Holy Cross draaien

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi,

Vanavond ben ik van plan het goed aan te pakken en een holy cross te draaien of iets anders.

Ik heb op youtube een aantal filmpjes bekeken en het moet zeker te doen zijn. Zijn er mensen die hier ervaring in hebben toevallig en wat tips en tricks kunnen geven?

Peace :stoned:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
OMG! Wat gaaf! Ik heb daar echt nog nooit vam gehoord, laat staan gezien! Rookt dat nou anders? Zwaarder trekken of niet? En wat is het precieze doel er van om het zo te roken? (Ik neem aan dat er wiet of hasj in gaat) vergeleken een gewone joint?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ga je voor deze? :P

Maar zelf nooit gedaan omdat ik dat soort dingen eigenlijk altijd te veel moeite vind. Maar als ik die filmpjes bekijk of youtube zou het niet heel moeilijk moeten zijn, vooral net iets meer moeite dan een gewone joint.

Deel je nog een foto van het resultaat oortjes?

Dunnetjess33 zei:
En wat is het precieze doel er van om het zo te roken?
Dat soort creaties zijn toch vooral om de leuk uiteindelijk, die speciale joints zijn vaak wel wat groter dan een normale joint maar je kunt voor hetzelfde effect natuurlijk ook gewoon een grotere joint of meerdere joints draaien.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Rook je trouwens niet veel papier dan? (Vloe) zijn die verbindingen met extra vloe gemaakt?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In de beginjaren ooit een mooie gerold. 3 joints samen in elkaar laten draaien zoals een spiraal. Onderaan tip rond de 3 tips. Afwerken met wat plakrandjes. Veel rookplezier!

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
ik weet dat je wel een gaatje moet prikken in de ''arm'' van het kruis. Anders rook je alleen de hoofdjoint en niet de zijtakken.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wow,

Nog nooit zo stoned geweest volgens mij. We hebben toen we nuchter waren gelijk 2 holy crosjes gedraaid. We waren met zn 4e en dus 4 jonko's. Het was bij de 1e nog leuk, de 2e was niet grappig meer.

Helaas geen foto, aankomende keer zal ik een foto maken, we willen dit wel vaker doen. We hadden al bedacht iedere donderdag avond (dan kunnen we allemaal) word knutselavond XD.

Btw, jonge kaas met mosterd is echt een aanrader als je stoned bent.

Peace :stoned:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Heb ze wel eens gedraaid, zelf die ik dit door een gat te maken in de vloei met een naald, er een dunnere joint door heen drukken en weer met een naald een gat in het midden van die joint die er doorheen gaat te maken. Maar tbh, ik vind het te veel geknutsel voor een joint. Draai dan liever extra grote joints als ik toch aan het knutselen ben :P. Maar het is inderdaad wel leuk om eens te doen, ook leuk om andere dingen te proberen als een tulp enzo.

Bovenaan