Holden dood?!

TONGEREN - In Tongeren kwam zondagavond een jonge twintiger om het leven nadat hij de controle over het stuur verloor en tegen een boom smakte.

Op de Hasseltsesteenweg (N20), ter hoogte van Overrepen in Tongeren, kwam zondagavond rond 23 uur een 22-jarige automobilist om het leven. Het slachtoffer, Stijn Grosemans uit Tongeren, verloor op het spekgladde wegdek de controle over zijn stuur, waarna hij links van de baan ging en vervolgens tegen een boom smakte. De klap was enorm en zijn Opel Corsa werd tot schroot herleid.

De jonge twintiger overleed ter plekke, nog vooraleer de hulpdiensten arriveerden. De brandweer van Tongeren bevrijdde daarop zijn levenloze lichaam en de politie deed de nodige vaststellingen. Daaruit bleek de oorzaak van het ongeval te liggen bij het gladde wegdek in combinatie met een onaangepaste snelheid. De brokstukken werden geruimd en het verkeer moest niet omgeleid worden.

Het slachtoffer, dat alleen op een appartement woonde, raakte twee jaar geleden ook al eens bij een zwaar verkeersongeval betrokken. Toen ramde hij op 22 december zijn voertuig tegen de gevel van een huis op de Bilzersteenweg in Tongeren. De brandweer moest de woning stutten en Grosemans raakte daarbij ernstig gewond, maar kwam er weer bovenop. Eergisteren eindigde zijn leven abrupt.

blu

Bewuste gebruiker
Re: Hidden dood?!

Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen...

Dr Gonzo

Wijs gebruiker

Stijn Grosemans.....ff gegoogled maar dit is al in december gebeurd.
er stond in een ander artikel ook dat hij al eens een huis was binnengereden..
hij was hier op df dus schijnbaar ook actief onder de naam hidden,maar welke hidden? er zijn er 2..

knolselderij

Wijs gebruiker

weten jullie zeker dat dit bericht klopt.

vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.

Immo

Badass junkie

knolselderij zei:
vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.

Dat was het eerste dat in me opkwam toen ik het bericht las.

De meeste mensen herinneren zich Holden toch nog wel? We mogen zijn naam niet wegstrepen, hij verdient hier een plekje. ok? Het leek me een aardige gast, hij was aardig toen ik op msn met hem sprak. ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten...

Flameon

Badass junkie
nov 2009 voor het laatst actief. De actievere leden herkennen hem denk ik wel van naam etc. Ja kut dat het leven zo onverwachts voorbij kan zijn

Oom Klaas

Badass junkie
Aantal van z'n posts kwamen me wel weer bekend voor, spijtig voor hem en zijn familie/kennissen. Maar hij was geen rustige rijder zo te lezen...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik miste hem al, nog een heel gesprek met hem gevoerd over de Aurora Borealis.

Maar nu kan hij elk moment het Noorderlicht aanschouwen.

Drientje

DF-koning

Anonymous2 zei:
blu zei:

Deze reactie vind ik trouwens erg respectloos als ik je er op mag wijzen...
Waarom?

Overal in de wereld gaan mensen continu dood en omdat er iemand toevallig ook hier op DF zat en niet met zijn gaspedaal kon omgaan moet men ineens de mening bijstellen?

Het is maar goed dat het een boom was en geen andere auto. Ik kan echt geen respect hebben voor mensen die in een auto gaan zitten en net doen of er geen overig verkeer is en niet bewust zijn van de moordende kwaliteiten van een auto.

Hislordship

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Ik miste hem al, nog een heel gesprek met hem gevoerd over de Aurora Borealis.

Maar nu kan hij elk moment het Noorderlicht aanschouwen.

Nu weet ik gelijk weer waar ik hem van ken.

R.I.P. Holden.

blu

Bewuste gebruiker

Drientje zei:
Anonymous2 zei:
blu zei:

Waarom?

Overal in de wereld gaan mensen continu dood en omdat er iemand toevallig ook hier op DF zat en niet met zijn gaspedaal kon omgaan moet men ineens de mening bijstellen?

Het is maar goed dat het een boom was en geen andere auto. Ik kan echt geen respect hebben voor mensen die in een auto gaan zitten en net doen of er geen overig verkeer is en niet bewust zijn van de moordende kwaliteiten van een auto.

Dankjewel, Drientje. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

deadlock

Badass junkie

Anonymous2 zei:
blu zei:

Glad wegdek, onaangepaste snelheid; Eigen schuld dikke bult, wie de billen brandt moet op de blaren zitten, boontje komt om zijn loontje, gelukkig hoefde hij niet nog een val van het kabinet mee te maken, hij was maar een Belg en nu is hij dooooood DE HERINNERING BLIJFT VOOR EEUWIG IN GOOOOOOOGLE

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Anonymous2 zei:
De meeste mensen herinneren zich Holden toch nog wel? We mogen zijn naam niet wegstrepen, hij verdient hier een plekje. ok? Het leek me een aardige gast, hij was aardig toen ik op msn met hem sprak. ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten...

Wat erg! R.I.P. holden! :(

Alleen hoe weet jij wie holden was?? Je hebt je pas op 2 mei hier geregistreerd...

Dreuge

Badass junkie

Drientje zei:
Anonymous2 zei:
blu zei:

Waarom?

Kansloze reactie. Je weet de omstandigheden niet, dus je moet je muil houden. Er zijn namelijk genoeg redenen te bedenken waarom iemand haast heeft.

deadlock

Badass junkie

Dreuge zei:
Kansloze reactie. Je weet de omstandigheden niet, dus je moet je muil houden. Er zijn namelijk genoeg redenen te bedenken waarom iemand haast heeft.
Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was. Dus je weet PRECIES wat de omstandigheden waren, DROEFTOETER.

deadlock

Badass junkie
Jongeren hebben altijd haast en moeten overal altijd snel zijn. Pas als je haast hebt gaan er dingen verkeerd. Zie jij een chirurg wel eens haastig opereren? Hooguit met spoed, maar niet met haast.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

deadlock zei:
Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.

ijzel of vorst aan de grond is niet altijd aangekondigd en kan je nogal wel eens verrassen. Onaangepast wil alleen zeggen dat hij niet langzamer is gaan rijden omdat het glad was. Wil helemaal niet zeggen dat hij te hard zou hebben gereden. En als het echt glad is en er gebeurt iets ga je ook met 50 al rechtdoor.

Er staat helemaal niks in dat pers bericht dat het zijn eigen fout was, het word alleen geïnsinueerd.

Dreuge

Badass junkie
Overigens doelde ik meer op persoonlijke omstandigheden. Natuurlijk is het in extreme gevallen nog steeds niet slim om hard te rijden, toch is het wel begrijpelijk. Daarom vind ik dat soort reacties als die van deadlock en Drientje nogal verdrietig.

Chris Pontius

Badass junkie

DrippTone zei:
deadlock zei:
Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.

ijzel of vorst aan de grond is niet altijd aangekondigd en kan je nogal wel eens verrassen. Onaangepast wil alleen zeggen dat hij niet langzamer is gaan rijden omdat het glad was. Wil helemaal niet zeggen dat hij te hard zou hebben gereden. En als het echt glad is en er gebeurt iets ga je ook met 50 al rechtdoor.

Er staat helemaal niks in dat pers bericht dat het zijn eigen fout was, het word alleen geïnsinueerd.

^ /eensch

Flameon

Badass junkie
In dat persbericht staat inderdaad niet dat hij fout was. Wat maakt het ook uit? Er is een mens dood :(

Elohtibbar

Badass junkie

Chris Pontius zei:
DrippTone zei:
deadlock zei:

^ /eensch

Tevens eensch, omdat jij een krantenartikel met gebrekkige en beperkte informatie hebt gelezen denk je zeker alles van de omstandigheden af te weten. Alsof een ongeluk niet iedereen kan overkomen. Wat heb ik toch een hekel aan mensen die over alles denken te kunnen oordelen zodra ze er ook maar het minste of geringste over hebben gehoord. En zelfs al had hij voorzichtiger moeten rijden, verdient hij het dan om dood te gaan? Prima als je daadwerkelijk de botte hufter bent als je je voordoet, maar ga dan niet dit soort topics bevuilen en hou het lekker voor je.

Ik miste Holden al, wat een ontzettend aardige kerel was dat. Ik schrok me echt dood toen ik dit las, krijg bijna kippenvel aangezien een goede vriend van me 2 jaar geleden op bijna exact dezelfde manier om het leven is gekomen. Gecondoleerd voor zijn familie en nabestaanden, en rust in vrede Holden.

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
Anonymous2 zei:

Alleen hoe weet jij wie holden was?? Je hebt je pas op 2 mei hier geregistreerd...
Zegt de naam bier je iets?

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Marla Singer zei:
Anonymous2 zei:

Zegt de naam bier je iets?

Hidden... was bier, Holden was iemand anders. Een Antwerpenaar die een tijd verslaafd was aan coke. Hij was ook een fan van James Holden trouwens, vandaar z'n naam. Dacht ik.

Ik vind de reacties in dit topic ook erg ongepast. Heel kut! :( R.I.P.

Bovenaan