Hoi Mensen

Heb iemand hier echt wit heroine gehadt. ik alleen maar bruin.

en kan ander mensen hier ook gebruiken soms en niet altijd?

en waarom denk jullie dat Brabant hebt zo weinig bruin?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
witte heroine is de base vorm. een zout. erg duur spul, ongeveer dubbel zo veel in prijs als versneden bruin.

nog een stap erger dan de bruin. werkt korter en heviger, en geeft een fellere kick down.

maar net zo als met bruin. verslavend en "cold Turkey"

speeseend

Wijs gebruiker
Wat kom jij mij bekend voor. Dat zal wel door je taalgebruik komen.

Braband is geen Randstad hé. ze kunnen er dus van maken wat ze willen. Ik ging vroeger speciaal naar Amsterdam of Den Haag om m'n dope te halen. scheelt een hoop geld + cafeine :wink:

Eind 2004 - begin 2005 heb ik een grammetje of vijftien van die witte stuif kunnen bemachtigen. Dit is dan ook werkelijk zo goed bevallen dat alles de weken erna bagger leek.

Gr.,

de eend

p.s. over (ruil)handel wordt hier niet gesproken hé?! Dat is tegen de regels in :wink:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
dichter dan heel licht grijs kwam ik nooit bij wit in de vorm van bruin hoor ..

en loadrunner .. ben jij misschien niet in de war met basecoke? .. die coke je inderdaad uit en gooi je op een pijp... geen idee of dat verder zuur of basisch is dan :wink:

voor zover ik weet kun je bruin alleen koken met wat zuurs om de vuiltjes eruit te halen ( bv ascorbinezuur---yep vit c :wink: ) om het zo te kunnen spuiten ..

heel iets anders dus dan bv coke uitkoken en dan gekristalliseerde harde brokjes pure (base)coke over te houden ...

:)
arie

ps .. eendje .. die hele grijze is inderdaad heel erg fijn verstuiverig als je de brokken eenmaal kapot maakte .. bij een zak van zo'n 50 gram kon je soms gewoon 2 gram 'stuif' van het zakje schrapen .. en echt niet dat het versnijmiddel was!!! maar dat was echt nog grijs en zeker niet wit te noemen.

dus witte base heroine ? ik zou het echt niet weten .. ben er wel benieuwd naar dan eigenlijk loadrunner :)

:wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
http://ar2004.emcdda.europa.eu/nl/page072-nl.html

staat een klein textje over, kan zo snel niets beters vinden erover..

naar mijn informatie, is witte heroine een zout. en als het zout oplosbaar is in water is het een base. zuren zijn 90% gasvormig of opgelost in water.

het zal wel geen zuur zijn, want je gebruikt citroensap of ascorbinezuur met dat plukje watten zeg maar. om de vuiltjes eruit te halen

speeseend

Wijs gebruiker
A.K.E. ''grijze wolf'' :wink:

Witte base-Hero ken ik niet. Vandaar de grijze wolf-gedachte!

@loadrunner- dat is dus om te injecteren?!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als ie is opgelost en met die paar druppels citroensap is geneutraliseerd. is ie te injecteren. (in elk geval was die vent die het mij liet zien, er vreselijk waus van)

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
thnx LR :grin:

ik denk eigenlijk dat ik nu weet waar die goede grijze bruin dan vandaan komt... Dat is denk ik dus gewoon die witte bruin, maar dan een stuk versneden...

Toen ik nog gebruikte had ik al vaker het gevoel dat er verschillende kwaliteiten onversneden 'basis-heroine' moesten zijn... net zoals je dat met coke ook hebt. sommigen zijn gewoon beter in het raffineren van stoffen uit plantaardige onderdelen dan anderen. En hun 'eindresultaat' is toch het basisproduct van 1 of andere wannabee escobar, niet zo maar iemand van de straat.
Al zijn er genoeg die aan écht goede onversneden coke kunnen komen .. en toch zijn er dan nog steeds kwaliteitsverschillen, zoals nu overduidelijk is :)

En vaak was het zo dat donkere heroine, ondanks dat het de indruk gaf dat het niet veel versneden was, gewoon een stuk minder goed was als de grijze heroine, die soms juist weer overkwam alsof het nogal enorm was versneden.

dit zou dat op zich best verklaren in mijn ogen.

mooi artikel ook trouwens :) al zijn die prijzen wel heel erg hoog in mijn ogen :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb ooit eens een halfje onversneden coke gehad, vetste shit ooit, ik heb er 15 lijntjes van kunnen maken. (8 jaar geleden ofzo) zelfs de grammetjes van de "pizzaman" gaan hier nu niet overheen... ik vind het jammer dat ze versnijden met "verdovende" middelen, dit geeft een ander effect aan de coke.

en bruin, nee ga ik niet aan beginnen. niets voor mij..

hoi alweer

Ja ik dacht dat wit heroine was voor spuiten, en bruin voor roken, ik rook waaneer ik gebruik, en ik weet ik mag hier niet over handel praten :P.. maar mensen mag altijd mij en prive bricht achter over alles en nog wat,

Ik was ook jaaren geleden al verslaafed maar niet meer al heel lang, en rook soms al heel lang, gelukkig..

hoe oud waar jullie toen eerste bruin rooked?

speeseend

Wijs gebruiker
Ik begon met snuiven op m'n achttiende. Zo'n één, twee maal per week. Dit voor drie-kwart jaar vol kunnen houden, daarna kwam de draak om de hoek kijken. Die is helaas langer gebleven dan gewenst.

Ik ben écht oprecht blij dat ik nu van al die drama's af ben. Ookal zal het gevoel van "nog één keertje proberen" altijd aanwezig blijven, vrees ik.

Indien je een uitzichtloos, ellendig leven hebt, zie ik niet de reden om met de Bruin te stoppen. Dat is het nadeel voor een ex-Heroine verslaafde.

Gr.,

de eend

hoi

ik was 15 en begon met roken, ik was 20 waaneer ik heb afgekicked zonder methodone of iets anders, alleen maar veel slaap pillen :P ik rook nog soms still maar vindt niet zo fijn want is veel fijner met andere mensen te roken, maar in nederland der zijn niet zo veel mensen dat ik ken hier,
is ook erg want ken alleen kopen van junks en dat heb ik nix aan :(
Ik vindt heroine is wel fijn maar moet echt uit kijken voor, is wel te fijn,

Rook jullie veel?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik was 17 en gebruikte en verkocht al jaren allerhande drugs zonder een enkel probleem er voor mezelf mee te hebben.

Tot ik 1 keer een basepijpje leegtrok bij 1 van mn klanten. Direct verkocht en enkele dagen en vele grammen coke later, dus ook aan de bruin om die craving na wat coke roken te dempen ...

thats life ..

?

ik wist ik had en problem waaneer ik begon te huilen waaneer iemand had mij nep spul gegeven en ik had geen meer geld, wist gelijk dat ik had en problem voor en menneke van 16

Rook jullie alrijd alleen of met andere mensen?

speeseend

Wijs gebruiker
even off the topic...

Tellius zei:
Ik heb opiaten altijd bij voorkeur alleen gebruikt. Het is een asociale drug, eentje die helemaal niet gericht is op bredere ervaringen of dieper contact met mensen, maar eerder een drug van de vergetelheid.
...
Je wordt ouder en ouder, maar je staat wel stil. Het is alsof je op een pijnloze transportband naar een natuurlijke dood zit, je ademt weliswaar nog wel, maar het echte leven speelt zich niet in jouw belevingswereld af. Opiaten zijn echte kutdrugs. En tóch niet genoeg moed kunnen vatten om af te kicken... Ik voel de laatste maanden wél weer één emotie: absolute wanhoop. De ondraaglijke lichtheid van het bestaan (ik kan er ook niets aan doen dat deze filmtitel mijn situatie zo goed samenvat...)

Tellius

Damn Tell., jij verwoordt mijn gevoelens.

Nu bij mij met de Bupe, het is en blijft een Opiaat. Dus de gevoelens zijn er ook nóg steeds naar. Al zij het in mindere mate, met vlagen.

Ik geniet van de liefde om mij heen maar heb telkenmaal het gevoel dat het beter kan. Alsof de gevoelens niet als echt door mijn geest aanvaardt worden. Ook stel ik mezelf steeds vaker de vraag:"Zijn dit de medicijnen óf ben ik nu werkelijk zo?" In welke mate kan ik de Opiaten nog "verantwoordelijk" houden voor mijn persoon; voor wie ik nu ben (geworden).

Tweeduizend-en-acht wordt het jaar van de waarheid voor mij. Ik ga ernaar streven om z.s.m. Opiaatvrij te zijn. Dan zal alles een plek krijgen waar het - en wie er recht op heeft. Want Opiaten zijn voor mij zondermeer egoïstische middelen. Daarnaast kan het een ware hel zijn voor je naasten.

Groet,

de eend

Atropa

Bewuste gebruiker
Witte heroine is China White en kun je enkel injecteren. Gewone bruin om de draak te vangen moet je met citroensap omzetten zodat je het goed kunt oplossen in water en dan als vial schieten.

Roze horse heb je ook, maar is in NL nagenoeg onvindbaar, ook China White is schaars.

Btw, hoe oud ben je Eend? En Man of vrouw?

hey

ik 23 kom zelfs, heb al voor iets van 6 mandan geen bruin gerookt alleenmaar sommige benzo's maar ik do alleen maar voor de kick nou ik ben niet meer verslaafed. mischeen in de kop maar zeker niet in mijn lijf,.

Waar denk jullie de best Heroine is in nederland? en anders statjes in nederland, ik woon in brabant, maar zeg antwerpen waar vindt jij bruin daar, of zeg maar amsterdam. altijd junk dealers?

speeseend

Wijs gebruiker
@ Tellius: Thanks!

Ik ben eind twintig en Woerd, Atropa.

De "witte" Hero waar ik over sprak, was inderdaad eerder gebroken wit - naar grijs toe - te noemen. Al was deze dichter tegen het witte segment aan dan bijvoorbeeld de Grijze Wolf, zoals we een bepaalde dope-soort in Den Haag noemden. Dit is beide échte Hero, zonder poespas. De manier hoe de druppel ook over je folie rolde, dit was gewoon uitzonderlijk in vergelijking met de andere Hero.

Zeg maar gewoon de beste kwaliteit op Chinees-niveau. Dit heb ik in die acht jaren ook maar een paar keer gevonden/gekregen. Verder was het altijd ''bruin'' Bruin. Die was ook bijna altijd wel top, maar anders.

Gr.,

De Eend

hey

chiensen is veel beter als spuiten vindt ik ook op gevoel denaar,

doe jullie ook soms aan msn? ik ben best new te computers en zo, maar als jullie woe bruin hallen welke stad is de best de voor en zo, brabant is echt nix, te moelijk en alleen maar zwaar junks

moet jullie ook altijd met junks bezig zijn?

eend

Belezen gebruiker
de eend rookt niet meer...

FieldofDreams zei:
chiensen is veel beter als spuiten vindt ik ook op gevoel denaar,

doe jullie ook soms aan msn? ik ben best new te computers en zo, maar als jullie woe bruin hallen welke stad is de best de voor en zo, brabant is echt nix, te moelijk en alleen maar zwaar junks

Zoals reeds bekend is, rookt de Eend al twee jaren (op de kop af) geen Hero meer. En zoals al eerder aangegeven; Heroine gebruiken , vind ik een egoistische, dus solistische handeling. Wanneer je hier een vrienkring in op gaat bouwen, zal het vaak met problemen / als vijanden eindigen. Mensen naaien je voor vijftien euro's aan bruin. Dat is gewoon een onmogelijke situatie, mijns inziens!

De rest van de drugs had deze al vóór die twee jaren afgezworen. Nu is het enkel nog opiaten en benzodiazepines op recept :wink:

Maar hier zal ook gauw een eind aangeknoopt worden. Opiaten brengen enkel een meerwaarde in je leven wanneer je (ik) niets meer heb (of zie) om voor te leven.

Groeten van de Real Eend

hey

ik snap dat waaneer jij bent verslaafed is alles kut, maar ik was ook verslaafed en had probleemen daar door, maar gelukkig is alles toch goed gekomen, ik blijf maar toch soms roken maar verder heb ik geen wil voor, heb ander mensen it zo, of is iddereen tegen in

ArieKanariE

Bewuste gebruiker

dude ... hoe denk je dat die verslaafden waar je nu zo op neerkijkt, afval (want dat is de vertaling van junk) zijn geworden? door die zooi waaraan jij nu zo wanhopig probeert te komen te gebruiken hoor.

In feite ben jij geen haar beter dan die junks, alleen heb jij nu nog een bijzonder klein kansje om niet zo verloederd te worden als die junkies waar je nu zo op neerkijkt.

Want overduidelijk kun je er niet aankomen, aangezien je bij jan en alleman de privebox induikt om te kijken of ze je dope kunnen bezorgen.
Hypocriet, want je koopt omdat het niet anders kan wel je dope bij ze, diezelfde gasten die je hier keihard zware junk noemt. ....

als je iemand afval vind .. en ze dus overduidelijk veracht .. waarom wil je dan toch zo graag bij ze kopen wat hen tot dat afval heeft gemaakt? vind je je zelf ook afval dan?

er is nog hoop voor je .. want een echte junk .. die zou zelfs in verweggistan binnen een dag nog aan dope komen, dus het zegt al genoeg dat jij dat niet kan in brabant.

Doe me alsjeblieft een lol vriend .. hou je weg bij die mensen die je veracht nu het nog kan, want voor je het weet schrijft er over twee jaar een ander een bericht. Een bericht dat verhaalt over jouw junkerigheid in de ogen van die persoon :wink:

ps

als je écht goeie dope will .. gewoon ff enkeltje uruzgan toch .. daar lik je de opium bij wijze van spreken uit de papaverbollen :wink:

:rolleyes:

eend

Belezen gebruiker
De Speeseend is een beetje uitgespeest. vandaar! Kan ook de indentiteit aan laten passen maar dit leek mij wat gemakkelijker.

Verder nog steeds dezelfde persoon achter de toetsen :wink:

Ik zal je ook vertellen waarom ik soms geel type; dit omdat ik dat zo'n mooie kleur op de blauwe achtergrond vind :wink:

Groet,

De eend

eend

Belezen gebruiker
troebadoer zei:
para (ex)heroine gebruikertjes

Dat was niet de reden, Troebelhoer!

Van Hero wordt je in ieder geval niet para en je verkleint ook NIET na je gebruik :wink:

Maar ik zal je uitspraken relativeren, nu ik je andere uitspraken heb gelezen. Het is dus een reflectie van uw eigen status :wink:

Troebelhoer aan de pep; topic: iemand NU aan de pep ? zei:

En uwe scherpheid was deze ochtend toch wat verder te zoeken?

Het zij u vergeven, Troebadoer!

Bovenaan