Hond schiet man neer..

Jan janssen

Bewuste gebruiker
AMSTERDAM - Een Amerikaanse man is woensdag in Memphis neergeschoten door zijn eigen hond. De 21-jarige eigenaar maakt het naar omstandigheden goed.

King George, een grote Duitse dog, liep tegen een tafel aan waar het pistool op lag. Het wapen viel op de grond en ging automatisch af. De onfortuinlijke eigenaar had geluk dat de kogel geen vitale delen heeft geraakt.
Zijn verloofde zei tegenover de tv-zender Foxnews: "Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
TimKGB zei:
"Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.

typisch amerika :rolleyes:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
wat voor een sukkel laat zijn pistool nou op de tafel zonder het te vergrendelen, alsof elke moment een groep dieven zijn huis willen inbreken.

Goanaut

Bewuste gebruiker
TimKGB zei:
TimKGB zei:
"Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."

typisch amerika :rolleyes:

:( Niet te geloven hoe mensen toch kunnen generaliseren. Ik heb niks met Amerika maar wat is dat nou weer voor een opmerking. Verder is die laatste zin in jouw quote een manier van typen van een nieuwsposter die denkt dat hij / zij grappig is, en geen situatie waarin die man echt overweegt die hond al dan niet een straf te geven. Maar goed, Amerika-bashen is altijd makkelijk natuurlijk!

flashkop

Bewuste gebruiker
Amerika bashen is idd gemakkelijk omdat ze zo stom zijn, BORAT al gezien, toen hij daar in dat busje zat me die doorsnee Amerikanen :P

Fin, vindt het verhaaltje ver laggen

Goanaut

Bewuste gebruiker
:') 'Amerika' is enkelvoud, 'ze' in het zinnetje 'omdat ze zo stom zijn', is meervoud... zelf ben je dus ook niet bepaald snugger! Maar wel even een hele bevolkingsgroep over één kam scheren, bravoooo jij hebt hersens. :wave:

Eier

Bewuste gebruiker
Hij heeft ergens toch een punt, ze vragen d'r wel om. Anders bestond Dr. Phil niet. Of het bovenstaande nieuwsbericht.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hij heeft geen punt, wat 'ie zegt slaat als een lul op een drumstel. :) Ik kan me nog een nieuwsbericht herinneren ( http://frontpage.fok.nl/nieuws/51394 ) waar een Nederlander een tijdje buiten rond liep met zijn moeders huid om, die 'ie even daarvoor zelf van z'n moeder afgesneden had. 'Gek' nieuws komt overal voor, ik word gewoon een beetje moe van dat 'Amerika-gezeur'. :')

Eier

Bewuste gebruiker
Hij heeft wél een punt. Jij ook, daar niet van. Maar het meeste 'gekke' nieuws komt toch van de andere kant van de oceaan.

Osi`

Bewuste gebruiker
Idd, ben het amerika gebash ook wel beu, maar kom nu zeg. Mensen die elkaar voor het minste aanklagen, de hond de schuld geven omdat em tegen de tafel botst. Ge moet al zo fucking achterlijk zijn om dat te doen. Tenminste, als je de europese mentaliteit heb, dan denk je zo.

En al dat gebash is terecht. Bush z'n oorlog, dikke amerikanen, mensen die elkaar constant aanklagen, hun geloof.
In europa heb je ook zo'n gevallen. Maar in Amerika is het precies nog meer of het valt meer op.

Ik blijf er dan ook bij dat Amerika een gevaarlijk land is, dat dringend geen macht meer mag hebben.

Goanaut

Bewuste gebruiker
<amerika-bash>
Eerder de fabrikant van het pistool... omdat niet op het pistool stond aangegeven dat je 'm geladen en schiet-klaar op een tafel moet laten liggen, omdat er een kans bestaat dat het pistool gaat, en een kogel afvuurt in jouw of iemand anders zijn / haar richting!
</amerika-bash>

:sunglasses:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
<amerika-bash>
Eerder de fabrikant van het pistool... omdat niet op het pistool stond aangegeven dat je 'm geladen en schiet-klaar op een tafel moet laten liggen, omdat er een kans bestaat dat het pistool gaat, en een kogel afvuurt in jouw of iemand anders zijn / haar richting!
</amerika-bash>

dan kun je net zo goed ook de fabrikant van de tafel aanklagen, of ouders van die slachtoffer omdat ze wereld 1 idioot rijker hebben gemaakt :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
Goanaut zei:
<amerika-bash>
</amerika-bash>

dan kun je net zo goed ook de fabrikant van de tafel aanklagen, of ouders van die slachtoffer omdat ze wereld 1 idioot rijker hebben gemaakt :grin:

Of de fabrikant van die hond! Wat een mormel!

Eier

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
<amerika-bash>
</amerika-bash>

If you can't beat 'em, join 'em... :smoke:

Serenity

Badass junkie
Je kan nu net zo goed zeggen:

''jezus, waarom staat die tafel niet gewoon stabiel, zodat als er iemand tegenaan stoot er geen pistoon van afvalt. TERINGTAFEL, GOOODVERDOMMEEH''

Same shit.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Eier zei:
Goanaut zei:
<amerika-bash>
</amerika-bash>

If you can't beat 'em, join 'em... :smoke:

Niet dan? :sunglasses:

Bovenaan