Hoofdpijn van LSD?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nouja, zegmaar een volledig plaatje van de hoffman print bevat 25 zegels. Natuurlijk is een blotter meerdere van die plaatjes groot. Maar als je uitgaat van een plaatje. Dan is 1/4 maar 5 zegels. Als die zegels 50 µg per stuk zijn, en die gaan rond op het moment, dan neem je maar 250 µg. Dat is opzich best een aanemelijke dosis. Zoveel had ik ook ongeveer genomen toen ik die hoofdpijn ervaarde.

LSDelicious

Experimenterende gebruiker
Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij.
ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over.
ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf.

Mistress

Newbie
DrippTone zei:
Nouja, zegmaar een volledig plaatje van de hoffman print bevat 25 zegels. Natuurlijk is een blotter meerdere van die plaatjes groot. Maar als je uitgaat van een plaatje. Dan is 1/4 maar 5 zegels. Als die zegels 50 µg per stuk zijn, en die gaan rond op het moment, dan neem je maar 250 µg. Dat is opzich best een aanemelijke dosis. Zoveel had ik ook ongeveer genomen toen ik die hoofdpijn ervaarde.

Ik heb nooit meer dan 75µq genomen in een nacht in dat geval... ^^

Mistress

Newbie
LSDelicious zei:
Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij.
ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over.
ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf.

Het schijnt inderdaad vaker voor te komen dat mensen last hebben van hoodpijn ná de trip...
Vandaag is de hoofdpijn al minder... Ik hoop dat het gewoon kwam door de Ibuprofen en de wisselwerking met iets...

Mistress

Newbie
NorthernLightBE zei:
Ik had enorme pijn aan m'n ballen tijdens lsd. Maar dan echt PIJN soms. Na de trip was dit dan ook weer over. Heel vreemd

Hmm... Vreemde shit

Mijn hoofdpijn is nu wel weg overigens. Ik krijg het weer als ik me druk maak.. Het was dus wel een soort manifestatie van Migraine...

Ik had het vroeger altijd, dat in de laatse uren van mijn trip het voelde alsof er een bankschroef op mijn achterhoofd en nek was gezet. Nu nooit meer, ik denk dat het komt doordat bepaalde energie niet doorstroomt, dingen als stress e.d. worden opgeslagen in je nek en schouders, volgens mij heeft het daarmee te maken.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik krijg altijd na een uur of 6 pijn aan mijn ogen, alsof ze overbelast zijn. Hoofdpijn krijg ik ook altijd maar dat ligt aan de hoeveelheid lachgas die ik op een tripavond verslind denk ik :beer:

Bovenaan