Hoofdpijn

deman13

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik heb zaterdag op een festival een qdanceje genomen, ongeveer 160 mg. Nu maandag heb ik nog een soort van koppijn, niet heel storend maar een beetje zeurend. Is dit veelvoorkomend of moet ik mij zorgen maken? Verder ben ik nog wel heel moe maar m'n vrienden ook. Een vriend had ook eerst wat hoofdpijn maar dat is nu weg..

MDMC

Belezen gebruiker
Wat dacht je? Even een avondje aan de MDMA en dan morgen fris en fruitig aan de nieuwe dag beginnen?!?

Nee helaas, bij drugsgebruik hoort ook een kater. In jou geval kwam die zoals het hoort in de dag na het gebruik. Ik heb zelf (redelijk) vaak tijdens het gebruik al hoofdpijn! Ondanks ik voldoende vocht binnen krijg (dit is namelijk nummer 1 oorzaak) , daarnaast is mijn koppijn dan ook niet een lichte zeurende, maar eerder een hevige bonzende migraine! Ik heb eens gelezen dat dit te maken heeft met je serotonine receptoren (die door de mdma worden leeggetrokken), en met het REM-slaap! Het fijne kan ik je er niet over vertellen, maar ik denk dat je met een beetje google werk een heel eind komt! :mrgreen: :wave:

Niet lullig bedoelt, maar ik zou voortaan info zoeken over iets voordat je het gebruikt. :rolleyes: :mrgreen:

Tufnut

Badass junkie
Deze man heeft hier al een aantal vragen gesteld en is dus zeker wel op zoek naar info. Als ik me het goed herinner is het zijn tweede of misschien derde keer dat hij gebruikt.

Het kan voorkomen dat je wat hoofdpijn hebt. Je bent een hele dag in de weer geweest, misschien niet zo goed gegeten en in ieder geval heb je je neurotransmittershuishouding overhoop gegooid.
Gezond eten, voldoende rust, frisse lucht en een activiteit om je zinnen te verzetten zullen vas helpen.

deman13

Experimenterende gebruiker
MDMC zei:
Niet lullig bedoelt, maar ik zou voortaan info zoeken over iets voordat je het gebruikt. :rolleyes: :mrgreen:

Zoek jij maar eens op internet, nergens staat iets over hoofdpijn. Ja hoofdpijn TIJDENS gebruik maar dat is niet wat voorkomt. Ik heb weldegelijk opgezocht, kijk mijn topics hier maar en ik heb een vriend die bij Unity werkt die mij het een en ander heeft uitgelegd!

Dit was mijn tweede keer inderdaad, maar ik voel me nu al weer een stuk beter! Bedankt heren.

MDMC

Belezen gebruiker
deman13 zei:
MDMC zei:

Zoek jij maar eens op internet, nergens staat iets over hoofdpijn. Ja hoofdpijn TIJDENS gebruik maar dat is niet wat voorkomt. Ik heb weldegelijk opgezocht, kijk mijn topics hier maar en ik heb een vriend die bij Unity werkt die mij het een en ander heeft uitgelegd!

Dit was mijn tweede keer inderdaad, maar ik voel me nu al weer een stuk beter! Bedankt heren.
Het zou echt een hoop schelen als je gewoon google leert gebruiken, of gewoon ook daadwerkelijk op zoek gaat.

Ik zeg niet iets zomaar! En ja, ik begrijp dat gemakzucht voor de hand ligt en het dus op deze manier ook gaat.

Bijwerkingen

XTC heeft naast relatief meer neveneffecten, relatief ook meer bijwerkingen dan andere middelen. Hoofdpijn komt voor tijdens XTC gebruik, maar ook in de dagen daarna. Ook misselijkheid, een pijnlijke maag/darmstreek, braken, koude rillingen, duizeligheid, benauwdheid, een slap gevoel en flauwvallen zijn veel voorkomende verschijnselen.

Bron? http://www.drugsabc.nl/xtc.html
Via? http://www.google.nl , notabene de 2e hit in de lijst..

Ik wil normaliter niet mierenneuker, maar doe het op dit soort momenten graag :mrgreen: :wave:

Bovenaan