicks en voelde zich niet helemaal 100 maar buiten dat niet heel veel. Dus ja het komt voor. Later heeft hij nog een keer 30mg gedaan en toen heeft hij het zeker wel gemerkt lol, was een leuke trip. Misschien was hij bijvoorbeeld erg zenuwachtig of was het niet helemaal zn dag geweest, dat kan een negatieve invloed hebben.

Dus ik zou jou vriend aanraden om de volgende keer 2 pillen te nemen en dan in één keer en de keer erna 2,5 als dat ook niet werkt. Uiteindelijk zal hij wel op een goede dosis uitkomen.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2019
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Hoge tolerantie keer
  1. JD9
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    985
  2. N4S