Hoofdpijn

Loenatik

Experimenterende gebruiker
ok ff een simpel (denk ik toch) vraagje posten:mrgreen:

Als ik smoor krijg ik soms lastige koppijn voor een hele dag. Hoe komt dit?
Is het omda er teveel of te weinig inzit? hoe kan ik dees vermijden?

Bail

Wiet roken maakt je bloedvaten wijder.
Je krijg meer bloed naar je hersenen wat resulteert in hoofdpijn.

Osi`

Bewuste gebruiker
Doe jij takjes in uw joint? Want kheb al gehoord dat mensen koppijn krijgen van takjes en dan weer niet als er geen inzitten.

Of rook jij hasj? Van harde hasj krijg ik na een joint of 2 wel koppijn. Van zachtte hasj dan weer niet ..

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Dat takjes verhaal is volgens mij gewoon bullshit, ik heb goeie cruncher en pleur gewoon de takjes erbij en 't is daarna zo fijn als poeder, geen koppijn of wat...en ik heb toch al heel wat mensen aan m'n splifjes laten smoren die er allemaal geen last van hadden....

Bail

Gewoon meer tabak bij je wiet
Wiet = Verwijde Bloedvaten
Tabak = Vernauwde Bloedvaten

Osi`

Bewuste gebruiker
Vrije Geest zei:
Dat takjes verhaal is volgens mij gewoon bullshit, ik heb goeie cruncher en pleur gewoon de takjes erbij en 't is daarna zo fijn als poeder, geen koppijn of wat...en ik heb toch al heel wat mensen aan m'n splifjes laten smoren die er allemaal geen last van hadden....
Omdat de takjes nadien ook "fijn poeder" zijn.
Zijt ge dom ofzo? Khad het dus over "takken" niet over "gemalen takken"
En het verhaal kan wel kloppen want sommige mensen hebben daar ook wel last van :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Hahaha, hey eet eens een koekje normaal of vermalen, dat is helemaal 't zelfde...dus koppijn van of wel gemalen of niet gemalen takjes zal niets uitmaken he...

let come

Belezen gebruiker
Vrije Geest zei:
Hahaha, hey eet eens een koekje normaal of vermalen, dat is helemaal 't zelfde...dus koppijn van of wel gemalen of niet gemalen takjes zal niets uitmaken he...

slik eens 1 koekje in een keer door of slik eens 1 kruimeltje in een keer door :)

hetzelfde bij wiet:
samenstelling van blaadjes en takjes zullen wel hetzelfde zijn denk ik, maar takjes (indien niet vermalen) branden wel anders dan de toppen zelf en het zou dus wel verband kunnen hebben met hoofdpijn

Osi`

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ja dat zal veel uitmaken, hele takken of gemalen takken. :rolleyes:
Jep, gemalen takken branden zo op, een hele tak niet.
Of ben je gewoon zo dom?

Een koek is wel iets anders .. :rolleyes:
Smoor allemaal eens wat minder ofzo.
Eindelijk een paar mensen die net hetzelfde als mij denken en hetzelfde ondervinden.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
je hebt gewoon kutwiet van een dealer waarschijnlijk ? ik heb hier ook zn dealer die wiet verkoopt krijng altijd koppijn van die wiet en alsk wiet van de shop of van een andere dealer heb hebk nergens last van

Loenatik

eXeCuze zei:
je hebt gewoon kutwiet van een dealer waarschijnlijk ? ik heb hier ook zn dealer die wiet verkoopt krijng altijd koppijn van die wiet en alsk wiet van de shop of van een andere dealer heb hebk nergens last van

kdenk het ni want bij de andere joints van diezelfde wiet had ik het ni.

Maar volgens mij is het omdat ik te weinig tabak erin deed, heb daarjuist nog ene gerold met meer tabak en was goed

nicolai

Wijs gebruiker
ik heb soms ook weleens hoofdpijn na et blowen. meestal komt et dan een dag later ofzo. maar ik heb sowieso vaak hoofdpijn dus heb er niet extra last van.

Loenatik

wat mij juist is opgevallen, als ik onderweg (stappend) een joint rook heb ik meestal hoofdpijn. Als ik het stilstaand, zittend doe geen hoofdpijn

weirdo4

Newbie
Ik heb t ook.

soms heb ik na 1 joint ook dikke koppijn
en soms rook ik er 5 op 1 dag en dan voel ik niks...

t viel me wel op als ik ging roken na t blowe dat ik dan vaker koppijn kreeg.
en dat takjes verhaal kan volgens mij ook niet waar zijn.

Moon

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Bij mij gaat mijn hoofdpijn weg van blowen :confused:

Same here, als ik hoofdpijn heb ga ik effe liggen en rook ik een joint. Meestal is de hoofdpijn dan na een half uur weg.

Dub23

Heb dat ook wel is,maar voor een paar uurtjes ofzo.
Als ik ga slapen is het daarna meestal weg.

DTFTW

Newbie
wat ik nou nog niet hebt gehoord is dat je gewoon te weinig hebt gedronken. je krijgt namelijk koppijn als je hersenen te weinig vocht hebben.

toooz

Belezen gebruiker
heb ik ook meerdere malen gehad, slechte ervaring was dat, toen had ik gewoon geen zin meer.. komt omdat je te veel smoort ( )

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Heb er ook wel eens last van gehad en volgens mij zaten er toen wel een paar takjes en bladeren in die joint.

Bovenaan